{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Piger og deres tøj de sælger:s {{forumTopicSubject}}

Tja altså nu har jeg gået og irriteret mig rigtig længe over noget, som nogen andre måske ogå gør, men nogle kan vel også lide det. Altså drenge kan vel.
Men når piger de sætter en trøje til salg herinde, så tager de et billede af trøjen, eller ret og sagt at deres bryster. Må hellere bruge et pænt ord. Men det er mere dem de viser, end det er trøjen.
Har spurgt en, hvorfor hun tog billede af sine bryster i stedet for trøjen, fik svaret: Det er for at vise, hvordan den sidder på en.
Hmm okay??
Det er ellers kun dine bryster man kan se. Og når folk tager et billede af en skjorte f.eks., så knapper de den kun til patterne og viser hele deres kavalergang i stedet for skjorten. Det irritere mig de gør sådan, for ærligt talt, jeg tror de gør det for at vise folk deres bryster.
Det samme når de tager et billede af deres bukser, så er det kun bagdelen, der bliver taget af, helt tæt på altså.
Drengene er ælle vilde og skriver i mange af annoncerne: Følger du med i trøjen, eller i bukserne?
Det er som om, at de bare vil have folk skal skrive at de har en lækker krop, i stedet for at handle.

Jeg ved ikke med jer andre, hvad mener i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piger og deres tøj de sælger:s
Kommentér på:
Piger og deres tøj de sælger:s

Annonce