{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Vil tabe mig :( Gerne seriøse svare {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens.

Er træt at og være genert over at smide trøjen når man er på stranden eller i det hele taget have t-shirt så det ser ud som om at man har patter smiley

Vil gerne have nogle seriøse svar på hvordan jeg kan tabe mig smiley Piller,pulver,kost plan, bare det er noget der virker er træt at det her smiley

Er 1,82 og vejer 79 kg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil tabe mig :( Gerne seriøse svare
  • #1   22. feb 2009 LØB LØB LØB LØB !!

  • #2   22. feb 2009 Spis små måltider! Hvad spiser du ca på en dag? Morgen formiddag osv?

  • Menzo K
    Menzo K Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 124
    #3   22. feb 2009 Motion og spis grøntsager. Spar på "hvidt brød" og fastfood.


  • #4   22. feb 2009 1 rundstykke morgen med rullepølse, 4 skiver rugbrød til middag og 1 lille potion til aften.

  • #5   22. feb 2009 Der er ikke nogle af de piller der som der virker til at man ikke spiser så meget eller som der sætter forbrændingen op ?

  • #6   22. feb 2009 Jamen uden den rette motivation kommer du ikke langt... Tror det er forskeliigt fra person til person hvad der motiverer en bedst, men for mig fandt jeg udaf det var ord smiley

    Bruger tit Nike's slogan "just do it" hvis jeg skal tage mig sammen til en ting.. feks. en løbetur hvor jeg ikke rigtig gider - så læser jeg bare den sætning op inde i mit hoved og så der ikke så meget pjat! Så må jeg bare igang...

    Men løbeture er nok den bedste (og billigste) måde at komme i form på, smide nogle kg og føle sig frisk osv. Men det kræver man også laver sin kostplan om... Man ved bedst selv hvad man spiser for meget af, og hvad man godt kan undvære og godt selv ved man ikke burde spise smiley Men til et alternativ kan du jo google "kostplan". Så kommer der nok en masse du kan bruge...


  • #7   22. feb 2009 hmm der noget jeg ikke helt fatter i denne sætning

    du er 1,82 høj og vejer 79 kg??

    den tabel jeg har fået vist til mig hedder

    1,70 høj som jeg er skal veje mindst 72kg men så kommer det an på hvordan man er bygget..

    så mener du skulle veje noglelunde det du gør???


  • #8   22. feb 2009 + jeg ryger. ved ikke om det gør nogle forskel ?

  • #9   22. feb 2009 Spis flere små mellemmåltider, 3 måltider om dagen holder ikke forbræningen i gang... Så lidt som du spiser, får din forbrænding til at gå helt ned på et lavblus... Spis gerne mere til morgenmad, da du når at forbrænde det i løbet af dagen og spis noget frugt eller nogle kaloriefattige snacks som mellemmåltider...

  • #10   22. feb 2009 Ronny det kommer vel an på om det er fedt eller muskler de 79 kg der smiley Alligevel har jeg patter og mave smiley

  • #11   22. feb 2009 flydene amf skulle hjælpe ? men det vist kun hvis det er ekstremt

  • #12   22. feb 2009 Rygning øger faktisk stofskiftet... Det er derfor mange tager på, når de stopper med at ryge, det kan ikke kun tilskrives at de erstatter smøgerne med mad, for nogle gør det ikke og de tager stadig en smule på...

  • #13   22. feb 2009 og rundstykke det hvidt brød som er meget usundt

    og man skal op på 5-6 gange om dagen at spise hedder det

    1.morgenmad
    2.mellemmad
    3.frokost
    4.mellemmad
    5.aftensmad
    6.mellemmad


  • #14   22. feb 2009 Man kan desuden erstatte sit pålæg med nogle mere kaloriefattige varianter, nu spiser du f.eks. rullepølse til morgenmad, spis i stedet hamburgerryg, o.s.v...

  • #15   22. feb 2009 jo det rigtigt men din højde der skulle du veje dr omkring ;o)

    hehe men ja det ikke sjovt tro mig ved alt om det
    jeg har vejet 140kg og er på 82 kg og det er gået for hurtigt så har hud der ikke kunne følge med :o(


  • #16   22. feb 2009 og holde sig fra hvidt brød

    og spise knækbrød og fuldkornsrugbrød


  • #17   22. feb 2009 Ronny Du har helt ret... Hold dig fra alt det hvide, det er propfyldt med kulhydrater... Kulhydrater = sukker...

    Dvs hold dig fra mel, sukker, mælk, ris, kartofler, og pasta, det er tomme kulhydrater og man tager på af dem.


  • #18   22. feb 2009 Fregne jeps ;o)

    og kigge efter pålæg med så lidt fedt samt madvare som oksekød, kalv og flæsk og medister og hvad man nu vil have at man finder det med MAX 6% fedt...

    og ja det ikke altid det der er på tilbud ...

    mælk med max 0,5% fedt (men letmælk med 1,5 ) kan gå men ikke for meget


  • #19   22. feb 2009 Ronny det er helt an på hvilken kostplan man gåe efter... I min klinik kører vi meget henad atkins og i et 1dl mælk er der 4,2 g kulhydrat og lad os sige der er 3dl i et glas så har man allerede indtaget 12,6g kulhydrat... Hvis man skal tabe sig, må man max indtage 50g kulhydrat om dagen og så er det mange af ens kulhydrater der går på 1 glas mælk.

