Jeg savner til tider... {{forumTopicSubject}}
Til tider må jeg indrømme, at jeg savner HTX. Jeg er igang med en fuld HF på VUC, det går super godt, er virkelig glad for at være der, MEN jeg finder det utrolig forstyrrende når der lige pludselig er en der slæber afkommet med i skole. (Vi snakker børn der er under 5 år), de kan som regel ikke sidde stille i længere tid af gangen. Lige pludselig kan der lyde en skrigen fra ungen. Jeg finder det meget forstyrrende, især når barnet sidder og skriger/slår i bordet eller hvad de nu finder på.
Selvfølgelig er der da forskel på børn. Men hvad får man selv ud af at tage barnet med, når man hele tiden skal koncentrere sig om barnet, og derved ikke følger med i undervisningen? - Samt det besværliggøre det for de øvrige i klassen om at kunne koncentrere sig om undervisningen.
Det eneste jeg kan se, at man får ud af det er at man ikke får fravær.
Argh. Ja det er nok bare mig der er sær, fordi jeg ikke bryder mig om børn...
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 46 Svar: 563
hvis det er fordi deres unger er syge burde de blive hjemme hos dem.. så du er ikke sær.. eller hvad ved jeg.. ;O)
jan 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 298
jan 2008
Men det er da også synd for barnet at blive tysset på hele tiden, for at undgå forstyrrelser. Plus det må da være kedeligt for barnet ikke rigtig at kunne lave andet end at forsøge at sidde stille og tie.
aug 2008
jan 2008
Vi andre (der er andre end mig, der er generet) vil gerne følge med i undervisningen.
Vi har forsøgt at sige det til hende, men får svaret tilbage at det er fordi vi ikke selv har børn, så vi ved ikke noget om hvor svært det er. Det kan hun da måske have ret i.
Hvis barnet kunne være stille, havde det ikke været noget problem, at have det med
jan 2008
aug 2008
jan 2008
Og har man et sygt barn, er det "børneplageri" at hive dem med. Så hellere hygge om dem hjemme. (det ville jeg gøre hvis jeg havde barn)
Jeg savner til tider...