{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cerwin vega
  • #1   20. apr 2009 Havde nok valgt den med 12 tommer bas i stedet..
    En 15 tommer er jo mere dovn og bevæger sig ikk så hurtigt. smiley
    Og en 12 tommer flytter sig en del mere og vil kun levere lidt bedere lyd efter min mening. smiley

• #2   20. apr 2009 jeg har et par til salg... godt nok ikke CV... kun PA.. smiley og de banker bunden ud af dem du linker til.. smiley

• #3   20. apr 2009 nu har cv aldig været i min smag, men så længe du bare skal høre tramp og hardstyle via mp3 så er det vel fine smiley men lige så snart du skal over i en anden genre så kan de ikke rigtig følge med, de drukner i bass og diskanten lyder som en fis i en hornlygte ved høje frekvenser smiley

selv ligger jeg inde med et sæt B&W 604 de er dog lidt mere kostbare men har ikke fortrudt de er geniale og kan spille alt musik til mit behov, og de er skam også kraftige nok så man ikke kan være i rum med dem når man fyrer helt op for dem smiley men tag ud og hør dem, også samlign dem med et sæt Dali eller B&W i samme prisklasse, du kan tydeligt høre forskel på dem kvalitets mæssigt, dog kan de billige af dem jeg nævner ikke rigtge spille op til cv i lydstyrke.

Det skal dog lige siges at et sæt højttalere er total ligegyldigt hvad de koster og hvad kvalitet det er hvis ikke du har en ordenlig forstærker smiley

• #4   20. apr 2009 ´Du kan evt. skrive til mig har et par CVer tilsalg til billige penge.

• #5   20. apr 2009 Mike S

har også forstærkeren til det til salg...

og vil mene jeg har pænt meget styr på den slags...

www.gomusik.dk

så kan du se lidt af hvad jeg bruger fritiden på...

• #6   20. apr 2009 alle vores forstærker er american audio v 5000 (6 stk)
    tophøjtaler er af rino modellen (stk)
    6 stk 2x18 sling shot (mach)

og så en helveds masse lys fra martin..

oversat til rent dansk så har vi lyd og lys for godt 1,2 mill..

(link fjernet)

• #7   20. apr 2009 medejer???

Kommentér på:
cerwin vega

Annonce