{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hhx?!
  • #1   9. mar 2009 ja det tror jeg desværre også jeg har gjort :s ..
    eller jeg synes det var sjovt i starten..
    men jaaa..


  • #2   9. mar 2009 Jeg går også på hhx og synes det er fint nok. Selvfølgelig er det altid lidt kedeligt at gå i skole, men sådan er det nok lige meget hvilken skole du vælger smiley

  • #3   9. mar 2009 Jeg skal på gym nu, og har valgt HHX smiley

  • #4   9. mar 2009 Ja, altså efter 10. klasse, skal jeg på HHX Svendborg - Buisness linjen, jeg glæder mig!

  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #5   9. mar 2009 Malene O: Tja, jeg er da også skole træt. Er igang med min anden gymnasiale uddannelse, men det er bare med at hænge i. Det gavner sig at få studenterhuen (uanset hvilken farve bånd det så har, så længe det er en ægte studenterhue) og ikke mindst eksamenspapiret. Ja, det giver ikke adgang til en færdig uddannelse, men er et godt og grundlæggende springbræt til videre uddannelse. smiley

    Jeg går selv på HTX - som dog ikke har noget tilfælles med HHX udover den smule erhvervsøkonomi man kan vælge på C-niveau - men ja, det kan være kedeligt, hård, men der er også en masse gode ting ved at gå i gymnasiet - teknisk, handels eller alment - bl.a. nye kammerater og nye oplevelser.


  • #6   9. mar 2009 Ja okay, hvis det skal være så præcis, men HHX, STX og HTX er alle gymnasiale uddannelser så... smiley

  • #7   9. mar 2009 tak for svarene allesammen smiley ..
    men jaaa det er vel altid kedeligt at gå i skole..
    men det er bare træls at være skoletræt..


  • #9   10. mar 2009 Det ved jeg, men klader sku' oss de ander gym smiley

Kommentér på:
hhx?!

Annonce