Fastefuckinglavn / surt opstød {{forumTopicSubject}}
For helvede hvor er jeg træt af små forkælede møgunger der kommer og tigger om penge...og hvis der ikke falder mindst en tyver,er man en fedterøv..
Jeg har, som de fleste, et dankort for fanden da...den dag en lille hvalp kommer stavrende, klædt ud som dankort-automat, SÅ skal jeg nok give et par kroner...på beløbet.
Indtil da, må de finde sig i at banke forgæves til deres knoer bløder, eller finde sig i at blive afbrudt med ordene "Jeg har ikke en krone på mig.."
Med de lommepenge unger får i dag burde det nu heller ikke være nødvendigt at tigge og mig bekendt er det også ulovligt at tigge..eller står der en undtagelse i loven?
Men seriøst: GÅ DOG HJEM!!!!!
apr 2007
Følger: 89 Følgere: 84 Emner: 406 Svar: 5.079
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 66 Svar: 799
feb 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
feb 2008
jul 2007
Følger: 50 Følgere: 47 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 1.716
her hvor jeg bor har der ikke været en eneste...
feb 2008
For hér, i et nyt villakvarter proppet med børnefamilier og store flotte biler, er de absolut ikke tilfredse med "et par kroner"...og igen; Jeg HAR ikke mønter..det er jo ikke sådan så de rasler ud af dankortet.
feb 2008
Det hér er tiggeri af snothvalpe der får i hoved og røv hjemme hos deres forældre.
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 38 Emner: 1 Svar: 133
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 53
feb 2008
Det er da en helt forkert opdragelse, hvis man lærer børn at de får penge ved at rende rundt og banke på hos vildt fremmede
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 800
En ting de "tigger" slik, men at tigge penge. Der går grænsen. De kan tigge deres lommepenge hjemme ved mor og far
dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 221
Jeg synes det er så ærgeligt at jeg ikke ser flere unger end jeg gør!!
Altså hvor ærgeligt!
Du slår jo den danske tradion ihjel...
Men så lad os dog også droppe de åndsvage påskefrokoster, hvor folk aligevel kun drikker for at fulde ! det kan de sku gøre fredag aften på et diskotek !!!
Get my point??
feb 2008
I den virkelige verden, står der 2 unger, ofte uden udklædning og holder en raslebøsse frem, mens de synger "Penge op..penge ned..." osv.
Get MY point?
Kendte engang en der havde bagt et hav af fastelavnsboller som de så fik. Bagefter var indkørslen fyldt med smadrede fastelavnsboller. De vil ha penge, uanset om de så er klædt ud, synger, står på hovedet eller hvad fanden de så gør..
dec 2008
Følger: 1 Svar: 5
Der er kommet noget helt nyt og spændende til folk som dig, det er forholdsvist billigt og når du først har prøvet det så kan du ikke være foruden. Det hedder "et liv" og gives til de sure og dem som opretter en profil kun med det formål at være "sur over, at ungdommen staver så dårligt", men samtidigt har flere stavefejl alene i din overskrift på din profil.
Din barndom har uden tvivl været ussel og præget af ringe minder og lav selvtillid, men lad det ikke stoppe en lille gruppe børn i at gøre det, som vi alle nyder og som de fleste bliver i godt humør af.
Mvh. Christian
feb 2008
*Camilla*>> Det var dig selv der bragte det med at lære at tjene penge, på bane...vel vidende at det intet havde med fastelavn at gøre, så det er nok ikke lige dén du skal smide tilbage
feb 2008
Altså: Fastelavn og så med et fucking (og ikke Fuckin, som jeg går ud fra du tror det hedder) indsat i midten. Smart, ikke?
feb 2008
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 38 Emner: 1 Svar: 133
feb 2008
Hvis du mener ordet "kværulant", så har du fuldstændig ret..det staves faktisk Kværulant!! Arh pis, det var sgu da det samme...nå, jamen så havde du ikke ret alligevel. Undskyld til mig.
feb 2008
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 251
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 630
og nu sidder der nogen herinde og sige det bare er små penge ja klart flyt hjemme fra og lev på su i midt byen så ville i sku også vende hver en krone i har og ikke give dem til utaknemmelige børn !
