363 visninger
|
Oprettet:
har købe ny fladskærm {{forumTopicSubject}}
Det kan godt være, at alle taler om økonomisk krise og spareivrige forbrugere, men det lytter man ikke til hos Bang & Olufsen i Struer, der sender en gigantisk fladskærm på 103 tommer på gaden. Pris: 659.000 kroner. Ifølge B&O er det nye fjernsyn et af markedets største fjernsyn og samtidig også det eneste af sin størrelse, som kan hæves, drejes og vippes.
"Beovision 4 er ikke kun et fremragende luksusfjernsyn, det er også et fuldkomment unikt koncept, udtaler administrerende direktør Karl Kristian Hvidt Nielsen
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 34 Svar: 526
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 119 Svar: 191
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 34 Svar: 526
Har aldrig forstået folk der vil købe B&O fjernsyn.
De er jo overhovedet ikke oppe på det samme niveau som f.eks samsung, panasonic sony og lign.
Kan ikke forstå folk er villige til, uanset hvor mange penge man så har at smide så mange penge efter et fjernsyn der slet ikke er med på beatet.. Tsk!
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 44 Svar: 1.948
Men ingen tvivl om at de dengang i 70-80'erne lavede produkter der slog alt andet på markedet. Men idag er det bare en mærkevare...
feb 2007
Emner: 4 Svar: 853
Indmaden i de Gamle B&O tv stammer fra ældre philips.
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 44 Svar: 1.948
Nu har jeg selv en del ældre B&O sager, og når jeg sammenligner f.eks. min Beomaster 3500 med f.eks. et phillips topprodukt fra samme årgang, så er kvalitet og design langt ude i fremtiden iforhold til de andre. 1 ting at nævne, er feks. B&O's løsning på nr. skift og volume control - det er puttet ind i en rustfri alucirkel med en modvægt i, så man kun skal give den et skub for at skrue en betydelig mængde ned. Virker forbløffende godt, og kan med sikkerhed sige ingen andre produkter havde samme system dengang
Men B&O's basistid ER forbi i disse dage ! At de vælger at sætte et TV på markedet, til en pris af 659,000kr er jo helt ude i hampen speicielt i disse krisetider :S
har købe ny fladskærm