{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Efterlyses !!! Svindel ved telefonkøb {{forumTopicSubject}}

Jeg efterlyser andre der har købt en Nokia N95 8Gb, eller en Iphone af en på sjælland, og har overført penge, men ikke har fået nogen telefon.

Muligvis har han sendt en anden telefon end den der er købt.

I mit tilfælde en Samsung.

Skriv til mig hvis i har oplevet det også smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlyses !!! Svindel ved telefonkøb
  • Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
    #4   23. jan 2009 af ham fra korsør? vis du går ind og kigger på emner fra i går så kan i se der er optil flere der er blevet snyt på samme måde

• #5   23. jan 2009 Har hans kontonummer, telefonnummer, og adresse.

Man kunne selvfølgelig tage ud og 'snakke' med ham, men politiet vil hellere hvis man kan samle flere på politianmeldelsen.

Han har brugt flere forskellige telefonnumre, og muligvis også hans kamarater til at gennemføre det.

• #6   23. jan 2009 ** TJEK MIN ENERGIE ELANOR! ** ! :

Det er da godt at du er så klog, så er der nok ikke nogen der tar' røven på dig

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #7   23. jan 2009 Serieøst en mand som snyder folk på den måde, burde ingen gang straffes for det.. Synderen er mere dem som er så dumme og naive at overføre penge til en som de ikke kender eller har fået info fra..

Jeg kan sku kun sidde og grine af jer, helt ærligt!!

• #10   23. jan 2009 Har handlet med folk over nettet flere tusinde gange over de sidste 8 år,
    men det er da første gang der er en der har haft held med at snyde mig.
    på trods af alle sikkerhedsforeskrifter.
    Så om det er dumhed ved jeg ikke. Man kan sikre sig i hoved og røv,
    men det er ikke altid nok aligevel.

Så kan i ikke være venlige at pisse af med jeres egen vurdering.
    Det er ikke det den her tråd beder om.

• #11   23. jan 2009 Det er sku typisk ja undskyld men de spasser fra Øén er jeg færdige med de sidste 3 gange har det ikke været som de siger men efter D 1 Marts så er vi lige en 10 - 12 Mc´er der skal lufte cyklerne så vi skal over til Øén og stemme dørklokker på de som vi har adrassen på

• #12   23. jan 2009 og husk nu

PÅ DETTE FORUM ER DET LOVLIGT AT SNYDE / STJÆLE / FUPPE. OG ANDET IRETERENDE TING.

Men man må ikke advare andre om en svindler med navn og link
    Og spaden som ejer forumet er sku ligeglad med om folk opretter sig på falske data

• #13   23. jan 2009 ** TJEK MIN ENERGIE ELANOR! ** ! :

Hvad skal du egentlig herinde ?

Er dit liv så kedeligt at du skal blande dig i andres for at have et ?

Fis nu af !!!

XX X :

Gir dig fuldstændig ret, jeg har også fået den første mail om at jeg skal
    lade være med at hænge den F****** svindler ud.

Har sgu overvejet om jeg ikke også skal begynde at snyde nogen, det
    må der være gode penge i.

• #14   23. jan 2009 Nu stopper i godt nok!

Ejerne af denne side er da ikke ligeglad, men de mener nok at folk som handler må tage deres forholdsregler når man handler med folk man ikke kender.
    Når man opretter en konto herinde, skal man intet skrive andet end en mail adresse, det må i selv vide da i oprettede jeres.

Der står desuden i vores regler, at privathandel ikke er babooms ansvar.
    Jeg kan ikke forstå at det kan være så svært at få alle oplysninger på en person, hvis man handler på nettet.

Lad vær med at ligge jeres eget ansvar fra jer, der e rjo ingen der tvinger jer til at handle på Baboom vel.

Og kan vi så snart se et ordenligt sprog herinde, ikke særlig fedt at se på folk der taler grimt og nedladende til hinanden.

• #15   23. jan 2009 Hvad så med at gøre den lidt beddere .....
    Få dog lavet som t krav at det SKAL så hvilken lansdel man kommer fra
    i faktisk alle anoncer er der mellem de 4 første spørgsmål ( hvor kommer du fra ) få det da for helevede lavet så man kan se det fra start men Uhhh . det er der jo arbejde i
    Og blive Hjælpe-Administrator nej det er sku umuligt ... dels fordi man har gode ider til siden

• #16   23. jan 2009 XX X Slap lige af og tal ordenligt... Du kan benytte denne side på den måde den er bygget op på, eller du kan gå et andet sted hen. Ingen tvinger dig til at sælge på denne side overhovedet.

Hvis du er utilfreds så klag til admin, men admin kan jo ikke gøre ved at du ikke sikre dig ordenligt inden køb... Landsdel eller ej, så er du jo stadig ikke garderet på nogen måde :o)

• #17   23. jan 2009 en standart tekst der altid kommer når det er uberattiget

Vi er glade for at du har valgt at benytte ------------ .dk's forum.

Vi har mange besøgende på ----------dk og dermed også et aktivt forum. I den forbindelse har vi set os nødsaget til at forbyde udhængning af både firmaer og personer på ------------.dk.

