{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Udestemmer... :S {{forumTopicSubject}}

Hej folkens...

Nu vil jeg lige gi en kritik af BB's udestemme system...

Man skal tilsynladende kun ha' mellem 5-10 udestemmer før ens profil bliver slettet, og det syntes jeg er yderst urimeligt.

Der er MAAAANGE mennesker herinde der har adgang til et UTAL af fake profiler (i hvert fald nok til at gi de 5-10 udestemmer) og så er det her jeg tænker... hvis man så simpelt som ingenting kan give udestemmer med begrundelsen "Provokerende" eller andet i den stil og har adgang til ca. 10 profiler (eller har 10 venner) så kan man simpelthen få slettet hvilken som helst profil på baboom?

Jeg mener det er YDERST uretfærdigt, og at BB HURTIGST burde lave en revurdering af dette system og i det hele taget give folk med mange udestemmer en chance for at forklare sig selv og få en begrundelse for en evt. sletning.

noget andet er også at man tit kan få en udestemme ved at skriver noget mindre positivt i et galleri - men gallerierne er vel til for at få kommentare og HELDIGVIS har vi alle forskellige meninger, men at man kan få en UDESTEMME for at skrive f.eks... "nej, jeg syntes ikke den hårfarve klæder dig" - dette burde bestemt ikke kunne udløse en udestemme.

er det kun mig der syntes det er et underligt system? især når man tænker på hvor let folk får ondt i røven over INGENTING!

Og dette er IKKE en klynke besked, bare et håb om at folk vil bakke mig op og få BB til at indse at det er et forkert/dårligt system de har.

ellers rigtig god weekend til jer alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udestemmer... :S
  • #1   30. jan 2009 hehe det eneste de vil gøre er at sætte prisen op på 59 kr for en profil som det koster på de andre galleri

  • #2   30. jan 2009 Ermed dig, nogle smider bare med dem, af de mindste ting!

  • #3   30. jan 2009 Babooms bandit...

    Hvad taler du om? - der skal IKKE mere til nej, og desuden er der igen problemet med fake profiler ... og folk er MEGET hurtige til at gi udestemmer


  • #6   30. jan 2009 Jo flere der bliver slettet, jo flere penge kommer der i kassen 8)

  • #7   30. jan 2009 kan delevis følge dig! HA læser jo udstemmerne de siger jo ikk bare nu har en 15 udstemmer også ryger han ud,



  • #8   30. jan 2009 Sonia...

    det er ikke korrekt, og jeg ved med sikekrhed at det ikke sker sådan (i hvert fald ikke hver gang) - og vi taler 5-10 ikke 10-15...


  • #9   30. jan 2009 Christian W...

    en af mine gode venner har da lige fået sin profil frosset (derfor denne tråd) og han har sgu ikk trådt nogen over tæerne - men han har tilsynladende fået næsten 10 udestemmer på kort tid... forklar det..


  • #10   30. jan 2009 Babooms...

    du betaler 19 kr for en SMS jo


  • #11   30. jan 2009 Babooms...

    Ja nemlig smiley


  • #12   30. jan 2009 Babooms..

    man skal sende en besked med BBO (et eller andet nummer) til 1231 - PRIS 19 kr... smiley


  • #14   30. jan 2009 Sonia,..

    Måske du kender min ven... Mr.Fun - han er aktiv meget herinde /(eller var) og han træder ikke folk over tæerne...

    så tror ikk du skal være helt sikker


  • #15   30. jan 2009 Frk. Skumfidus...

    Mr.Fun herinde er blevet udelukket pga for mange udestemmer, han har skrevet i 1 eneste galleri der vilel kunne udløse en udestemme (hvis man er MEGET sart) og han har fået afvide at der var 10 på ham,..!?!?!?

    han har mange venner heinde og deltager aktivt på forummet - så ved ikk helt hvordan det kan forklares? han har ikek engang været her særligt længe


  • #16   30. jan 2009 jeg har fået slettet min bruger på sg og har ikke fået advarsel eller nogle besked i email om hvorfor den er slettet ved godt det ikke er bb men det sku da plat

  • #17   30. jan 2009 Frk.Skumfidus...

    Han har ikke gjort andet og hans kæreste har sågar skrevet for at få en forklaring men den eneste forklaring var at der var de 10 stemmer og ikke andet...

    men hvis der virkelig ER 10 stemmer, er de I HVERT FALD ikke "godkendte" udestemmer... så derfor syntes jeg IKKE det er iorden, og den HA der satte ham på køl, kender ham endda lidt, og ved at han taler med mange herinde, så hun burde da kigge ordentligt på sagen inden man bare frysser nogle? -

    Kan forstå der kan ske 1 fejl en sjælden gang, men det gir ingen mening når han var så aktiv som han var... det er TRODS alt dem som ham der holder liv i BB og det bliver han tilsynladende straffet for.?!


  • #18   30. jan 2009 Udstemme, kan ikke li dig x)


    Haha, ej. Ja folk får sgu ondt i røven over ingen ting her inde smiley


  • #19   30. jan 2009 Arrogant...

    Udestemme tilbage til dig så smiley

    Turkische...

    Hehe du har vel 5 venner eller flere der ikke har BB og som gerne vil låne dig deres tlf smiley


  • #20   30. jan 2009 sys det er dybt provokerende når man så fx jeg selv er kommet med en rap komentare bagynder alle at hyle og så får jeg udstemmer..så jeg blir frosset men nogle gange er det simpelt hen så svært at forstå hvorfor jeg er blevet frosset...der må de gerne have et billede eller link til hvad jeg har gort fokert der er nemmelig aldrig nogle ordentlig begrundelse hvorfor eller hvad man har gort galt

  • #21   30. jan 2009 Kenny ...

    Nej nemlig og man har ingen mulighed for at ændre det eller tale med nogen om det... det er bare "sur røv" - mega nitte smiley


Kommentér på:
Udestemmer... :S

Annonce