{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Kedelig bil , HJÆLP {{forumTopicSubject}}

jeg har lige købt min første bil smiley

Fiat Grande Punto 1,3 JTD .. Men jeg synes den er lidt kedelig, bare sølv grå ..

Mit ønske var egentlig en hvid bil, sort tag, tonede ruder og sorte fælge ..

Hvad kan man gøre ved bilen for at den bliver lidt federe ? Vil ikke ha skørter og sådan noget .. JEG ER JO EN PIGE smiley Ej bare stilet og fed ..

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=160630

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kedelig bil , HJÆLP
  • #1   3. apr 2009 Tja, du kommer i hvert fald ikke ind på bilgalleri.dk med så få billeder og info smiley

• S e b M
    S e b M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 179
    #2   3. apr 2009 Man kan male den i farverne du selv sagde, og få lavet tonede ruder smiley

• #3   3. apr 2009 Fedt nok med en næsten ny bil som 19 årig smiley Tjaa - hvad med at opfylde de ønsker du selv lige har slynget ud? eller ihvertfald nogle af dem - f.eks. starte med at finde nogle fede sommerfælge ? smiley

Og så forhøre dig rundtomkring hvad sådan en larkering kan fås til - de er sikkert villige til at gå lidt ned i pris i disse tider...

• Alexander J
    Alexander J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 137
    #4   3. apr 2009 Tjae, du kan kontakte Kelmann og høre priser på at få folie over den (lige som mange taxa'er kører rundt med), smiley priserne for en hel bil afhænger helt af om du vil ha blomster, nøgne fyre eller andet tingeltangel på smiley
    En anden ide er at få den autolakeret (koster ca 20000) for en alm metallak, ekstra hvis det er effektlak :).
    Et par nye sommersutter, anden udstødning så den giver lidt larm, tonede runer, osv smiley

• Rønne _
    Rønne _ Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 147
    #5   3. apr 2009 terninger i forruden det er stilet ; )

• #6   3. apr 2009 Jamen synes også det er mange penge at smide for at få den omlakeret .. Kan få det for ca 10.000,- men det er jo også penge ..

• #7   3. apr 2009 Du kan starte med at få den sænket ca 30-40mm og så få sådan et sæt fælge her fra england (ca 6000kr inkl dæk) så er du ihvertfald godt på vej..

link til fælge: (link fjernet)

• #8   3. apr 2009 Få den sænket og smid nogen ordenlige fælge på. Det pynter rigtigt meget på det og er forholdsvis billigt.

• #9   3. apr 2009 har tænkt lidt på Kosei fælge, gamma F eller concepto alpha .

• #10   3. apr 2009 den skal klart smides til jorden have nogle pæne fælge og tonet ruderne også have nogle andre forlygter smiley

Kommentér på:
Kedelig bil , HJÆLP

Annonce