Tungepiercing {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Dette er til dem som ved noget om det, jeg gider ikke alt det der barnlige sheiss. Så er det sagt.
Jeg overvejer at få lavet mig en tungepiercing. Men den gør mig sku lidt nervøs fordi det foregår inde i munden i en del af kroppen jeg hvertfald ikke ville kunne leve med uden.
Jeg har i forvejen piercing i hver sin side af næsen (dvs to) en labret, i navlen, og har haft i brystet engang, men den groede desværre ud, -sådan noget lort! Jeg er desuden også tattoveret. Men jeg er dog alligevel lidt nervøs for smerten for at få lavet en piercing i tungen og hvad ulemperne er ved det?
Nogen som kan forklare lidt om hvordan det føles og om der er nogle ulemper ved den?
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 58
Har nemlig på samme måde, har også selv tattovering og piercing i navlen men stadig lidt nervøs for smerten ved tungepiercing
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 27 Svar: 467
Min bror derimod da han fik den lavet hævede den helt vildt og han kunne næsten ikk snakke eller spise,
så tror bare det er et sprøgsmål om hvor heldig man er
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 80 Svar: 468
Jeg tænker lidt over den streng som sidder nedenunder tungen (ved ikke hvad den hedder, hvis den altså hedder noget bestemt)
Min fx den går meget langt ud. men de piercer vel "skævt" ved siden af strengen og op? og vil man kunne mærke bagefter at det ikke er symetrisk?
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 17 Svar: 250
Sys overhovedet ik det gør ondt, og ja de sætter staven lidt skævt så den ik "ødelægger" noget. Og nej du kan ik mærke det bagefter.. Du kan knap nok se det..
Sys ik der har været nogle ulemper for mig, men det er jo forskelligt fra person til person.
Med hensyn til smerten, så er det ingenting i forholdt til i brystvorten, har selv prøvet at få det lavet.
okt 2008
Okay det er da godt at hører, jeg har et lille trip med at jeg ikke tåle usymetriske ting.. altså ikke synsmæssigt, men hvis de kan mærkes.. og det er jo kun godt hvis den ikke kan det
okt 2007
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 435
For nogle er det en ulempe at man ikke må drikke alkohol i 3 uger, heller ikke snave, eller syrke oral sex, da den skal hele. + at det gør rimlig nas i nogle dage, og at man ikke kan spise rigtig (eller nogle kan ikke) + at tungen er hævet.
Jeg kunne spise almindelig mad samme dag, dog var jeg lidt langsommere, og kunne ikke spise det brand varmt. Jeg kunne også tale sådan rimlig normalt lige efter.
okt 2008
Well jeg bliver piercet her i Horsens hos en piercer jeg har haft tiltro til i mange år, som har lavet mine piercinger. Han er efterhånden en gammel gut, men ved hvad han laver. Det er lidt dyrer der end andre steder i Horsens, men det vil jeg skide på, det skal sku laves ordentligt
okt 2007
okt 2008
okt 2007
Han lavede min i tungen, da jeg fik den lavet 2. gang, men den sad over 1 cm. skæv.. Så jeg var ik tilfreds med ham, så tog til Vejle efter noget tid, da jeg bare ik ku undvære min tungepiercing..
okt 2008
okt 2007
Den anden i Horsens vil jeg bestemt heller ik anbefale, da det var dem der lavede på min kammerat, der sku ha skåret den ud..
Men ved ik hva der gik galt for Lasse den dag, for min veninde var inde før mig og hendes sad som den sku.. Men han holdte oz li en lille pause inden han tog mig.. :S
okt 2008
okt 2007
Men som sagt fik jeg det lavet i Vejle, og der er de rigtig gode.. Min kusine var oz dernede og få det lavet.. Tror det hedder smykkeskrinet, men er overhovedet ik sikker..
Mener bestemt at en af dem der er i Vejle (kvinde), har været hos Quist for mange år siden..
okt 2008
okt 2007
okt 2007
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
Min tungepiercing fik jeg lavet for 9 år siden, da der lå en tatovør og piercer i Vissingsgade i Vejle... Men den lukkede for år tilbage... Er der overhovedet nogen steder i Vejle nu?
Tungepiercingen var også den mindst smertefulde piercing, jeg har fået lavet og jeg har ellers både haft i øjenbryn, labret, bryst og intim... Nu har jeg så kun i tungen, navlen, næsen og i venstre side af underlæben...
Tungen hæver og det er det mest irriterende, men den heler meget hurtigt og jeg havde ikke rigtig nogle gener, udover hævelsen...
Tungepiercing