{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Forstærker ??? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har fået denne forstærker i julegave smiley
- Men man kan ikke stille på bass osv på den ? ret irriterende efter min mening ! Så ville høre om man ikke bare kan kan købe en mixer til i stedet ? også bare køre det ind over den :S`? har ikke meget forstand på det selv smiley

Men det er denne her hvertfald :(link fjernet)

Hjæææææææælp :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker ???
  • #1   6. jan 2009 jo sagtens. jeg har en to 2 kanals mixer du kan købe billig smiley

http://www.sound.pl/prod/7504/44.htm

• casper J
    casper J Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 62
    #2   6. jan 2009 Jo.. Du kan sagtens bruge en mixer til den.. Ta en og ta et kig på Discosupport.dk eller diskonetto.dk

De har en del mixere til billige penge..

• #3   6. jan 2009 Og på den kan jeg justere bas osv, (: ?

• casper J
    casper J Tilmeldt:
    dec 2008

#4   6. jan 2009 Daniel S: Den du viser der er jo bar sådan noget billigt skrammel (Undskyld jeg siger det) Den koster jo kun 600kr.. Og det er jo begrænset hvor mange funktioner den har.

• #5   6. jan 2009 LAD MIG SIGE DET SÅRN (:

Hvad vil i anbefale til billige penge ?
    .- den skal bare kunne skruge op for bas,diskant og det crap smiley ?

• casper J
    casper J Tilmeldt:
    dec 2008

#6   6. jan 2009 Anders H: Ja.. Kan du godt,.. Men ville klart anbefale den større model af dem så.. Den kan en del flere ting.. ( Inde på discosupport.dk) Finder de den klasse mixere..

• mathias l
    mathias l Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 83
    #7   6. jan 2009 Ingen seriøse forstærkere har indbyggert EQ... Det er et levn fra 80'erne...

• #8   6. jan 2009 Mathias L

Mener du ?

• mathias l
    mathias l Tilmeldt:
    nov 2007

#9   6. jan 2009 At det stort set kun er på rigtig billige forstærkere der har mulighed for justering af bass, diskant osv. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Men en forstærker der spiller godt behøver jo ikke at kunne skrue op/ned for bassen, da den i så fald vil komme med en ukorrekt musik gengivelse. Det er højest sansynligt derfor du ikke kan gøre det på din nye forstærker (uden at vide hvilken du har, har ikke kigget på linket). Overså at du søger en mixer.

• #10   6. jan 2009 Kan godt være du har ret (: , men høre meget forskelligt musik, og noget musik skal have meget bass og andet ikke så meget =?

• mathias l
    mathias l Tilmeldt:
    nov 2007

#11   6. jan 2009 Hehe, alle har forskellige lyd idealer. Hvis alle gik er korrekt gengivelse, så ville cerwin vega gå nedenom og hjem!

• #12   6. jan 2009 hhaha 8D

• #13   6. jan 2009 mathias l - nu har jeg ikke lige undersøgt om det første du siger passer, kan godt være, selvom jeg syntes det er praktisk at have..

men hvad er så en "korrekt" gengivelse som cerwin vega ikke giver ? ved godt jeg driller lidt men..

• #14   6. jan 2009 hvad er det for noget piss at skrive at seriøst forstærkere ikke kan justeres i diskant og bas evt mellemtone? får du og kigger på langt de fleste både surrond og alm receivere eller forstærkere kan stort set alle justeres på bas diskant og mellemtone. og det er jeg ret sikker på at den der også kan, det er klart snakker vi diskoteks forstærkere har de evt seperat EQ.

hvor er du fra? hvis det er i nærheden vil jeg med glæde komme forbi og vise dig det.

• #15   6. jan 2009 den af min er ikke noget billig lort. men der er heller ikke det bedste. men det har da flere funktioner. og du for ikke noget bedre for pengene... :=)

Kommentér på:
Forstærker ???

Annonce