{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

hjælp søges... {{forumTopicSubject}}

hej alle.

min forhenværernede veninde som er narkoman og alkoholiker har åbenbart sluppet sin hund fri, fordi hun åbenbart skulle på afvæning, den har så her for 2 timer siden nappet en dreng i fingren fordi at den troed at han havde pinden i hånden, far tog fat i hunden og ringet til politiet med det sammen, som ikke tog telefonen med det samme, til sidst tog de den og kom ud, og mente ikke at hunden skulle aflives, men at vi skulle tag den med hjem og prøve at finde et nyt hjem til den, det skal lige siges at max er simpelthen så sød at hver gang en af os rejser osse skynder han sig hen til os og bare skal nusses og det hele, han logrer hele tiden med sin haler, og det er jo gode tegn... men vi har så taget max med hjem, for vi synes ikke han skal aflives, men vi kan ikke ha ham, da vi kun må ha en hund og han er for står tilæ lejlighed. og jeg er ikke meget for internat...

pleas er det ikke nogen der har en god ide...
udover at sætte ham til salg på de forskellig sider, vi får han selvfølglig i bad og det hele med det samme...
håber der er en der kan hjælpe os, vi skal nok få taget nogle billeder hurtigst muligt, mwen hans pels er ikke for kun, og der mangler meget meget meget pels på ham...

pleas hjælp, jeg aner ikke hvad han er for en eller noget som helst...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp søges...
Kommentér på:
hjælp søges...

Annonce