{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Tungepiercing {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Dette er til dem som ved noget om det, jeg gider ikke alt det der barnlige sheiss. Så er det sagt.

Jeg overvejer at få lavet mig en tungepiercing. Men den gør mig sku lidt nervøs fordi det foregår inde i munden i en del af kroppen jeg hvertfald ikke ville kunne leve med uden.
Jeg har i forvejen piercing i hver sin side af næsen (dvs to) en labret, i navlen, og har haft i brystet engang, men den groede desværre ud, -sådan noget lort! Jeg er desuden også tattoveret. Men jeg er dog alligevel lidt nervøs for smerten for at få lavet en piercing i tungen og hvad ulemperne er ved det?
Nogen som kan forklare lidt om hvordan det føles og om der er nogle ulemper ved den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tungepiercing
  • #1   4. maj 2009 Følger lige lidt med smiley
    Har nemlig på samme måde, har også selv tattovering og piercing i navlen men stadig lidt nervøs for smerten ved tungepiercing smiley

• #2   4. maj 2009 Altså jeg har ikke selv i tungen, men da jeg fik i anvlen fik min søster i tungen, og hun har ikke haft nogle som helst problemer med det, den hævede en lille smugle, men hun kunne spise alm mad samme aften.

Min bror derimod da han fik den lavet hævede den helt vildt og han kunne næsten ikk snakke eller spise,

så tror bare det er et sprøgsmål om hvor heldig man er smiley

• #4   4. maj 2009 Okay. Tak til alle jer som har svaret, det har været super! flere svar er stadig fint, så kom med dem smiley

Jeg tænker lidt over den streng som sidder nedenunder tungen (ved ikke hvad den hedder, hvis den altså hedder noget bestemt)
    Min fx den går meget langt ud. men de piercer vel "skævt" ved siden af strengen og op? og vil man kunne mærke bagefter at det ikke er symetrisk?

• #6   4. maj 2009 Jeg har fået lavet i tungen 3 gange nu..
    Sys overhovedet ik det gør ondt, og ja de sætter staven lidt skævt så den ik "ødelægger" noget. Og nej du kan ik mærke det bagefter.. Du kan knap nok se det..
    Sys ik der har været nogle ulemper for mig, men det er jo forskelligt fra person til person.
    Med hensyn til smerten, så er det ingenting i forholdt til i brystvorten, har selv prøvet at få det lavet.

• #7   4. maj 2009 Julie> ej shit... det må da være frygteligt. Håber den er rigtig fin nu, selvom den har ødelagt noget du ikke kan få tilbage.
    Okay det er da godt at hører, jeg har et lille trip med at jeg ikke tåle usymetriske ting.. altså ikke synsmæssigt, men hvis de kan mærkes.. og det er jo kun godt hvis den ikke kan det smiley

• #8   4. maj 2009 Men husk at vælg din piercer med omhu.. Havde en kammerat der fik det lavet i Horsens, han måtte ned til lægen og ha den skåret ud, fordi tungen var hævet så meget, at man overhovedet ik ku se stangen.. Dette er dog det eneste uheldige tilfælde jeg har hørt om, blandt utrolig mange venner og bekendte der har i tungen..

• #10   4. maj 2009 Få den lavet et prof. sted. gorlubb piercing i kbh. fx, der fik jeg lavet min, og har ikke haft problemmer med den.
    For nogle er det en ulempe at man ikke må drikke alkohol i 3 uger, heller ikke snave, eller syrke oral sex, da den skal hele. + at det gør rimlig nas i nogle dage, og at man ikke kan spise rigtig (eller nogle kan ikke) + at tungen er hævet.

Jeg kunne spise almindelig mad samme dag, dog var jeg lidt langsommere, og kunne ikke spise det brand varmt. Jeg kunne også tale sådan rimlig normalt lige efter.

• #12   4. maj 2009 hehe okay..

Well jeg bliver piercet her i Horsens hos en piercer jeg har haft tiltro til i mange år, som har lavet mine piercinger. Han er efterhånden en gammel gut, men ved hvad han laver. Det er lidt dyrer der end andre steder i Horsens, men det vil jeg skide på, det skal sku laves ordentligt smiley

• #13   4. maj 2009 Så er det quist du bliver piercet hos ik?

• #14   4. maj 2009 Jeps--- hos Lasse smiley

• #15   4. maj 2009 Okay ham kender jeg godt..
    Han lavede min i tungen, da jeg fik den lavet 2. gang, men den sad over 1 cm. skæv.. Så jeg var ik tilfreds med ham, så tog til Vejle efter noget tid, da jeg bare ik ku undvære min tungepiercing.. smiley

• #16   4. maj 2009 uha det lyder sku ikke så godt :S nu kommer jeg helt i tvivl da.

• #17   4. maj 2009 Ja det kan jeg godt forstå..
    Den anden i Horsens vil jeg bestemt heller ik anbefale, da det var dem der lavede på min kammerat, der sku ha skåret den ud..
    Men ved ik hva der gik galt for Lasse den dag, for min veninde var inde før mig og hendes sad som den sku.. Men han holdte oz li en lille pause inden han tog mig.. :S

• #18   4. maj 2009 Aha.. ja.. sådan en pause.. Det er de vist begge tilhængere af dernede, desværre. Den anden har jeg også kun hørt dårligt om.

• #19   4. maj 2009 Ja nemlig sådan en pause..
    Men som sagt fik jeg det lavet i Vejle, og der er de rigtig gode.. Min kusine var oz dernede og få det lavet.. Tror det hedder smykkeskrinet, men er overhovedet ik sikker..
    Mener bestemt at en af dem der er i Vejle (kvinde), har været hos Quist for mange år siden..

• #20   4. maj 2009 Ja det må være gitte, hun har sin egen nu, kan jeg huske nu hvor du siger det. lyshåret kvinde? hvis hun dog ikke har fået sig et nyt look. hun lavede min labret som jeg er yderst glad for.

• #21   4. maj 2009 Ja det er nemlig hende.. Hende har jeg oz været glad for.. smiley

• #22   4. maj 2009 Hun er stadig lyshåret, eller det var hun i hvert fald i efterårsferien sidste år..

• #23   4. maj 2009 Jeg har fået lavet en piercing i læben hos den anden piercer i Horsens, den der hedder Tattoo Studiet og der har ikke været noget at klage over, men man skal selvfølgelig være mere påpasselig med sin tunge...

Min tungepiercing fik jeg lavet for 9 år siden, da der lå en tatovør og piercer i Vissingsgade i Vejle... Men den lukkede for år tilbage... Er der overhovedet nogen steder i Vejle nu?

Tungepiercingen var også den mindst smertefulde piercing, jeg har fået lavet og jeg har ellers både haft i øjenbryn, labret, bryst og intim... Nu har jeg så kun i tungen, navlen, næsen og i venstre side af underlæben...
    Tungen hæver og det er det mest irriterende, men den heler meget hurtigt og jeg havde ikke rigtig nogle gener, udover hævelsen...

Kommentér på:
Tungepiercing

Annonce