{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.019 visninger | Oprettet:

tattoo 16 år. {{forumTopicSubject}}

hej jeg har fået lov af mine forældre og få en tattoo, det har været snakket om det siden jeg var 13 år. og nu har vi så besluttet det, men er der nogen i jylland som laver det på folk under 18 år.
og lad vær med at komme med kommentare om at det er dumt når man ikke er ældre osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo 16 år.
  • #1   10. maj 2009 hvis du får underskrift fra dine forældre kan du få den lavet alle vegne =)

• #4   10. maj 2009 Det er nu ikke alle der vil, i herning kender jeg en der er ligeglad med underskrifter og lignende, han skal se et bevis på at personen er over 18.
    Men jo, der er mange der gerne vil når fuldmagten er i orden.

• #6   10. maj 2009 Det hænger sjovt nok tit sammen at de der har styr på tingene og har kunder nok i forvejen ikke har behov for at bryde loven for at tjene lidt ekstra mønt.

Derimod er der de som mangler kunder, og som bryder loven for at tjene det flere penge.

Så kan du jo selv tænke lidt over hvor gode du tror de tattovører som tattoverer på børn er? smiley

• #7   10. maj 2009 Hvis det er nogen her i Dk der tatovere unge under 18, er de sku for dume, for går noget galt eller andet, er de ikk så heldige hvis de blir meldt..
    Jeg blev så selv tatoveret som 16 årig men det var på ferie i spanien, og der er det lovligt når man er 16... Og det ærger jeg mig så os over idag..

• #8   10. maj 2009 Rasmus - Præcis....

• #9   10. maj 2009 Det er strafbart at tatovere børn & unge under 18 år.

Det er en rigtig fin ide at vente til man er mere myndig. Er jeg rigtig glad for jeg gjorde.

• #10   10. maj 2009 Du skal være 18 år alle steder, uanset om du har dine de gamles underskrift smiley medmindre selfølelig du kender en der tusser.. Piercinger kan du få lavet med dine forældres underskrift fik min i tungen lavet da jeg blev 15 i fødselsdags gave af mine de gamle smiley

• #11   11. maj 2009 julie ...man kan ikke miste ratten til at tusse . i dk kræver det ikke noget at blive tattovør og alle som har løst kan bare begynde at tusse ..
    men det er ikke sikret at du kan blive medlem af dk tattoolau ....

og ja det er total forbudt at tusse på personer under 18 år og det er ligemeget om din mor sider og holder dig i hånden imens ....

du kan desvager nok nemt finde en tattoovør som vil tusse på dig selvom du ikke er fyldt 18 år ..

jeg er selv tattoovør og har haft fler forspørlser fra unge under 18 som vil tusses . men jeg gør det ikke . det er forbudt og strafbart og så giver det et dårligt rygte og mange mister tiliden til en tattoovør som ikke holder loven

mh tattoo gomme

Kommentér på:
tattoo 16 år.

Annonce