{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.893 visninger | Oprettet:

Væk i det !
Væk i det !
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 152

tattoo - folie på om natten? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg fik lavet tattoo igår, og ville så hører om efter man har taget det folie af, og smurt den hele dagen om man så skal tage folie på nu her når man skal sove eller den bare skal smøres og så kan man smide sig i sengen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo - folie på om natten?
  • Væk i det !
    Væk i det ! Tilmeldt:
    apr 2008

#1   6. mar 2009 okay super. smiley Hørte bare nogen som tog folie på om natten de første par dage når de sku sove, så sku bare være sikker smiley

• #2   6. mar 2009 det en god ide at sætte et nyt stykke folie på nu når du går i seng da tussen tører ud vis du bare går i seng uden smiley

anbefalder jeg altid til dem jeg har tusset de første 2 -3 dage

• #3   6. mar 2009 Havde folie på i 3 dage, vaskede den forsigtigt 2 gange om dagen og skiftede folie...
    Min havde meget få skorper, og der var minimalt som skulle tegnes op...

• #4   6. mar 2009 Nej nej stop

Folien må kun sidde på en time.. det er bare for at du ikke bløder ud over det hele.. efter en time tager du folien af og vasker grundigt din tattoo og smører den med Panthenol cremen.. og så skal den holdes fugtig hele dagen.. dvs der er ikke tid på hvor tit.. nogle skal smøre den 2 gange dagligt, og andre skal smøre den 2 gange i timen for at holde den fugtig smiley

Har efterhånden et par stykker så ved hvad jeg snakker om smiley

• Væk i det !
    Væk i det ! Tilmeldt:
    apr 2008

#5   6. mar 2009 Uhh svært hva man skal gøre når der forskellige meninger. :s og når ens tatovør ikke har sagt noget om det..

• #6   6. mar 2009 jamen der sker ikke noget ved du gør det den holder sig bare fugtig og det eneste der sker ved du ikke gør er at den bliver meget tør og for lidt skorper

du skal ikke gå og frygte at farven ryger ud så bare beslut hvad du selv syntes smiley ligemeget hvad så bliver den siddene;)

• #7   6. mar 2009 Man skal undgå den tørre ud de første dage da farven kun sidder i overfladen, så hvis man får sår kommer de jo uden på huden, der hvor farven sidder, og det er det man skal undgå. Den skal holdes fugtig 24/7 de første dage..
    Men det er helt op til dig selv hvad du gør for alle har forskellige ting de har fået afvide..

• #8   6. mar 2009 Du skal IKKE sove med folie på!!!
    smør den godt, din tush har brug for at få luft, så den kan hele fint. ;D

• #9   6. mar 2009 min tattovør sagde jeg skulle have folie på de første par dage så den ikke tørrer ud, da min tattoo er på ryggen, og så skulle den smøres godt og grundigt som Christian skriver...

• #10   6. mar 2009 Da jeg fik min fik jeg at vide at folien skulle siddde på de første 2-3 timer . Så skulle man vaske og smørre den . Men kom ikke folie på den igen da den skal have luft til at hele ordentlig smiley

• Hanne J
    Hanne J Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #11   22. jul 2016 Jeg har fået lavet min tattoo for 2 dage siden har smurt som jeg skal men den er begyndt at boble så det er svært at smøre uden der går hul nogle som kan fortælle mig hvad jeg ska gøre det er også svært når jeg skal sove

Kommentér på:
tattoo - folie på om natten?

Annonce