{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MMRADIO lukker?!?!?! What?=
  • #1   22. mar 2009 ja..

• #2   22. mar 2009 var sku også på tide.

• #3   22. mar 2009 hvad er grunden til det

• #4   22. mar 2009 he. det er kun den danske del der er lukket.Pyha. var sq lige ved at blive nervøs. mmradio.org virker stadig...

• #5   22. mar 2009 de lukker vel ikke, de flytter bare til et andet land, fordi de skulle betale for at spille musik her hjemme?

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
    #6   22. mar 2009 dejligt så slipper man for dem

• #7   22. mar 2009 tak skæbne!

• #8   22. mar 2009 (denne mail er sendt til de danske brugere af mmradios brugerdatabase)

Hej allesammen, MMradio som i kender det lukker iaften Søndag d 22. Marts 2009. I denne mail vil jeg forklare lidt om hvorfor dette er nødvendigt. Det handler om rettigheder og en forsmået netradio, drevet af en mand der er ked af at han ikke kan få lyttere til sit "radio100 fm projekt" Tilbage i 2006 havde mmradio en vært under navnet Dj Retro. Dj Retro var ikke tilfreds med måden mmradio blev kørt på (mest at han ikke havde så meget at skulle have sagt). Så han brød fri og startede egen netradio. Denne radio har idag på peak aftener et lyttertal der siger max ca. 200 lyttere, og det gør ondt i pengepungen. Derfor har Dj Retro presset danske myndigheder til at gøre noget ved det, og et gæt er at dette er gjort for at skaffe flere lyttere til sin egen netradio.

MMradio har lagt under pres fra Gramex siden juni sidste år, og der er lavet aftaler som har gjort at mmradio ville kunne fortsætte sin virken, men disse aftaler er blevet "opgraderet" på månedligt basis, indtil der til sidst ikke er så meget at gøre. Det vil sige at de indledende aftaler som kontaktpersonen ved Gramex har indledt, åbenbart ikke har været nok, selv om der blev givet "håndslag" på dette over telefonisk kontakt.

Pr. 1 Januar 2009 blev ejerskab og drift af MMradio overdraget til Jack Wong, en rigtig god ven af "familien" der er bosat i USA. Han har allerede sørget for at der er indgået aftaler med de amerikanske myndigheder angående betaling af afgifter for musik der spilles. Dette var øjensynligt ikke nok for Gramex, der stadig under pres fra anden dansk netradio, var nødt til at gøre noget igen.

Det gramex slår ned på kan ses i et udsnit af en mail jeg som vært på radioen modtog 19/3/09

*"... Det afgørende er, om musikken kan modtages i Danmark, og om der er henvendelse til et dansk publikum via danske shows..."*

I denne mail står det klart at man ikke må være vært på udenlandsk radiostation og tale dansk, ifølge Gramex. Men de siger desuden at man som dansker ikke må lytte til udenlandske radiostationer som dansker, uden at disse radiostationer betaler dansk afgift. Så jeg går udfra at Gramex lige pt. er efter alle netradioer i verden der har danske lyttere. DI.FM, Technobase.net,og Radioseven.se, Radio538.nl bare for at nævne et par stykker.

Jeg vil dog i en mail efter at have talt med Jack Wong, spørge Gramex om de vil have et problem med at MMradio fortsætter som non-stop musikkanal, uden danske værter, jingler, reklamer eller andet det kan henvise til et dansk publikum. For så vil Jack Wong vælge at køre radioen videre uden dansk indhold.

Jeg vil desuden lave en presse meddelelse til de medier der kunne have interresse i at trykke den, hvor jeg i flere detaljer forklarer om hvad der er sket, og kommer med flere detaljer om de involverede partnere i sagen. MMradios danske værter er blevet tilbudt sendeplads på www.specific.dk, og i vil fremover kunne lytte alle de værter i elsker på denne kanal. Jeg håber i vil støtte op om specific der med tiden vil vokse med opgaven, og tilbyde lytterne den bedste radio, med en blanding af MMradios værter og Specifics.

Lad os se hvad fremtiden bringer smiley sommeren er på vej og håbet er lyst. Tak for tiden - underholdningen - og støtten

//MMradio

• #9   22. mar 2009 nederen smiley
    det er herre griner og se på de der dér er på cam smiley haha

• #10   22. mar 2009 Fik også lige mailen, satme nederen!!

Kommentér på:
MMRADIO lukker?!?!?! What?=

Annonce