{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC eller iPhone ? Hvilken er bedst?
  • #1   5. jun 2009 Det kan du ik sammenligne.. kommer an på hvad dit behov er. jeg har begge mærker og er glad for dem begge individuelt.
    skærmen og berøringen fungere lidt bedrer på iphone efter min mening, tilgengæld er HTC nemmere at opsætte efter eget ønske. der kan du installere flere programmer som fx tomtom, da det bare skal kunne kører på windows. på iPhone er man tvunget til at benytte sig af appstore.
    iPhonen reagere hurtigere, den skal ikke tænke så meget. der er så heller ikke radio i den desværre ,det bruger jeg en del..

• #2   5. jun 2009 Christian, alt det du siger du mangler på din iPhone, kan du købe på appstore, ud over GPS, men det kommer nu her når den nye software kommer.. og der går ikk mere end et par uger før den kommer..

kender flere der har haft iPhone, og så skiftet til HTC Touch HD, og havde den meget kort, så købte de en iPhone igen.

• #3   5. jun 2009 Tim R

Det kommer man til med den opdatering der kommer, mener jeg. Ellers så er det et program man kan hente i appstore, nå den der opdatering kommer

• #4   5. jun 2009 Dennis: Ja, se hvad jeg skriver. Skriver jo netop at man skal købe eller hente alt på appstore, og det er nemmere med HTC da man bare kan bruge windows kompatible programmer.. Ved godt man kan få radio til iphone, men henter man en på appstore skal man bruge datadækning før det virker, og det er der ikke alle steder når man bruger det i toget. Desuden kan man købe en lille dims man sætter på den, fysisk så man kan hører radio. Jeg siger bare at det er 2 vidt forskellige telefoner, det er gode på hver deres måde. så kommer meget an på hvilket behov man for en telefon, og hvordan den skal virke. Jeg er da helt klart tilfreds med min iPhone, og bruger ikke min HTC ret meget mere, men det er fordi mit behov for hvad en telefon skal kunne, matcher godt med hvad iPhone kan.

Kommentér på:
HTC eller iPhone ? Hvilken er bedst?

Annonce