{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.865 visninger | Oprettet:

Jesper m
Jesper m
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 48

Flytte til udlandet {{forumTopicSubject}}

Hvis man nu skal flytte til et andet eu land, men gerne vil beholde sin lejlighed her pga familie besøg osv...så kan man vel bare flytte sin normale adresse til det ny sted og lave den gamle adresse til co adresse??Så man feks kan køre lovligt i udenlandsk bil uden at skulle risikere at betale bøder osv..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte til udlandet
  • Jesper m
    Jesper m Tilmeldt:
    feb 2008

#1   28. jan 2009 Nej men er fordi jeg skal flytte til udlandet, men beholder min lejlighed her i dk, men skal jo have en adresse i det nye land..

• WSU .
    WSU . Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 59
    #2   28. jan 2009 du kan da bare udleje den...

ellers kan da godt stå tom med dit navn på...(ejeren)...

• Jesper m
    Jesper m Tilmeldt:
    feb 2008

#3   28. jan 2009 Det er en leje bolig, men sagen er den jeg skal flytte, men beholder den lejlighed her men skal flytte min adresse til det nye land, så jeg jo også kan have en bil derfra.

• Jesper m
    Jesper m Tilmeldt:
    feb 2008

#4   28. jan 2009 Hmm okay, men i teorien kunne man jo godt have sin permenente adresse i udlandet og aå have ret til at køre i danmark i udenlandsk bil, men samtidig ændre sin gamle adresse til dn co..for bare der bor en eller anden på adressen?Bare de får deres husleje penge så går det vel..?

• #5   28. jan 2009 det da bare at flytte adressen til udlandet og beholde lejligheden i dk, hvis huslejen bliver betalt er der vel ingen problemer i det??

• Jesper m
    Jesper m Tilmeldt:
    feb 2008

#6   28. jan 2009 Ja okay men sagen er den. Skal flytte men vil beholde min lejlighed her, kommer af og til på besøg, men har købt en bil i landet, men vil ikke af med min lejlighed her sådan hænger det sammen.

• Jesper m
    Jesper m Tilmeldt:
    feb 2008

#7   28. jan 2009 Ja okay tak for svarene, men er faktisk ikke fordi jeg skal "fuske" med det, er pga arbejde osv, men vil bare beholde min lejlighed her imens, men ok må jo få en ven til at sætte adressen på så.

• #8   28. jan 2009 det da ikke nødvendigt at have en adresse for at have en lejlighed?

kan vel have lejligheden i dk også have sin adresse på den anden bopæl i udlandet..

• #9   28. jan 2009 det er så heller ikke alle leje lejligheder der er bopæls pligt på..

så det bare at finde ud af om den lejlighed i dk har bopæls pligt , det ved udlejeren sikkert ellers så spørg på kommunen.

Kommentér på:
Flytte til udlandet

Annonce