{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Københavner tur. {{forumTopicSubject}}

Heej. Baboom .

Da jeg har fødsesdag d.9 april.

Vil mig og min veninde gerne en tur til københavn, fra d.7 til d.9 april. vil vil gerne bo på hotel.
Men vi ved ikke helt hvad det skal være for et hotel. Har i en ide måske ? . prisen er fuldstændig lige meget.

Og hvad kan man lave derover, vi skal naturligvis ud at shoppe stort smiley . Men udover det ? .. hvad kan vi så få tiden til at gå med. ?

og jeg skal sku da også ha to pircinger. en madonna, og en i næsen. Hvad for en pircer er bedst ? .

Og Til sidst. en god resturent ? .

Håber i har nogle gode ider. (: .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Københavner tur.
  • #1   23. feb 2009 phoenix hotel.. lækker brunch der..

piercer, hmm ta evt wild cat på strøget, han er dygtig og sød.

Restaurents - Noma, madklubben, kong hans, skt petri,

god tur

• #2   23. feb 2009 Med hensyn til piercer, skal du vælge Jack Rubini han er så genial og afslappende den mand... Den eneste der får lov at pille ved mig (uden det skal misforståes)

• #3   23. feb 2009 Vil gerne anbefale restaurant Bali inde på/ved kongens nytorv.

super hyggeligt spise sted.

• #5   23. feb 2009 Kong hans er gud! Hvis du har pengepungen i orden.

• #6   23. feb 2009 Var i kbh i sidste uge.
    Christania kan varmt anbefales^^

• #7   23. feb 2009 Dane - det er en total skod restaurent smiley

• Franner b
    Franner b Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   23. feb 2009 Hotel; Fox super fedt hotel.. og ligger lige klods op af Rådhuspladsen..

• #9   23. feb 2009 Dane - aaah ja klart smiley

• #10   23. feb 2009 Josephine ! Hvaaaa???? Du er da den første jeg har hørt sige det, jeg har nok spist 30-40 gange på D'angleterre og jeg elsker, det er total ynglings... :o))))

• #11   23. feb 2009 * Fregne * well.. har været under uddannelse som kok, og der har været nogen meget uheldige episoder på D'angleterre for en del år siden, hvor der var spor i maden efter et kræftfremkaldende stof som sløver forrådnelses processen. Den gang var der ikke så stort sundheds ting som vi har nu, så de fik bare en grande bøde.
    Har selv spist der, og syntes bestemt ikke at det er noget at skrive hjem om. Mange andre restaurenter er langt bedre - D'angleterre har bare navnet på sin side smiley

Efter min mening

• #12   23. feb 2009 Josephine ! Har du stået i lærer på D'angleterre? Jeg har aldrig hørt om det du fortæller, min gamle kollega har stået i lærer derinde og det har gun aldrig nævnt.

• #13   23. feb 2009 * Fregne *
    Nej kan ikke prale af at ha stået i lære der, men det er hva jeg har fået fortalt af samtlige lærer på kokkeskolen, og den læreplads jeg har været på - uafhængig af hinanden.

Selvfølgelig er det ikke noget der sker mere - vi har jo syg fødevare kontrol nu, men jeg sætter ikke mine ben derinde igen, det er helt sikkert.

• #14   23. feb 2009 Derudover har D'angleterre os præsteret at få rød smiley fra arbejdstilsynet, og har måtte lukke deres køkken flere gange pga rotter

• #15   24. feb 2009 Restaurant Noma - Helt sikkert et sikkert valg smiley
    Den er også kåret som 10. bedste restaurant i verden - så ikke kun mig der synes den er god.

Nu kan jeg ikke lige spotte om hvor gamle i er, men ellers en bytur den ene aften, det kan jo også blive en sjov oplevelse.

• #16   24. feb 2009 Som peircer kan du tage Wildcat (som tidligere nævnt) super flinke mennesker, eller Gorrlubb Piercing (det skulle være flinke, har ikke været der endnu) eller Copenhagen Body Exstremes (muffe skulle være en yderst sød og venlig mand) Har kun været i Wildcat lige pt. men skal snart ind i Gorrlubb og have lavet en, smiley

• #17   24. feb 2009 Anders Gorlubb = Jack Rubini :o)

• K L
    K L Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 119
    #18   24. feb 2009 Hvis I er vilde med en god, gammeldags andesteg skal i tage på restaurant Vita på St. Kongensgade. Den er ikke ret dyr og man bliver med garanti mæt. Der kommer nemlig én tallerken med ca. 1/4 and, rødkål, svesker, æble og ribsgele. Dernæst kommer endnu en tallerken med brune og hvis kartofler, sauce og agurkesalat. MUMS! smiley

Af piercer synes jeg bestemt at I skal tage ned i Copenhagen Body Extremes (ejes af Muffe - ham med pigtråd og horn i panden smiley ). Der skal I godt nok bestille tid inden, men det er bare at løfte knoglen og ringe til dem. De er helt vildt søde og professionelle, og bruger lang tid på at guide én igennem hvordan det hele skal ske, og hvordan du passer bedst muligt på dine nye piercinger. Butikken ligger i kælderen på Larsbjørnstræde 15.

Derudover findes der et væld af gode musiksteder og fantastiske museer. Hvis I mangler inspiration kan det anbefales at besøge denne hjemmeside: www.aok.dk.

God tur! smiley

• #19   24. feb 2009 Fregne > Mente også han var der, men var ikke helt sikker smiley så ville ikke skrive det ..

Muffe er en yderst flink fyr, man regner ikke med han er det når man lige ser ham. men han er úber nice smiley

Kommentér på:
Københavner tur.

Annonce