1.373 visninger
|
Oprettet:
TDC + udeladt nummer = ingen mms {{forumTopicSubject}}
Argh jeg er ved at få fnidder af TDC.
Jeg har udeladt nummer på min mobil, og derfor kan jeg tilsyneladende ikke anvende mms. Ikke fordi jeg bruger det så voldsomt meget, men det er nu rart nok at have fra tid til anden.
TDC's kundeservice kan åbenbart ikke hjælpe. Jo de kan sende en mmsopsætning ud. Ja tak, den har jeg også kun forsøgt 50 gange snart,,,,
Kan det da virkelig passe at det ikke kan lade sig gøre at opsætte det skidt når man har udeladt nummer...
*Skulle bare have lidt luft :D*
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 116 Svar: 1.241
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 116 Svar: 1.241
Chris ! - øøhh nej det kan være hans tlf ikke kan blive opdat til mms via tdc, min Qtek 9000 kan for eksempel ikke opsættes til andet end sms hos tdc :S
jan 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 298
Telefonen var sat op til mms og det virkede fint indtil jeg fik ændret til udeladt nummer, det er ca 3 måneder siden.
Det er en nokia 6500 C.
Jeg har været inde på tdc's hjemmeside og har gjort som man skulle: (link fjernet)
Jeg får fint en besked hvor jeg skal taste koden. Jeg har prøvet at genstarte mobilen, og jeg har prøvet hvor den ikke blev genstartet. Samme resultat.
Jeg har haft sendt en sms til 1111 med teksten mms. Der får jeg en besked tilbage: "Du har forsøgt at tilmelde dig til MMS hos TDC Mobil. Din mobiltelefon kan desværre ikke MMS.."
jan 2008
Synes ellers det var forsøgt, men fik nok ikke slettet dem alle sidste gang
Mange tak for hjælpen
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 25
men nu har jeg fået den sat op til GPRS, og nu virker det som det skal :b
jan 2008
jan 2008
TDC + udeladt nummer = ingen mms