591 visninger
|
Oprettet:
nogen fra randers med akvarie?finneråd {{forumTopicSubject}}
jeg har brug for hjælp til en kampfisk som har finneråd. Hvad pokker skal jeg lige gøre? Nogen der ligger inde med medicin eller gode informationer? Hvis du er fra randers og har noget jeg kan bruge, så sig endelig til... for jeg vil nødig af med min kampfisk.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 697
http://akvariesiden.akvariefisk.dk/
mar 2007
Dæk eventuel akvariet over så fiskene kan stresse af
mar 2007
Dette skal gerne gøres ugentligt afhængelig af hvor mange fisk, planter, størrelse osv osv
nov 2008
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 142
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 102
vis du filtrær over aktivkull eller sparung ( også div former for grannulat )så skal du huske at slukke for pumpen i 4-6 dage ..
det kan godt være svært at finde en butik som har bexbenium de vil ikke have det på hylden pga det tager nesten alle former sygedomme hos fiskne . og så kan han jo ikke sælge dig 3-4 forskælige medesiner .
jeg ved at det er dk tropefisk som fremstiller det bexbenium og jeg ved der ligger en fiskebutik i middelfart ( fyn ) den hedder labeo og ejern hedder hanspeter aka hp ....der kan du ringe og bestille nogle flasker
mar 2007
Hvis jeg finder hvide pletter på mine fisk får de lige en teskefuldt køkkenssalt med jod og et håndklæde over akveriet og dagen efter er de væk
nov 2008
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 142
nogen fra randers med akvarie?finneråd