{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

K V
K V
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 298

Jeg savner til tider... {{forumTopicSubject}}

Til tider må jeg indrømme, at jeg savner HTX. Jeg er igang med en fuld HF på VUC, det går super godt, er virkelig glad for at være der, MEN jeg finder det utrolig forstyrrende når der lige pludselig er en der slæber afkommet med i skole. (Vi snakker børn der er under 5 år), de kan som regel ikke sidde stille i længere tid af gangen. Lige pludselig kan der lyde en skrigen fra ungen. Jeg finder det meget forstyrrende, især når barnet sidder og skriger/slår i bordet eller hvad de nu finder på.

Selvfølgelig er der da forskel på børn. Men hvad får man selv ud af at tage barnet med, når man hele tiden skal koncentrere sig om barnet, og derved ikke følger med i undervisningen? - Samt det besværliggøre det for de øvrige i klassen om at kunne koncentrere sig om undervisningen.

Det eneste jeg kan se, at man får ud af det er at man ikke får fravær.

Argh. Ja det er nok bare mig der er sær, fordi jeg ikke bryder mig om børn...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg savner til tider...
  • #2   26. mar 2009 jeg giver dig fuldstændig ret.. det er træls når det sker..har selv gået på vuc, og der var da også et par stykker der havde deres unger med.. jeg har selv en enkelt gang haft min søn med, men det var i den første time så blev han hentet, kan ikke huske hvorfor jeg havde ham med..
    hvis det er fordi deres unger er syge burde de blive hjemme hos dem.. så du er ikke sær.. eller hvad ved jeg.. ;O)

• K V
    K V Tilmeldt:
    jan 2008

#3   26. mar 2009 Sidder forrest, netop for bedre at kunne følge med, men det hjælper desværre ikke så meget. Da pigen med barnet vælger at sætte sig ved siden af.

• K V
    K V Tilmeldt:
    jan 2008

#4   26. mar 2009 Selvfølgelig kan der være en grund til man har barnet med. F.eks. hvis man ikke kunne afsætte det i en institution, men vælger at have barnet med den første time (Som lærke P er inde på).

Men det er da også synd for barnet at blive tysset på hele tiden, for at undgå forstyrrelser. Plus det må da være kedeligt for barnet ikke rigtig at kunne lave andet end at forsøge at sidde stille og tie.

• #5   26. mar 2009 du skulle sige det til hende (pænt) du er der for at lære ikke, du skal jo bruge det her til noget ik?? hvis hun har problemer med at få sit barn passet burde hun jo blive hjemme til hun finder en anden ordning.. men hvor tit sker det

• K V
    K V Tilmeldt:
    jan 2008

#6   26. mar 2009 Det sker temmelig ofte at hun har en af børne med. (Gerne når barnet er sygt). Men kan ikke se den helt store forskel for hende om hun er der eller ej. Hun siger intet i timerne, hun vil ikke læse, eller skrive opgaver på tavlen. :S

Vi andre (der er andre end mig, der er generet) vil gerne følge med i undervisningen.

Vi har forsøgt at sige det til hende, men får svaret tilbage at det er fordi vi ikke selv har børn, så vi ved ikke noget om hvor svært det er. Det kan hun da måske have ret i.

Hvis barnet kunne være stille, havde det ikke været noget problem, at have det med

• K V
    K V Tilmeldt:
    jan 2008

#7   26. mar 2009 Tille: Jeg vil i hvert fald undersøge om man kan

• #8   26. mar 2009 jeg har selv børn 2 styks.. og det er ikke svære end man gør det til.. det er svært (kan kun tale for mig selv) at se ens børn blive ked af det, eller når de er rigtig syge osv på den måde.. men at have dem er ikke sværer end man gør det til.. jeg syns hun skulle skamme sig at sige sådan noget til jer.. for så ligger hun en føelse over på jer.. kan du følge mig?? det er ikke jeres problem at hun har et barn.. er man stor nok til at knalde er man også stor nok til at tage ansvar... og så tager man ikke et sygt barn med i skole, man bliver hjemme sammen med det og plejer det.. måske er det bare mig der er sær nu.. ;O)

• K V
    K V Tilmeldt:
    jan 2008

#9   26. mar 2009 Jeg kan godt følge dig (:

Og har man et sygt barn, er det "børneplageri" at hive dem med. Så hellere hygge om dem hjemme. (det ville jeg gøre hvis jeg havde barn)

Kommentér på:
Jeg savner til tider...

Annonce