{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

tattovering - sommer eller vinter. {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have lavet tatoo, snarest.
Har dog hørt en fugl synge om at ens tattoo ikke må få sollys det første stykke tid.. Er det korrekt?
Hvad kan der ske ved at der kommer sollys?

For så skal det da overvejes at vente til vinterperioden.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tattovering - sommer eller vinter.
  • #1   12. apr 2009 har taget sol samme dag jeg fik en af mine lavet , der er da ikke sket noget ?
    det samme med tunge picering , fik at vide at jeg ikke måtte ryge men tændte en smøge lige så snart jeg var færdig, det skete der heller ikke noget ved


  • #2   12. apr 2009 Efter reglerne, så ville det ikke være godt og give den direkte sollys de første 3 mdr ..

    Så vinter er altid den bedst tid..

    HELLER IKKE KLOR ..


  • #3   12. apr 2009 Ja, jeg får også altid mine lavet om vinteren. Min tattovær gør meget ud af at minde en om hvad den ikke må udsættes for og det gør de jo ikke bare for sjov. Der er jo en mening med det. Også selvom nogle slipper godt fra det...

  • #4   12. apr 2009 En ny tus er et åbent sår.
    så du skal behandle det præcis lige som en hvilken som helst andet sår..

    Jeg ville nok vente med at få den lavet eller bare sørge for at lige netop stedet med den nye tus ikke fik sol mindst ind til der ikke er mere sår på..

    men det kommer an på hvor den skal sidde og hvor nem den er at dække nu der bliver varmere..


  • david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #5   12. apr 2009 totovørene siger ingen sol og ingen solarie eller klor-saltvand de første 4-6 uger efter den er lavet så hvis du laver den 2 mdr før en rejse eller lign er det fint ..men ellers så dækker du den bare med tøj eller et plaster eller lign

  • david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #6   12. apr 2009 det er især vigtigt med farve tattoos

  • #7   12. apr 2009 hej ,,
    jeg er selv tattoovør .
    alle mine kunder får af vide at klorvand + sollys så fraskrive r jeg mig et væransvar for din tattoo .
    ganske enklet sollys trækker farven ud på en tattoo . det er ikke noget du kan se de første år men efter nogle få år så ligner din tattoo noget som er 15 år gammelt og den skal farves op igen vis du vil have den skal se ud som det er mingenen den skal se ud ..

    vis du er sol elsker så vent til vinter med at få den lavet .

    mvh tattoo G


  • #8   12. apr 2009 Jørgen G
    Laver du tusser sort??? Altså ikke farven...


Kommentér på:
tattovering - sommer eller vinter.

Annonce