{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

david s
david s
Tilmeldt:
6. apr 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152

tattoooos forklar om din/dine {{forumTopicSubject}}

der har været mange emner om det .
og mange meninger .
fortæl hvor og hvor mange du har og hvad de forestiller og hvorfor du har valgt lige dem ?
hvad gør de passer til dig ?
og er du til farve eller sorte


jeg selv har to indtil videre skal også have to mere ihvertfald .
men den på min skulder er en uopløselig knude..et evigheds symbol
det betyder alt du giver kommer igen
det går rundt og rundt og kommer igen .....såden er livet og såden er jeg .
jeg har lige så en i min nakke også et evigheds symbol og det betyder det samme
de er begge sorte med skygge


hvad med jer .?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tattoooos forklar om din/dine
  • #1   7. apr 2009 Er kun til sort ..
    Det er nogle ting i mit liv som spiller ind, så har fundet en flot måde ud "udtrykke" det på smiley


  • #2   7. apr 2009 ska ha lavet en her i næste uge med mit kinesiske stjernetegn smiley

  • david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #3   7. apr 2009 hvad er det for tattoo i har eller hvad forstiller de hvorfor skal i have dem ...hvad betyder de for jer ?
    de må jo have en meningen ...
    det er det tråden er om at man skal fortælle hvad man har og hvofor man har lige dem ...eller at man skal have dem lavet


  • #4   7. apr 2009 ska ha den fordi jeg syns den ser fed ud også har den stadig lidt relation til mig jo , da det er mit stjernetegn . men ser ingen grund til at der skal være en dybere mening med ens tatoveringer , kan sagtens få lavet en bare fordi den er fed/flot eller what so ever smiley

  • #5   7. apr 2009 Skal ha lavet noget mønster med en svensknøgle, og noget bilhalløj. Har ikke et helt klart billede af det i hovedet endnu, men har tegnet skitser..
    Og det skal jeg ha lavet til minde om min far, som var automekaniker og elskede alt der havde 4 dæk, som jeg selv :o)


  • david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #6   7. apr 2009 jeg får nogen som betyder noget for mig har også forklaret hvad mine betyder ...så ville da lige høre andre hvorfor de har deres og hvad de betyder for dem

  • #7   7. apr 2009 Alle mine er sorte. Er ikke til det der farve noget smiley
    har en på lysken hvor der står survivor med noget mønster omkring, den betyder rigtig meget da den symbolisere en meget svær tid i mit liv som jeg kæmpede mig ud af.
    Så har jeg en på mit skulderblad hvor der står i'm a part of every person i have ever met- det siger jo sig selv hva den står for smiley

    så har jeg mit mellemnavn skrevet på siden af min lænd. Ikke særlig stor. Gad ikke at ha en ordentlig lænde tattovering som alle har.. så fik lavet den lille og elegant og så flyttet over i venstre side. Det ser super fedt ud. Der står Tammi. Syntes at det er et specielt navn så derfor fik jeg det skrevet.

    Har også en hel masse små stjerner/stjernestøv som køre fra min kavalergang og under mit ene bryst og hen til siden ved ribbenene.
    Den betyder entelig ikk noget.. sys bare det var en fed ide som jeg ikk havde set andre ha


  • dorthe k
    dorthe k Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 3 Følgere: 3 Svar: 34
    #8   7. apr 2009 jeg har 7 tattoos: 2 drager i sort, 1 tribal i farve og 1 i sort, så har jeg 2 sammenhængende roser i rød og 1 playboy bunny. jeg har valgt dem fordi de afspejler min personlighed godt og de minder mig om forskellige perioder i mit liv både dårlige og gode.

  • cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #9   7. apr 2009 Indtil videre har jeg to tatoer..
    Et kinesisk tegn på min venstre ankel der betyder kvinde, jeg fik den da jeg blev 18, den symboliserer tiden hvor jeg voksede op og blev til en kvinde smiley
    Så har jeg to hjerter bag højre øre, til minde om min morfar og mormor..
    De er begge sorte, da farver er flot men falmer hurtigt, jeg skal helt klart ha nogle flere, men sys det er vigtigt for mig a få lavet nogle med betydning for mig eller min omgangskreds...


  • david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #10   7. apr 2009 fedt
    syntes det er sjovt at høre folks fortæller om hvorfor de har deres tattoos ved godt nogen bare er fede eller flotte men mange får jo også med betydning .......eller minde ...........det er lidt dybt .syntes jeg .
    de fedeste tattoos er dem med en mening bag .....syntes jeg .
    jeg har overvejet hver af mine i nogle år før de blev lavet ....så intet hastværk der ...men de er også en del af mig


Kommentér på:
tattoooos forklar om din/dine

Annonce