{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Peter A
Peter A
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 142

nogen fra randers med akvarie?finneråd {{forumTopicSubject}}

jeg har brug for hjælp til en kampfisk som har finneråd. Hvad pokker skal jeg lige gøre? Nogen der ligger inde med medicin eller gode informationer? Hvis du er fra randers og har noget jeg kan bruge, så sig endelig til... for jeg vil nødig af med min kampfisk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen fra randers med akvarie?finneråd
  • #1   21. maj 2009 Prøv herinde
    http://akvariesiden.akvariefisk.dk/

• #2   21. maj 2009 Men ellers prøv at putte 1 g. salt i vandet pr. liter vand som en akut løsning.
    Dæk eventuel akvariet over så fiskene kan stresse af

• #3   21. maj 2009 og forresten skift gerne 1/3 af vandet.
    Dette skal gerne gøres ugentligt afhængelig af hvor mange fisk, planter, størrelse osv osv

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

#4   21. maj 2009 jeg har hældt salt uden jod i, og henter medicin i morgen, medmindre der er en flink sjæl der har noget til at ligge, som jeg kan få lidt af. Vandet er lige skiftet i tirsdags.

• #5   21. maj 2009 bexbenium er langt det beste fiske medesin det tager alle former for snylter svamp ( bla finneråd ) det faver godtnok vandet helt blådt men det forsvinder hurtiigen ..

vis du filtrær over aktivkull eller sparung ( også div former for grannulat )så skal du huske at slukke for pumpen i 4-6 dage ..

det kan godt være svært at finde en butik som har bexbenium de vil ikke have det på hylden pga det tager nesten alle former sygedomme hos fiskne . og så kan han jo ikke sælge dig 3-4 forskælige medesiner .
    jeg ved at det er dk tropefisk som fremstiller det bexbenium og jeg ved der ligger en fiskebutik i middelfart ( fyn ) den hedder labeo og ejern hedder hanspeter aka hp ....der kan du ringe og bestille nogle flasker

• #6   21. maj 2009 tag og brug salt MED jod, hvis du kigger og der jod i mange af de produkter du finder.
    Hvis jeg finder hvide pletter på mine fisk får de lige en teskefuldt køkkenssalt med jod og et håndklæde over akveriet og dagen efter er de væk

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

#7   21. maj 2009 tak for hjælpen.

Kommentér på:
nogen fra randers med akvarie?finneråd

Annonce