  • #20   22. feb 2009 fregne det rigtigt nok ;o)

    men det var nu også mest det at man vælger det med mindst fedt ;o)
    jeg lige kom med smiley


  • #21   22. feb 2009 samt kager og chokolade nu vi er igang ;o)

  • chris j
    chris j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 46
    #22   22. feb 2009 hvis du vil snyde så efedrin og winstrol

  • #23   22. feb 2009 masser af sex..... det er den behagelige måde..!!!! hehe

  • #24   22. feb 2009 første skridt. erkend at du er FED.. ikke buttet ikke overvægtig.. FED

    andet skridt. Diagnosticer problemet.. for lidt motion for mange søde
    sager? du ved det bedst selv smiley

    tredje skridt.
    Begynd at spise mindre sødt.. flere små måltider, mere motion eller hvad
    du har aftalt med dig selv i andet skridt...

    fjerde skridt.
    få nogle gode venner eller dine forældre til at holde dig igang.. og giv dig selv et løfte om at tabe dig, når der er andre der ved det er det sværere for dig at stoppe...

    femte skridt. her skulle du gerne have tabt dig... og husk ikke gøre det for hurtigt,.. du vil ikke have noget hud der ikke kunne følge med ;)..

    og gør det på den ærlige måde.. ikke piller eller protein pulver.. den sundeste måde at gøre det på er at motionere og spise sundt...

    og jeg ved det er lettere sagt end gjort,, jeg har heller ikke selv kunne gøre det endu... men jeg har lige besluttet mig for at prøve igen.. det er ikke sjovt at blive mobbet eller holdt udenfor ved alt om det..

    Held og lykke smiley


  • #25   22. feb 2009 therma power eller i den stil

  • #28   22. feb 2009 Suppe kuren. smiley

  • #29   22. feb 2009 Baby G © Det kommer helt an på hvad du indtager f.eks e der 17g kylhygrat i 100g kokosmel, men der er 2850 Kj, i 100g jordnødder er der 11g kulhydrat men 2500 Kj, oksetalg (kød) er der 0g kulhydrat pr 100g og 3600 Kj...

    Tro mig jeg ved hvad jeg taler om, jeg arbejder med det til daglig....

    Det du sidder og nævner er den gamle gamle madpyramide, som for længst er ude af vagten... Du snakker ris og pasta, det er tomme kulhydrater og dem indtager man kun hvis man træner meget...



  • #30   22. feb 2009 der holder jeg med Claus fed er den på 200kg hvis det skulle være så nej du buttet, overvægtig

    til sidst måske træne i et fitness ;o)


  • #31   22. feb 2009 Claus Siden du nu mener, at han skal have ris og pasta, gider du så ikke lige være sød og fortælle mig hvad det er godt for?

    Pasta er lavet af vand, æg og mel.... Mel er det værste du kan indtage pga det høje kulhydrater og kulhydrat = tomme kalorier = sukker

    Her er lidt om mælken som flere påstår er sundt, det er en gammel skrøne som mælkeproducenterne har fået ind i vores hoveder.
    http://www.alun.dk/sund-Maelk-Sundt-Eller-Skadeligt.asp


  • #33   22. feb 2009 tarma power med efedrin...:D


  • #34   22. feb 2009 Bare ved som nogle af de andre siger at lade sukker og hvidt mel være er du kommet et godt stykke af vejen!!!

  • #35   22. feb 2009 Tim Jeg google " mælk sundt for kroppen" http://www.google.dk/search?q=m%C3%A6lk+sundt+for+kroppen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

    Jeg er ikke ude på, at kun fremhæve det jeg mener...Men min mening har jeg basseret ud fra min viden som kostvejleder og de ting jeg har lært... Jeg har lært/læst mange ting også omkring mælk og taget stilling til det jeg fandt mest rigtigt og det er det jeg underviser i.

    Det er ikke sandt hvad du siger, der er rigtig mange danske børn der er allergiske over for mælk, men ofte er det noget de vokser sig fra og hvorfor mon de så gør det, det kan man jo så kimse om... Jeg TROR, at det er pga alle de giftstoffer som vi får via mælken (pga alle de tilsætningsstoffer), på et tidspunkt har vi smadret vores system så meget at vi vænner os til det.

    Jeg personligt drikker meget meget sjældent mælk, jeg bruger det heller ikke i min madlavning. Bruger jeg mælkeprodukter i min madlavning er det fløde, fordi fløden er mere naturlig og har ikke fået så mange tilsætningsstoffer + der er mindre kulhydrat i fløde.


  • #36   22. feb 2009 Nupo kuren tror jeg det hedder :).
    det er pulver blandet op med vand, som sådan noget milkshake, dog synes jeg det smager ad helveds til :).
    min far var på det i 8 uger og tabte 20 klio op til hans operation, du kan købe det på apotekerne :).


