{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.851 visninger | Oprettet:

Tatto, HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}

Hej baboom

Jeg søger lige lidt hjælp fra en evt tattovør eller nogle som ved en del om tattovering ...

Jeg er på udkig efter noget overførsels papir , sådan noget man selv kan tegne på, fx et kors , og så bliver det overført fra papiret og så til huden , som man så kan tegne/tattovere op ...

MEN så er spørgsmålet så , hvad er bedst til mit formål?

Jeg skal KUN tegne lidt med egne tegninger og ideer, og så overføre dem på mig selv (ikk noget permanent)

Stencil papir ? (kan alm kuglepen eller blyant bruges)

Tracing papir ? (kan alm kuglepen eller blyant bruges)

Hvad er forskellen på disse to ?
Har prøvet at søge, men kan ikk rigig komme frem til en forskel ?

på forhånd tak for hjælpen !

///

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatto, HJÆLP !
  • Mia S
    Mia S Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 119
    #1   27. jan 2009 jeg tror altså det der væske de smørre på har lige så meget med det at gøre som selve papiret for at det kan komme fra papiret og til kroppen?

• #2   27. jan 2009 Rasmus P

det har du helt ret i , men det er sådan at jeg har fået fat i denne væske så jeg faktisk kun mangler papiret, og gider ik gå ned i den lokale tat biks da jeg ikk bryder mig om ham der har det dernede ..

• #3   27. jan 2009 stencil papir blir nu nok også det jeg vil bruge ! smiley

Meeen , ved ikk om det skal være et speciel stykke kuglepen eller blyant man skal bruge til dett ?

• #4   27. jan 2009 EN speciel kuglepen ?

har den et navn ? smiley

• #5   9. mar 2009 Hvis du bare skal ha en skitse over på huden skal du bare bruge noget bagepapir og alm kuglepind og derefter bruge en deostick og smør godt på og så læg din skitse på... Så burde det være fjong, Gør selv sådan smiley

• #6   9. mar 2009 så jeg tegner over på bagepapir . derefter smører jeg mit bagepapir ind i deo stick og så klasker det på huden og trækker af, wupti så er der en overføring ?
    sådan du mener nikolaj ? smiley

• #7   9. mar 2009 nej nej hehe.. du tegner skitsen på papiret med en god kuglepind pas på du ikke rører der hvor du har tegnet for så er der mindre farve til at overføre til huden, og derefter smøre du området ind, der hvor den nu skal sidde med en deo stick når du har smurt et fint lag på lægger du din skitse på og lige kører en finger over de steder der er tegnet, men pas på skitsen ikke flytter sig så blir det helt tværet ud, så tager du forsigtigt i et hjørne eller lign, og tager den for sigtigt af så burde den være i hus..

Kommentér på:
Tatto, HJÆLP !

Annonce