{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384

Alderbetingelse på baboom(admin) {{forumTopicSubject}}

Hey..

Nu da der er kommet det her med Sex og billeder på baboom.. så ville jeg da lige forslå det her en gang til.. som jeg ahr forslået tidliger...

PÅ ander hjemmesider/forumer, så som Blackmarket.dk

Har de at man skal bruge sit CPR nr for at kunne oprette en profil der inde, så de kan se ens alder, og hvis du er under 18år
Så kan man ikke gå ind under de Forumer hvor der omhangler om sex eller lignede...

Samt det er Meeeget letter at stoppe folk der snyder, som er et STORT problem her inde!! da det er så utrolig let at lave nye profiler og handle vider.

Så hvad med at se på det? se at få CPR reg. ind på folk profiler her inde.,.. det hjælper jer, og os..

Toby

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alderbetingelse på baboom(admin)
  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #1   17. feb 2009 foreslog det inden baboom kom, og tilbage der fik jeg svaret at det var voldsomt dyrt med de tilladelser man skulle have osv.

#Morten K
    Maybe, men hvorfor så slette alt med sex, hvis det er på vej? smiley

• #2   17. feb 2009 Så nemt er det ikke, det er jo ikke alle der har lyst til at smide deres cpr.nr på en hjemmeside :o)

Hos QXL skal man altså ikke give cpr.nr men det samme som her en fødselsdato...

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#3   17. feb 2009 #Morten K

Har læst beskeden, mit spørgsmål var til, hvis det var på vej så man skulle indtaste sit cpr nummer - hvorfor slette alt med sex?

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#4   17. feb 2009 bliver en kedelig diskution hvis det bliver dit svar til hvad end jeg skriver.. hehe smiley

• #5   17. feb 2009 Morten Det er jo ikke sandt... Man har lov til at være lidt påpasselig med sit cpr.nr, da det rent faktisk kan misbruges og jeg personligt ville da tænke mig om 2 gange før jeg smed mit cpr.nr ind på en side og det betyder ikke at jeg IKKE har rent mel i posen, men at jeg passer på mig selv.

• #6   17. feb 2009 Morten det siger jeg ikke, kommer det til det her på bb, så får de selvfølgelig de oplysninger, for nu kender jeg jo siden.

Men skulle jeg ind på en side jeg ikke kendte noget til, ville jeg da være mistænksom, når de ligefrem beder om mit cpr.nr og det ville jeg da være i min fulde ret til, da det kan misbruges.

Så nej Morten, du skal ikke ligge ord i min mund tak :o)

• Just Me ?

#7   17. feb 2009 Hvis man ikke vil udlever sit CPR nr til en hjemmeside som dem her.. så holder jeg med Morten.. så har man ikke rent mel i posen..

Man kunne også sige at det SKAl man gi ud til hjemmesiden(til admins self. ikke os andre) hyvis man vil din under Køb/salg eller hvis der var forumer omkring sex.. så man kun kunne komme der ind hvis man var over 18år..

Det andet er noget BS.. i mine øjne...

• #8   17. feb 2009 Morten Hvor er det lige jeg skrive, at jeg ikke ville tgive mit cpr.nr til BB?

Jeg skriver jo netop, at nu da jeg kender BB ville jeg gøre det... Men en side som jeg intet kender til ville jeg overveje det meget nøje, da det kan misbruges!!!!

EB ville jeg også gerne smide mit cpr.nr til, da det igen er en side man kender, er det virkelig meget svært at forstå hvad jeg skriver??????

Kommer der en side som hedder ja whatever, billeder.dk som jeg intet kendte til, så nej så ville jegt ikke blive medlem af den side når jeg ikke kender den hvis de skulle have mit cpr.nr.
    Jeg er da som bruger selv med til at vælge hvad jeg vil være med til og jeg har da den største ret til at passe på mig selv uden der skal stilles spørgsmålstegn ved det.

• #9   17. feb 2009 Ja os så læs det jeg også skrev... Du er da godt nok utrolig, som du sidder og hænger mig ud for noget jeg ikke har udtalt...

* Fregne *
    Hjælpe-Administrator

VIP

Skrevet: 17-02-2009 13:50:17
    Slet indlæg

Morten det siger jeg ikke, kommer det til det her på bb, så får de selvfølgelig de oplysninger, for nu kender jeg jo siden.