  • #37   22. feb 2009 Nicklas og mange tager det double på igen når de stopper så ikke altid det holder :o(

  • #38   22. feb 2009 Ronny
    min far blev så godt nok mave opereret og har tabt 55 kilo nu d:.


  • #39   22. feb 2009 Nicklas

    jeg er selv maveopereret og har også tabt 58kg

    men har ikke prøvet nupo da jeg ved den ikke er billig og at nogen har taget det de har tabt + mere på igen når de stopper det ..

    jeg har nu bare det problem at det er gået forhurtigt så nu har jeg løs hud:o(

    men har fået meget mere energy end jeg havde før ;o)


  • #40   22. feb 2009 ronny :D.
    sådan er det også på min far, det ser ikke særlig godt ud, men ens BMi skal være uder et eller andet, så bliver det fjernet gratis, i hvertfald fra min fars side d:.


  • #41   22. feb 2009 Nicklas nej det for at få lavet maven :o)

    huden som hænger er noget andet der spiller ind :o(



  • #42   22. feb 2009 Baby © Det lyder ellers sådan :o)

    Giv mig en god forklaring på hvorfor man skal spise ris og pasta? det er tomme kulhydrater og du kan ikke bruge dem til noget... havde du sagt fuldkornsris eller pasta var det noget andet, da der er fuldkorn i og kan derfor bidrage til vores krop.... Venter spændt på din forklaring??? :o)


  • #43   22. feb 2009 ronny :D.
    nej, det er rigtig hvad jeg sidder og siger, jeg har lige snakket med ham :).


  • #44   22. feb 2009 lassen hmm hvordan måler du så det på hud???

    bmi er det der gør om man kan få operation af maven??

    det andet har jo intet med det at gøre det er om det irrettere dig at have huden hængende..

    bmi er jo det de måler ved din vægt og højde der skal den være over 40



  • #46   22. feb 2009 ronny
    han sksal jo ned på en bestemt væk, før det bliver gratis for ham.


  • #47   22. feb 2009 ja men det ik noget me bmi det bare han vægt der skal ned til det han skal veje ;o)

    bmi er kun noget de bruger når man skal finde ud af om man kan få operet maven ind gratis;o)


  • #48   22. feb 2009 Sonia tør ikke andet end at holde med fregne hihi smiley

    hey sonia bare en lille joke;o)


  • #49   22. feb 2009 Det som Fregne siger, stemmer ikke helt overens med hvad vi lærte, da jeg tog uddannelsen som ernæringsassistent (det, der tidligere hed køkkenassistent) for snart tre år siden...

  • #51   22. feb 2009 fregen> jeg har været igang som kok.. og vil altså os sige jeg ik forstår hvorfor de så underviser i den alm madpyramide endnu hvis den er helt ude a verden??? dog kommer der en måske en ny en hvor det hele er vendt på hovedet.. men det en anden sag... og noed jeg så heller ik forstår er min far er licens cykelrytter hvilket vil sige han får penge for a cykel han skal derfor være i top form hele tiden.. i alle mine år har han ædt pasta! men til gængæld aldrig kartofler.... han sir paste holder længere i maven mætthedsmæssigt og kulhydraterne er super vigtige for sportsfolkene og de er deri ... men igen der så sindsygt mange forskelige meninger omkring kostråd.. så fostår egentlig godt ik kan kom igang da der er så mange meninger og kostplaner det en stor jungle... jeg holder mig til a æde det jeg vil og så bar træne dagligt jeg er ik i top form slet ik men jeg er tynd og har den krop jeg ønsker... smiley

  • #52   22. feb 2009 Louise Har selv stået i lærer som kok og har også lært det samme som dig, men efter min anden uddannelse som bailineterapeut og kostvejleder så ved jeg bedre...

    Nu bliver der i tråden talt om en der ikke er aktiv, derfor kan han ikke tåle tomme kulhydrater, men folk der træner og er meget aktive kan sagtens indtage dem, da det er godt når man træner fordi det netop er fyldt med kulhydrat som giver en energi og det man forbrænder først... Husk nu at man ikke skal indtage flere kulhyfrater end du forbrænder og en der ikke er aktiv kan ikke tåle for mange af de tomme kulhydrater...

    Jeg underviser og hjælper efter atkinsmetoden da det er den JEG tror på, samt hele bailinekæden.
    Vægtkonsulenterne underviser efter en hel anden metode og vægtvogterne efter en helt tredje metode og vores forskellige metoder passer på hvor vores måde og det er op til folk selv hvilken måde der passer til dem.

    Vi går ind for meget lidt kulhydrat, men hvor man ikke skal tænke så meget igen over fedtet (alt med måde)...

    Men uanset hvordan man vender og drejer det, er ens krop nu altså indrettet sådan, at det er usundt at indtage for mange kulhydrater og i sær de tomme.
    Mel er meget skidt for dig, da det er fyldt med kulhydrat og stivelse og stivelse gør dig oppustet...


Kommentér på:
Vil tabe mig :( Gerne seriøse svare

Annonce