{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

mette t
mette t
Tilmeldt:
29. jan 2007
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 153

engelsk kig lige :) {{forumTopicSubject}}

mig og en veninde skulle skrive en sjov stil, så vil i finde rettelser til denne :
The dinos are coming

Dear personnel officer of the dino world.
I am writing this application because I think, it seems like a very interesting job. I like to challenge myself, and try new exiting things.
Now about me: My name is Benedict Von Beck, I am 12 years old, maybe you already now put me in the “NO” box. “Because I am too young to take responsibility for a big center like yours”. BUT I urge you to keep reading:
When I was 2 years old I won a lot of spelling competitions. In a age of 4 I invent the internet. Actually I was even so clever, that I learned my English teacher, Carsten Vestergaard to use a dishcloth instead of his hand, every time the blackboard has been full of words.
When all my friends finished 4. Grade I already finished the college.
I don’t have homework (I made it all so fast, in the class), but sometime HP asks me to correct all the other students Mat or chemistry because I am just as clever as him.
One day I saw a writing competition in a newspaper, where the first prize was a trip to the African dessert with some other archeologists. I think it sound very exciting, so I wrote a very good text, I was extremely happy about it, ant than I send it in.

That trip must be mine! I waited with my telephone all day and all nights, I nearby lost the hope But someday they called and tell me that the first prize was mine.

After 5 warm days in the heat I found some bone from tyrannosaurs rex. It was wery exiting. I think it was the best day in my life.
I hope for a jop like a supervisor or something like that, I think I would be god to take accountability for the whole park. But if you have a job to me where I can invent new cars or machines I will be happy too.
I hope I sound interesting in your ears. I can step in, already now if you want to.





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  engelsk kig lige :)
  • mette t
    mette t Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 153
    #1   2. feb 2009 nej det står i oplæget. troede nemlig også selv man skal personal

  • #2   2. feb 2009 der er mange mange rettelser! ikke mindst stave fejl og grammatiske fejl
    - det vil være for omfattende at rette ...og jeg gider sgu ikke lave jeres stil ;O)
    på den igen tøser. Det kan I gøre bedre


  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
    #3   2. feb 2009 For 6.klasses niveau er det en rigtig god stil. Og jeg går ud fra du går i 5./6. klasse?

  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
    #4   2. feb 2009 Okay nu er jeg så lidt forvirret.. I stilen er du 12 og på din profil 16? smiley

  • HanZii '
    HanZii ' Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 140
    #5   2. feb 2009 shit nogle grammatiske fejl

  • #8   2. feb 2009 Det jeg lige ser ved hurtigt at skimte igenne, er:
    husk lige kommaer, de sættes ikke på samme måde som på dansk.....der er ikke noget der hedder pausekomma på eng..

    du roder også rundt i tiderne...prøv at holde dig til EN tid....og aller højest to.

    "nearby" - bruges ikke i denne sammenhæng.

    og ja så er der rimelig mange stavefejl, og ord der mangler.


Kommentér på:
engelsk kig lige :)

Annonce