{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Hvid hunkat fundet i 7080 Børkop {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi blev i morges ringet op af en mand, der mente han havde fundet vores hvide hankat, Pølle.
Vi tog ned til manden, som sagde at katten var aggressiv, og derfor var den i en kasse.
Vi kom så hjem og fik åbnet kassen, og desværre var det ikke vores mis han havde fundet.

Han fortalte at den havde strejfet rundt nede omkring hans hjem i lang tid, men mere vidste han ikke.

Det er en fin lille hunkat uden øremærkning, halsbånd eller andet.
Den er kridhvid og meget kælen og kontaktsøgende.
Ca. 8-10 mdr.

Er der nogen der mangler hende?

Kom gerne med idéer til hvad vi kan gøre for at finde ejeren. Vi har gennemsøgt byens butikker og dyrenes beskyttelses efterlysningsside for efterlysninger, men der er ingen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvid hunkat fundet i 7080 Børkop
  • #1   14. feb 2009 Såfremt vi ikke finder ejeren, så beholder vi den.
    Hun er ikke aggressiv, tror bare manden har misforstået hende smiley

• #2   14. feb 2009 Scooter: det ville være synd for katten hvis den igen skulle "skifte hjem", så hvis vi kan finde ejeren komer den selvfølgelig hen til dem.

• #3   14. feb 2009 kommer*

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #4   14. feb 2009 Har tilladt mig at smide et link til denne tråd i en gruppe på HG....

• #5   14. feb 2009 natascha gry L
    Tak for hjælpen, tråden er også på kattegalleri smiley

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #6   14. feb 2009 Hej Sandra,

Har du set den seddel der hænger i Rema? Der er ihvertfald en som mangler en hvid hunkat, med en dusør på 500kr.
    - Men kan jo ske den er taget ned igen.

• #7   14. feb 2009 Julie: Ja vi var nede i alle butikkerne og kigge i dag, jeg havde nelig også set den seddel med den hvide kat.
    Men den på sedlen var øretattoveret, det er den vi har herhjemme ikke.
    Og der var ingen andre sedler oppe smiley

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #8   14. feb 2009 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=298232
    du får os lige et link - og selv tak :o)

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

#9   14. feb 2009 Hm øv, - ja og når det så er en hvid kat burde man jo kunne se at den er øretatoveret!

Prøv at sæt en seddel op deroppe? Og se om nogen henvender sig, - bare husk ikke at give for mange detaljer, folk er jo skruppelløse! :S

Hey inden jeg glemmer det for 117. gang, - da I flyttede ud fra jeres lejlighed hernede ikke? Der sagde du at I fik en elregning?
    - Men nu har jeg lige kæmpet rundt med Trefor og Domea, for at finde ud af at el er inkl. i huslejen, - så undrede mig over hvorfor fa'en de sender jer en ekstra elregning?

• #10   14. feb 2009 Vi fik ingen elregning fra den ganle lejlighed, det fik vi derimod for den vi har nu smiley

Ja og der er ingen spor af hverken øretattoo eller chip.
    Nu spørger jeg sikkert dumt, men skal lige være sikker :b
    Når du siger ikke for mange detajler, hvad mener du så? smiley

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

#11   14. feb 2009 Okay, - synes bare du sagde I havde fået en elregning, skulle lige være sikker! smiley

Mht. ikke for mange detaljer, - så ved jeg godt det er svært at sige "hvid hun kat" uden for mange detaljer *GG*
    - Nu tænkte jeg på, hvis den nu f.eks. har en plet et underligt sted, eller sådan et specielt kendetegn - folk prøver jo på at tiltuske sig dyr som ikke er deres :S

• #12   14. feb 2009 Julie: Ahh, ja det har du ret i, det var godt du sagde det, det havde jeg slet ikke tænkt på!

Men vi er vidst kommet frem til, at hvis ikke ejeren melder sig, så bliver hun her, såfremt hun kan med vores dyr smiley
    Er ikke meget for at smide hende på internat må jeg ærligt erkende.

• #13   14. feb 2009 Scooter sælges: Som skrevet ovenover, ville det da være endnu mere synd, hvis katten igen skulle "skifte hjem".
    Jeg ringer til dyreinternater og dyrlæger rundt omkring mandag, for at høre hvad jeg bør gøre.

• #14   15. feb 2009 Scooter: Hør her, dette indlæg er oprettet så vi forhåbentlig kan få bragt katten hjem til sin retmæssige ejer, ikke så du skal skrive en masse latterlige kommentarer.

Jeg har ikke hentet katten for at beholde den, men hentet den i den tro at det var min egen hankat, som har været væk i over ½ år.

Der er 1000 vis af hvide katte, hvorfor er det så vigtigt at du får lige netop denne her, som allerede har en ejer et sted?

• #15   15. feb 2009 Det kan vi tage til den tid, lige nu handler det først og fremmest om at finde ejeren.

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

#16   15. feb 2009 Scooter
    - Jeg synes så dine kommentarer er yderst malplacerede. Hvis du er så interesseret i en hvid kat, så kontakt da nogle opdrættere og vær lidt seriøs om det.

Hvem siger kattens temperament passer til dig?
    - Og hvad har det overhovedet med sagen at gøre, at Sandra har andre katte i forvejen!?