Vi kan ikke påtage os den opgave at være dommer over om det er rigtige eller forkerte påstande der fremføres af den ene eller den anden person og har ikke mulighed for at checke ”bevismaterialet”. Med det store antal besøgende bliver vi nødt til at have ens retningslinier for alle. Det er beklageligt, men desværre nødvendigt.

Det ser ud til at du har overtrådt vores regel ang. udhængning af personer eller firmaer og vi må bede dig om i fremtiden at udvise større forståelse for denne regel og dermed ikke hænge nogen ud.

Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.

Det er heller ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre.

Vi gør opmærksom på at overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse eller i værste fald lukke din konto.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på ----------.dk.

Med venlig hilsen
    ---------.dk | Moderator

Men at folk sælger våben / Piller & Sågar diverse madvare det er helt okay .. Super smiley

• #18   23. jan 2009 XX X Vi sletter de annoncer omkring ulovlige våben, piller og madvarer når vi får en anmeldelse på det.

Hvis du er så utilfreds med baboom, så forstår jeg slet ikke at du gider bruge din tid herinde.

Hvis du har nogen gode ideer til siden, så ret henvendelse til admin, så kan der jo være en mulighed for at tingene ændre sig. Men hvis du starter en børnehave krig med admin eller ejerne af siden, kunne det tænkes at de ikke vile bruge deres tid på det.

• #19   23. jan 2009 Ha, sjovt nok XX X, sådan en mail har jeg også fået smiley

• #20   23. jan 2009 Ja sjovt nok er det en standard tekst vi bruger :o)

• #21   23. jan 2009 jeg har også handlet med den anden verden og jeg fik den jeg havde betalt for. en n95 8gb den er jeg godt tilfreds med

• #22   23. jan 2009 har handlet med en og ikke fået varen og har overførst penge det handler om en sony ericsson w760i

• #23   23. jan 2009 Det har jo noget at gøre med at Baboom's site gør det så enormt nemt for dem.
    Som jeg skrev før, har jeg lavet enormt mange handler over nettet, og via bankoverførsel.
    Men der er absolut ingen risiko ved at snyde andre her på baboom, da de sletter hver eneste tekst hvor man bliver nævnt med navn.

Det undrer mig da helt at denne tråd ikke er slettet endnu !!!

Det er jo ikke for at pille ved jeres lille ego at vi skriver sådan her, men måske
    fordi vi gerne vil gøre jer opmærksom på problemet, og give jer chancen for at gøre det bedre.

Jeg kan ikke bruge det med at vi skal gøre det bedre, det stopper i jo også.
    Jeg ved godt hvad der skal gøres efter flere tusinde handler.
    Men jeg ved også at en af de mest præventive ting der kan gøres er at
    oplyse om de "mindre gode" sælgere som er.
    Så hvis i selv vil have en god politik på Baboom, skulle i måske tage brugernes forslag til jer,
    istedet for at side og blive fornærmede over at der er nogle der synes anderledes end jer smiley

• #24   23. jan 2009 JA DET ER EN STANDART TXT for de evner ikke at skrive selv og det er sku heller ikke meget jeg er i denne pedagog børnehave de fleste er sku kun 12 År.- skulle man tro

• #25   23. jan 2009 Michael nu er det ikke os der tager stilling til det, det gør ejerne af siden.

Send jeres forslag til dem i stedet for at svine os på den måde, vi er ikke ligefrem skyld i at i bliver snydt.
    Men siden du nu er så god til internet handel, så forstår jeg slet ikke hvorfor du overhovedet er blevet snydt.

Når man sviner os til i en negativ tone, så regner i vel for pokker ikke med at i får noget positivt ud af det?!!!

• #26   23. jan 2009 jeg forstår sgu da ikek hvorfor man ikke må sige hvem sælgere til den pågældende annonce er? Der kunne man jo have forhindret meget af alt snyd og svindel

• #27   23. jan 2009 Jeg synes nu ikke jeg sviner jer til på nogen måde !!!

Jeg stiller mig måske lidt kritisk overfor jeres synspunkter, men det har da ikke noget med at "svine" folk til.
    Der er da ingen verbale overfald i min tekst.
    Men jeg mener måske at med titlen, følger der også et ansvar, som ikke altid er der smiley

• #28   23. jan 2009 Hvis man kunne fortælle bare navn på personen, og evt bosted, kunne man jo stoppe mange svindelnumre.

Man behøver jo ikke både skrive kontonummer, telefonnummer, og sko størrelse.

• #29   23. jan 2009 men admins på baboom er jo selv med til at skabe det perfekte miljø for svindel herinde med deres "tavshedspolitik"

• #30   23. jan 2009 det er da bedre at folk ved hvem de skal handle med og hvem de skal holde snitterne fra. Det ville forhindre 90% af det svindel man ser herinde idag. Det synes jeg du skulle bringe videre til ejerne eller admins på baboom

• #31   26. jan 2009 ha ha så er der sku en man har trådt over tærene har lige været ude i kulden Børnehave

Kommentér på:
Efterlyses !!! Svindel ved telefonkøb

Annonce