{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Simon S
Simon S
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185

Støv i mobil, dækker forsikring? {{forumTopicSubject}}

Hej
I min nokia 6210 er der gennem det sidste stykke tid trukket en del støv ind bag skærmen, og da det efter min målestok var en rimlig dyr mobil og den kun er knap 5,5 måned gammel og jeg samtidig havde forsikring på den(telefon og forsikring købt ved snofon) var jeg inde med den og fik beskeden i en lidt overlegen tone at støv bag skærmen kunne betegnes som slid og derfor hverken ville lave den på garantien eller på forsikrigen, men de gerne ville give mig et bud på hvad det skulle koste at lave, de skulle bare have 250 kr for at give det bud, så gik jeg.
Så nu spørger jeg jer, er støv i forholdsvis store mængder bare slid, eller bør de se på den, jeg mener jo ikke at en telefon uden cover normalt tager støv ind, min tidliger 6300 tog i hvert fald ikke et korn ind i løber af over 1,5 år.
Så skal de lave den eller er jeg bare forkert på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støv i mobil, dækker forsikring?
  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#1   12. mar 2009 rettelse, det er en nokia 6220 classic

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#2   12. mar 2009 Jeg har overvejet at gå ind i en anden butik, og indtil dette har jeg også altid været tilfreds med sonofon.
    Sonofon siger at det kan betegnes som slid at der kommer støv bag skærmen, jeg mener ikke at telefonen bør være utæt, når ikke nogle at mine eller families telefoner har været det. Derfor mener jeg at den bør dækkes.
    Hvem har ret?

• #3   12. mar 2009 Det koster altid 250 og få et tilbud. Der jo ikke nogen der arbejder gratis, men fejler den noget?? Kan du ikke bare få dem til at fjerne støvet...
    for nogle kroner??

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#4   12. mar 2009 Kenneth P Nej under ingen omstænsigheder, jeg mener den ekstra forsikring jeg har tegnet bør dække, når der i betingelserne står at den dækker i tilfælde af "fysisk skade som følge af udenfrakommende elementer" eller noget i den stil, men deres påstand er at støv bag skærmen er at betegne som slid, jeg vil jo ikke mene det er slid.

• #5   12. mar 2009 Kenneth P

Det bør ikke koste ham en krone når der er garanti på den. Og jeg kan ikk se hvorfor støv bag skærmen skal betagnes som slid? Det må sq da være en fejl i opbygningen af telefonen ligeså meget som hvis højtaleren pludselig står af og derfor bør garantien dække! Når du ikke har haft telefonen skildt ad er det jo en klar konstruktions fejl ..

• #6   12. mar 2009 Det er ikke garanti!!! Vedr. forsikring, ja der er jeg blank...

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#7   12. mar 2009 Morten ! AKA Dolph den snigende Ninja (125%) ! Telefonen er på ingen måde blevet misvedligeholdt.
    Ang mængden af støv, så den nederste 1/3 del af skærmen, hvor der er en del støv, man kan sagtens se igennem, men der ligger alligvel så meget at man i hvert fald aldrig er i tvivl om at det er der.
    Nu siger du hul på den, jeg har tænkt noget lign. for det meste at støvet ligger nemlig et sted ved kanten og resten ligger omkring det sted som ringe i vand.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#8   12. mar 2009 Jeg er godt klar over at garantien ikke dækker det, da det jo kommer ude fra, men jeg synes bare ikke man kan kalde det slid.

• #9   12. mar 2009 Ja det kan godt være den ikke dækker det.. Men jeg vil nok heller ikke kalde det slid .. Men hvis du har en forsikring på den burde den da dække gør den ikke ?

• #10   12. mar 2009 Det er jo bare træls hvis den nu ikke er blevet misvedligeholdt.. Jeg vil dælme være træt af hvis min telefon tog støv ind under skærmen uden at jeg havde haft den skildt ad eller noget og endda behandlet den godt og man så får meldingen at den er misvedligeholdt..

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#11   12. mar 2009 Okay, tak for hjælpen ,går lige lidt i tænkeboks, det ser ikke ud til at der er det store at komme efter, men jeg synes bare det er træls, især fordi at de skulle dække hvis man havde haft en lille "uheld" med mobilen, ikke at jeg vil gøre det, men jeg synes bare det er lidt grotesk at de skal dække hvis jeg går ud og kommer til at udelægge den, men ikke hvis der siver støv ind i den uden at man selv er skyld i det.

• #12   12. mar 2009 Så "kom til" at ødelægge den ? smiley

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#13   12. mar 2009 Morten ! AKA Dolph den snigende Ninja (125%) ! Nu stiller jeg nok et dumt spørsmål, men hvordan skal jeg klage til producenten?

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #14   12. mar 2009 Nokia Care Kundesupport er stedet, hvor du kan få svar på dine spørgsmål og hjælp til at løse eventuelle problemer med din Nokia-mobiltelefon.

Hverdage 9.00 - 18.00

Telefonnummer: 35 444 222
    (Samtalen sker til almindelig lokaltakst)

http://www.nokia.dk/A4673068

Kommentér på:
Støv i mobil, dækker forsikring?

Annonce