Og nej internater afliver ikke bare kattene, de neutraliserer dem, øremærker dem og vidreformidler dem.
    - Personligt kan jeg så ikke se noget i vejen for at Sandra beholder katten, så ved man da at den får et godt hjem!

• #17   15. feb 2009 må så sige jeg undre mig over i først åbner kassen og finder ud af det ikke er jeres kat når i er kommet hjem og ikke gjorde det oppe ved manden smiley

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

#18   16. feb 2009 Scooter
    - Hvad så hvis den er hvid og temperamentet slet ikke passer dig?! Det er i min verden usmageligt KUN at ville ha' et dyr pga. dets farve.
    - Og så er jeg da ligeglad med hvor mange Sandra har i forvejen, når hun har sagt nej til at du må få den, så accepterer man da det, længere er den ikke.

Og at du mener JEG lyder dum, det kan jeg kun grine af når man ser på dine kommentarer til hele den her kattesag.

• #19   16. feb 2009 Tore L:
    Vi har selv tænkt den tanke, men lige i det øjeblik kunne jeg ikke tænke klart, jeg ville bare have den hjem, så vi kunne se om det var Pølle, som jeg virkelig håbede det var.
    Manden fortalte at katten var meget aggressiv, og at han derfor ikke ville åbne kassen. Jeg stolede blindt på ham, for jeg håbede selvfølgelig det var min kat.

Scooter: Jeg har ikke mere end to katte, vi har Adina og Amili. Og jeg er ligeglad med om du lige står og mangler sådan en kat, denne her har en ejer, som jeg vil gøre alt for at finde. Hvis det ikke lykkedes, får hun lov at blive hos os.
    Du bedes venligst kun skrive, såfremt du har noget fornuftigt at sige, eller kender noget til katten.

• #20   16. feb 2009 scooter tag nu for helved og luk røven din snot abe er du en forkælet møgunge der altid har fået hvad du peger på eller hvad det er da helt utroligt man gå ud og køb en hvid kat istedet for at begynde med det pis der det minder mig om scener fra en børnehaveklasse

salle x) . jeg mener bare havde det været min hund jeg skulle hente og manden havde lagt den i en kasse så havde jeg da kigget med det samme for at være sikker jeg mener bare ja undskyld jeg siger det men enhver seriøs dyr ejer ville da checke så hurtigt som overhovedet muligt om det var ens egen inden man slæbte den med hjem i mine øjne er det bare lidt useriøst men måske ser jeg bare forkert på det men ja håber da i finder ejeren og lov mig for guds skyld ikke at give ham der scootere hovedet den for han skal fandme ikke ha sin vilje og han virker slet ikke som en der skal ha lov til at eje et dyr smiley

• #21   16. feb 2009 Tore L:
    Jeg ved det, vi har selv bandet langt væk over det, men som sagt tænkte jeg alt andet end klart i det øjeblik.
    Kassen var desuden tapet fuldstændig til, vi var nødt til at skære den op da vi kom hjem. Han må virkelig have ment den var agressiv.
    Håber også vi finder ejeren, det ville jo klart være det bedste!

Og bare rolig, den skal ikke kastes videre, og da slet ikke til ham smiley

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

#22   16. feb 2009 Tore L
    - Med de tosser der bor her i byen tror jeg heller ikke jeg skulle være hos fremmede særlig længe smiley

Og når dyret er pakket ned i en kasse som er tapet totalt til, tror jeg også bare jeg ville tænke "Fuck!" og få dyret hjem hurtigst muligt!
    - Man kan jo vende den om og sige godt Sandra gjorde det, for hvad nu hvis de havde kigget og sagt det ikke var deres og manden havde beholdt den, og så kunne den ellers få lov til at sidde i den papkasse lidt længere :S

• #23   16. feb 2009 Julie: Jeg var heller ikke spor begejstret over den kasse hun var i, der var ikke så meget som et lufthul, og ingen håndtag i siden hvor der kunne komme luft ind. Katten var mildest talt ved at blive kvalt!

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

#24   16. feb 2009 Ej hvor sygt :S

Der bor sgu nogle underlige mennesker herude!
    (Fx ham ved siden af os, han er for klam!)

• #25   16. feb 2009 Julie: Ja nogle utroligt underlige mennesker! Det oplevede jeg især, da jeg arbejdede i fakta.
    Ham frisøren? For hvis det er ham, så er jeg helt enig med dig!

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

#26   17. feb 2009 Hahahaha ja også frisøren xD
    - Tænkte nu på ham der på hjørnet, der får en hjælper ud.

Men ja frisøren er altså speciel, - totalt gay *GG*

• #27   17. feb 2009 Haha, nåå, ja ham med scooteren smiley Ham havde jeg da lykkeligt glemt :b

Og jep, ham frisøren er faktisk gay, det er ikke engang løgn smiley

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

#28   18. feb 2009 Hehe ja den lille scootermand, ham kan jeg ikke fordrage xD Han glor altid på ALT man foretager sig!!!

Haha ja ved det godt, - har ham på facebook, og skulle jo også liiige checke hva' han selv havde skrevet. Hvis han havde skrevet han var straight havde jeg nok ikke helt troet på den!
    - Altså han er flink nok, han er bare sådan lidt, for meget...

Kommentér på:
Hvid hunkat fundet i 7080 Børkop

Annonce