Men skulle jeg ind på en side jeg ikke kendte noget til, ville jeg da være mistænksom, når de ligefrem beder om mit cpr.nr og det ville jeg da være i min fulde ret til, da det kan misbruges.

Så nej Morten, du skal ikke ligge ord i min mund tak :o)

• #10   17. feb 2009 Hvor får du fra at tænke mig om 2 gange til at jeg ikke ville gøre det???

Nu er det ikke alle der kender bb og som ny bruger på hvilken som helst site, ville jeg tænke mig om 2 gange før jeg smed mit cpr.nr er det meget svært at fatte hvad jeg skriver, eller skal du bare sidde og diskuterer med alt og alle og kun se din egen skrift og formulerer det så det bedst passer ind i dit hoved i stedet for at se hvad der bliver skrevet?

• #11   17. feb 2009 Nej Morten der var ikke noget at redde..........................! Der står en side og ikke BB, hvad er det du IKKE forstår????????????????????????????

• Just Me ?

#12   17. feb 2009 I 2 må gerne holde jer til PM.. gider endelig ikke høre på jeres diskutiuon... tak..

Jeg lavede den her tråd fordi jeg syntes det er på tide at rette siden her til noget mere sikkert...

Da der som skrevet først.. er meget snyd i køb/salg og der er mange unge der ikke forstår de er unge.. derved kan CPR nr bruges til at skildne dem ued fra det de ikke må se og læse om..

• #13   17. feb 2009 Beklager Toby.....

• Just Me ?

#14   17. feb 2009 * Fregne *

Nu siger morten godt nok ,det er noget i snakker om det her med CPR...

Men du må gerne gfå vider med det.. tag eft og snak med admins på blackmarket.dk og hør dem af hvad de bruger og hvad det koster og sådan.. for ved det virker der.. og det er et meget beder forum da der er mere styr på sagerne der da folk godt ved de ikke skal gøre noget forkert pga CPR reg..

Siden må ikke bruge det imod dem. men hvis de f.eks. snyder er det 10 gange letter at finde dem jo.. og der er altså MEGET snyd her inde fra...

• #15   17. feb 2009 Toby Der er noget oppe og vende og er helt sikkert enig i, at der er for meget snyd og det kunne være rart hvis man kunne gøre noget smart så der i hvert fald ikke skete så meget af det.

Men som jeg sagde tidligere (nu keder jeg bb og ville derfor gerne smide mit cpr.nr), men måske nogen ikke ville have lyst til at være på en side (hvis de ikke kender bb) hvor de skal smide deres cpr.nr.

Jeg ved ikke hvad deres planer er, vi Hjælpe-admins, er her for at oprette holde de regler der er og intet andet. Vi kan komme med vores ideer eller brugernes ideer, men vi bestemmer ikke noget :o)

• #16   17. feb 2009 Jeg har ikke hørt noget om, at der er snak om noget cpr.nr registrering her på siden, men måske Morten har bedre forbindelser end jeg...Smiler

• #17   17. feb 2009 jeg syntes man skal være min 18 år på baboom for det er jo kun dem under 18 der er skyld i at en helvedes masse grupper er blevet slettet så ud med de børn

• #18   17. feb 2009 Baboom's PITT BULL . Baboom er jo lavet for at der skal være plads til alle, så nytter det jo netop ikke at sætte grænsen op... :o)

• #19   17. feb 2009 hehe nej det jo rigtig kan vi så ikke få en gruppe eller et nyt galleri hvor vi over 18 kan være uden alle de børn

• #20   17. feb 2009 Baboom's PITT BULL . Nu er der så mange gallerier at vælge i mellem, så syntes det er okay som det er nu, der er lidt for en hvers smag :o)

• #21   17. feb 2009 ja men alle under 18 har adgang til dem alle

der må da være en til os over 18 hvor vi ikke skal tænke på hvad vi skriver eller ligger ind pågrund af at der er børn til stede

• #22   17. feb 2009 Det syntes jeg ikke, men tag den op med admin måske de syntes det er en go ide :o)

Kommentér på:
Alderbetingelse på baboom(admin)

Annonce