mit sure opstød
dec 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 170
Men noget jeg IKKE synes er i orden, er når de dukker op og "tigger" uden at være klædt ud, SÅ får de intet! Sidste fastelavn (OG halloween) dukkede der en del op hos os som ikke var klædt ud og ville tigge (og flere af dem var konfirmeret - jesus christ!) Det var min forlovede der havde været "så uheldig" at løbe ind i dem. Men Halloween sidste år om aftenen fik jeg "fat i et hold". Der dukkede en flok halvstore børn op uden at være klædt ud og den første replik der kom da jeg åbnede døren var "penge eller balade!" Altså til halloween er det jo i hvert fald ikke penge man rasler om... Jeg sagde til dem at de ikke var klædt ud. "Øh det har vi glemt" sagde den dreng der sagde "penge eller ballade". "Hvis I har glemt at klæde jer ud, så kan I også godt glemme at få noget her hos os. Vi giver ikke noget til nogen som ikke er klædt ud. Så påpeger den eneste pige i holdet at den sidste dreng var klædt lidt ud. Han åbner for sin store vinterjakke (det er okay. de skal jo ikke fryse) og han er klædt en smule ud som pirat. Okay siger jeg. "Det kan jeg godt se. Vent her" Jeg gik ind og fandt en rimelig stor slikpose og gav den ene dreng det. "Værsgo. Det er flot du er klædt ud. Den her er til dig" De andre måbede bare og jeg lukkede døren.
Jeg var derefter ret nysgerrig efter at vide om det havde virket og at rygtet måske havde spredt sig... Og det må den ha, for i dag har der været 2 børn hos os (rigtig søde i øvrigt) og de var begge klædt flot ud og de sang for sagen
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
- Stik du dem en flødekaramel, det havde jeg sgu gjort.
Jeg kan godt forstå dit sure opstød, såfremt at børnene forventer/kræver penge!
apr 2008
dec 2008
Men kan godt se hvad flere af jer mener med at mange børn i dag er for forvente... Desværre ser man tit at det stammer fra forældrene... Igen... Jeg synes det var dejligt i dag at dem som har banket på var fint klædt ud og glade for udklædningen og at de sang og var glade for slikket
(De havde i øvrigt en pose hver med og ikke en raslebøsse
apr 2008
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 830
Facts: Dreng - 19 år- 175 cm høj (så går ikke under som 13 årig:)
For så vil jeg da overveje det næste år. Man kan sku alligevel nok lave noget mere end på jobbet. Det er jo skattefrit :)..
Derudover burde fastelavn ligge om sommeren så man ikke skulle fryse så meget, det kan jeg da huske dengang, det værste var fandeme kulden !!
dec 2008
Desuden snakker vi jo generelt om børn der rasler... Synes lidt det er en tåbelig kommentar at komme med.
Og kommentar til det andet... Ja det ville have været mere praktisk hvis det var om sommeren, men det går traditionen jo heller ikke på, vel
maj 2008
Men lige meget det var mere ment som en joke
Utroligt nok så er der ikke en eneste der har raslet her, og bor i kæmpe villakvarter, med primært børnefamilier..
dec 2008
dec 2008
Og jeg kan jo åbenbart se det har virket. Jeg har kun haft søde børn i kostume ved min dør i dag
feb 2008
Det er dem der forventer penge og som ofte kommer med en kasket og mener de er udklædt, jeg er træt af.
dec 2008
feb 2008
Men det kunne godt være man skulle prøve det andet...rygterne løber hurtigt i et kvarter som vores...
maj 2008
Lyder sku til at jeg var en engel den gang jeg "raslede"..
Kan huske at vi altid stod ret, med vores dåse og sang stille og roligt alle omkvæd og altid i udklædning fra top til tå.
Men ærligt sagt, jeg gjorde det for pengenes skyld dengang.
dec 2008
Jeg snakker da ikke kun om dit barnagtige indlæg her, hvori dit ynkelige væsen kommer til udtryk. Jeg snakker om den boks du har, når man klikker på din profil. Det er jo helt tosset med stavefejlene. Det er faktisk utroligt grinagtigt at lave en profil for at nedgøre dem som staver dårligt, for så at levere en omgang andenklasses-stavning selv.
