{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

idc
idc
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 95 Svar: 389

Bilentusiaster søges (polering) {{forumTopicSubject}}

Det er måske ikke det helt rette sted at spørge, men jeg gider ikke betale for en bruger på bilgalleriet for et enkelt spørgsmål smiley

Jeg skal til at polere en sort BMW 320, men ville lige høre hvordan det bedst gøres. Der er nogen der siger at man skal lakrense hele bilen ingen man går igang med selve poleringen, men er det virkelig nødvendigt? Jeg mener det er jo dobbelt arbejde, og hvor meget polish skal der på kluden ad gangen, og er der generelt nogen der har, eller vil lave en lille miniguide til hvordan man polerer i hånden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilentusiaster søges (polering)
  • #1   3. maj 2009 jeg kan anbefale Pai voks til 349kr

• #2   3. maj 2009 Jeg skal polere i hånden. Og ja selvfølgelig skal den vaskes først smiley

• #3   3. maj 2009 lakrens kommer helt helt an på lakken.. Hvis den er lidt falmet eller lign. så vil jeg anbefale dig at give den omgang lakrens.. Ellers så vask bilen, tør den, smør voksen på med cirkulære bevægelser i et tyndt men jævnt lag, og polér efter ..

• #5   3. maj 2009 Tak The Rush smiley Jeg synes jeg har søgt nettet tyndt, uden at finde noget brugbart, og det overraskede fatkisk mig at der ikke findes en brugbar guide. Dvs. det produkt jeg køber, skal det hedder voks eller polermiddel?

• #6   3. maj 2009 voks,

• #7   3. maj 2009 Dvs. voks og polermiddel er det samme?

• #8   3. maj 2009 hvis jeg var dig, så ville jeg købe en bøtte slipol(kan fåes ved thansen eller harald nyborg) poler bilen godt med det(i cirkulære bevægelser) når du har klaret hele bilen tører du hele bilen af med en fugtig klud(i mikrofiber) derefter tager du noget voks(evt det thansen har med farve i) og smører bilen ind i det.. lad endelig vær med at smøre for meget på, for så fedter det bare for dig når du skal ha det af igen.. men smør det som sagt på hele bilen(lakken) og tør af når det er tørret ind dvs du starter bare med at tørre af hvor du begyndte med at smøre ind.. Evt kan du imens du venter på det tørrer ind pudse dine ruder ind og udvendig... når du så har tørret alt voksen af bilen så husk at gå alle kanter og falser efter for rester.. så skulle bilen være fin bagefter.. men jo ik helt det samme som at lade en pro gøre det med maskine... og du starter selvf med at vaske bilen... håber dette kunne bruges.. (arbejder med det til dagligt og nej det er ikke de produkter vi bruger professionelt )

• #9   4. maj 2009 kim S

slipol skal du da aldrig bruge, så får bilen bare de grimme vaskeridser!!

lissom de folk der vasker bilen i cirkler!, ALTID på langs når du vasker

Kommentér på:
Bilentusiaster søges (polering)

Annonce