22. jul 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
Alderbetingelse på baboom(admin) {{forumTopicSubject}}
Hey..
Nu da der er kommet det her med Sex og billeder på baboom.. så ville jeg da lige forslå det her en gang til.. som jeg ahr forslået tidliger...
PÅ ander hjemmesider/forumer, så som Blackmarket.dk
Har de at man skal bruge sit CPR nr for at kunne oprette en profil der inde, så de kan se ens alder, og hvis du er under 18år
Så kan man ikke gå ind under de Forumer hvor der omhangler om sex eller lignede...
Samt det er Meeeget letter at stoppe folk der snyder, som er et STORT problem her inde!! da det er så utrolig let at lave nye profiler og handle vider.
Så hvad med at se på det? se at få CPR reg. ind på folk profiler her inde.,.. det hjælper jer, og os..
Toby
aug 2007
Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
#Morten K
Maybe, men hvorfor så slette alt med sex, hvis det er på vej?
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 818
Hos QXL skal man altså ikke give cpr.nr men det samme som her en fødselsdato...
aug 2007
Har læst beskeden, mit spørgsmål var til, hvis det var på vej så man skulle indtaste sit cpr nummer - hvorfor slette alt med sex?
aug 2007
okt 2008
okt 2008
Men skulle jeg ind på en side jeg ikke kendte noget til, ville jeg da være mistænksom, når de ligefrem beder om mit cpr.nr og det ville jeg da være i min fulde ret til, da det kan misbruges.
Så nej Morten, du skal ikke ligge ord i min mund tak :o)
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
Man kunne også sige at det SKAl man gi ud til hjemmesiden(til admins self. ikke os andre) hyvis man vil din under Køb/salg eller hvis der var forumer omkring sex.. så man kun kunne komme der ind hvis man var over 18år..
Det andet er noget BS.. i mine øjne...
okt 2008
Jeg skriver jo netop, at nu da jeg kender BB ville jeg gøre det... Men en side som jeg intet kender til ville jeg overveje det meget nøje, da det kan misbruges!!!!
EB ville jeg også gerne smide mit cpr.nr til, da det igen er en side man kender, er det virkelig meget svært at forstå hvad jeg skriver??????
Kommer der en side som hedder ja whatever, billeder.dk som jeg intet kendte til, så nej så ville jegt ikke blive medlem af den side når jeg ikke kender den hvis de skulle have mit cpr.nr.
Jeg er da som bruger selv med til at vælge hvad jeg vil være med til og jeg har da den største ret til at passe på mig selv uden der skal stilles spørgsmålstegn ved det.
okt 2008
* Fregne *
Hjælpe-Administrator
VIP
Skrevet: 17-02-2009 13:50:17
Slet indlæg
Morten det siger jeg ikke, kommer det til det her på bb, så får de selvfølgelig de oplysninger, for nu kender jeg jo siden.
Men skulle jeg ind på en side jeg ikke kendte noget til, ville jeg da være mistænksom, når de ligefrem beder om mit cpr.nr og det ville jeg da være i min fulde ret til, da det kan misbruges.
Så nej Morten, du skal ikke ligge ord i min mund tak :o)
okt 2008
Nu er det ikke alle der kender bb og som ny bruger på hvilken som helst site, ville jeg tænke mig om 2 gange før jeg smed mit cpr.nr er det meget svært at fatte hvad jeg skriver, eller skal du bare sidde og diskuterer med alt og alle og kun se din egen skrift og formulerer det så det bedst passer ind i dit hoved i stedet for at se hvad der bliver skrevet?
okt 2008
Jeg lavede den her tråd fordi jeg syntes det er på tide at rette siden her til noget mere sikkert...
Da der som skrevet først.. er meget snyd i køb/salg og der er mange unge der ikke forstår de er unge.. derved kan CPR nr bruges til at skildne dem ued fra det de ikke må se og læse om..
okt 2008
Nu siger morten godt nok ,det er noget i snakker om det her med CPR...
Men du må gerne gfå vider med det.. tag eft og snak med admins på blackmarket.dk og hør dem af hvad de bruger og hvad det koster og sådan.. for ved det virker der.. og det er et meget beder forum da der er mere styr på sagerne der da folk godt ved de ikke skal gøre noget forkert pga CPR reg..
Siden må ikke bruge det imod dem. men hvis de f.eks. snyder er det 10 gange letter at finde dem jo.. og der er altså MEGET snyd her inde fra...
okt 2008
Men som jeg sagde tidligere (nu keder jeg bb og ville derfor gerne smide mit cpr.nr), men måske nogen ikke ville have lyst til at være på en side (hvis de ikke kender bb) hvor de skal smide deres cpr.nr.
Jeg ved ikke hvad deres planer er, vi Hjælpe-admins, er her for at oprette holde de regler der er og intet andet. Vi kan komme med vores ideer eller brugernes ideer, men vi bestemmer ikke noget :o)
okt 2008
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 170
okt 2008
dec 2008
okt 2008
dec 2008
der må da være en til os over 18 hvor vi ikke skal tænke på hvad vi skriver eller ligger ind pågrund af at der er børn til stede
okt 2008
Alderbetingelse på baboom(admin)