Det kan godt være, at det bare er mig.
Det er også ret pinligt, at du ikke engang tør stå ved dine egne "anderledes" holdninger, siden du til JemKem skriver, at du nu pludselig deler Snickers ud til højre og venstre og at det kun er dem der ikke er klædt ud der må gå tomhændede derfra.
Tag dig nu sammen
Mvh. Christian
dec 2008
Jeg citerer fra din overskrift:
"kun herinde for at lege pisse klog og brokke mig over hvor hamrende dårligt "ungdommen" staver efterhånden..."
Du mangler både stort begyndelsesbogstav, du laver orddelinger som ikke er set siden kulturrevolutionen og så må man ikke glemme dit ynkelige formål med overhovedet at være herinde.
Du er vist en ligeså ringe staver som "de dumme baboom-folk". Lær at stave korrekt, så kan du pege fingre lige så tosset som du vil.
En rigtig kværulant har noget at have sine holdninger i, men du minder mest om en sørgelig lille dreng, uden venner og kun din galde til at holde dig med selskab.
Jeg synes iøvrigt også, at det er en smule ynkeligt at slette mine indlæg, især når andre er enige i mine iagttagelser. Er det mon fordi du føler dig en smule udstillet?
Det er altså begyndt at blive en smule pinligt for dig.
Igen: Tag dig nu sammen.
Mvh. Christian.
jan 2009
Christian - det er måske tid til lidt selvjustist.
dec 2008
Man nedgører ikke folk på den måde som han (Kværulanten) gør, hvis man ikke selv har fuldstændigt styr på hvad man selv går og skriver.
- Jeg laver vel jo heller ikke en profil, hvis formål er at nedgøre folk som regner dårligt, hvis jeg ikke kan lægge 2 og 2 sammen?
Det har intet at gøre med "flueknepperi". Dette ord er iøvrigt charmerende og stilet, især når det bruges af en pige. Eller nej.
Mvh. Christian
jan 2009
Men har dit eget sure opstød nogen relevans med trådsstarters emne, der vedrører fastelavn og grådige unger? Nej, vel, så tag din personlige "problemer" med trådstarter i en mere relevant tråd eller via beskedsystemet. Desuden er det vel fuldstændigt ligegyldigt om ordet "flueknepperi" anvendes af han- eller hunkøn. Det ændre ikke på slangets betydning. Men for at du muligvis bedre kan forstå det, så synes jeg ikke det gavner tråden at du er fokuseret på uvæsentlige detaljer - især når det slet ikke drejer sig om emnet.
dec 2008
Jeg kan se, at det irriterer dig at jeg skriver herinde, men jeg er i bund og grund fuldstændig ligeglad med hvad din holdning er til det, eller det at jeg skriver.
(Du har iøvrigt stavet selvjustits forkert)
Jeg synes ikke at det er irrelevant, idet han selv lægger ud med, at han er en kværulant og giver udtryk for, at han virkelig hader disse børn (læs: børn!) der kommer og rasler den ene gang på 365 dage.
En sådan sortseer skal nedgøres og køres på, for det er det eneste, som hans slags forstår.
PS.: "Heil Hitler" blev også brugt af både han- og hunkøn, det gør det vel ikke legitimt?
Mvh. Christian
jan 2009
- Desuden trænger du vist til et par komma-updates.
apr 2008
du skriver "- Jeg laver vel jo heller ikke en profil"
er den sætning ikke forkert ?
maj 2008
Men er også ligeglad
feb 2008
Hvordan fanden skulle jeg have nogen som helst magt over dine indlæg? Jeg kan da ihvertfald ikke slette dem, blot fordi jeg har oprettet et emne. Hvis noget er blevet slettet, skal du nok konfrontere din pegefinger og venstre museknap
p.s. Beklager meget det manglende store begyndelsesbogstav i min profil, der dog betegnes som en grammatisk fejl og ikke en stavefejl.
dec 2008
mar 2007
Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
dec 2008
feb 2009
Følger: 1 Svar: 108
Fastefuckinglavn / surt opstød