{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Michael .
Michael .
Tilmeldt:
28. jan 2007
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396

hjemmeside konstruktion ? {{forumTopicSubject}}

Hvilket program bruger man idag, og er der nogen ting man skal være omhyggelig med mht.

tænker eks. på at man kan være sikker på den virker i de mest gængse browsere og at den generelle funktionalitet ikke svigter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemmeside konstruktion ?
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #1   15. mar 2009 Det mest anvendte program er Dreamviewer men Microsoft har også udarbejdet et udemærket program.

    For at sætte din hjemmeside op så den spiller i alle browsere har noget med din CSS at gøre.


  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #2   15. mar 2009 okay.. men når jeg sætter et CSS op til siderne er det vel kun et spørgsmål om at det gøres generelt og ikke til en speciel opløsning på brugeren computer ? Siden skal bruges til et firma som skal kunne sætte brugte motorer til salg men samtidig vise nye.

  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #3   15. mar 2009 der kommer ikke til at være en masse animationer og den slags.. det bliver holdt meget stille og roligt

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #4   15. mar 2009 Michael <-- Du skal tænke på at sidens CONTENT altså indhold med rammer og hele skabelonen passer i en lille opløsning så uanset hvilken skærm du ser det på, passer den i opløsningen.

  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #5   15. mar 2009 i den her sammenhæng vil jeg sige at man ikke skal bruge notepad.. jeg har bygget en meget simpel side med notepad og det virkede også fint men tog ALT for lang tid og det fungerede faktisk ikke helt som jeg ville med det forskellige samt placering af elementer på siden er en del sværere.. så vil lige finde ud af hvordan det gøres mest brugevenligt over for ham som skal sidde og putte nye billeder ind og skrive teksten

  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #6   15. mar 2009 okay.. det vil jeg prøve. har fået anbefalet dreamweaver så det må jeg lige ha sat mig ind i

Kommentér på:
hjemmeside konstruktion ?

Annonce