{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste 5.1 anlæg til 2000,-?
  • #1   14. okt 2008 Tja. Du skal bare vide lyden altså er ret begrænset i de "bilka anlæg" smiley

• #2   14. okt 2008 Det er det bedste af det bedste du har haft kigget på smiley

- Har nu ejet 2 af sættene .. Simeltehn genialt !

• #3   14. okt 2008 Jeps, men som studerende må man jo priotere.. Har faktisk læst mig frem til at Logitec´s anlæg har givet røv til nogle højkvalitetes anlæg.

• #4   14. okt 2008 vil give morten p ret.. men samtidig også sige det link er et rigtig godt bud..

• #5   14. okt 2008 Steffen: Er der nogle negative ting om det ? Bare vær kritisk..

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.021
    #6   14. okt 2008 jeg ville taget et samsung, kig evt på pixmania.com eller på ebay...

• #7   14. okt 2008 du få ikke bedre lyd til penge, de højttaler er bare for god. Har dem selv til min pc, og har været tilfreds fra dag et,

• #8   14. okt 2008 Logitech Z-5500 Digital THX Certified.

1900kr tror jeg det koster idag.
    Gav 2000 i SHG for 6mdr siden for det.
    SPILLER KANONT!!!!

Køb dét (:

• #9   14. okt 2008 Og det er præcist det du har linket til xD
    Læste bare overskriften, overså resten, sorry smiley

Eneste minus er at sikringen nemt springer i subwooferen...
    Altså, hvis du overloader anlæget (hvilket skal siges er ret svært).
    Men NÅR du endelig overloader det, så stopper det helt med at virke smiley
    Så ringer du til Logitech Support, og de forstår problemet, og sender dig en ny gratis sikring fra Szchweizchhhh (stav?).

Kun sket én gang for mig dog, på de 6 måneder jeg har haft det.
    Og det skete i starten, fordi jeg lige skulle brøle hele nabolaget op xD
    Spiller kanont!
    også som stue anlæg... og home-cinema...
    Helt iorden!

• #10   14. okt 2008 Køb det her ?
    (link fjernet)

Så har du også hjemme bio

• #11   14. okt 2008 Den der decorder / fjernhalløj.. Er det noget som funker ? Den med display ? Snakker om den der Logitech

Virker det solidt ?

• Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #12   14. okt 2008 Til den pris er det fra Logitech nok det bedste bud. Man får VIRKELIG MEGET for pengene ved det.

Det er bestemt ikke et "bilka-anlæg". Logitech laver gode kvalitets-produkter. Selvfølgelig kan det ikke hamle op med Dali, B&W og alle de andre kvalitets-mærker indenfor lyd, men de koster så også MEGET mere.

Bare køb det Logitech Z-5500. Har aldrig nogensinde hørt om nogen der har været skuffet over det. Selv mange lyd-entusiaster siger at det er utroligt med alt den lyd man får for så få penge.

• #13   15. okt 2008 haha jeg har ellers lige solgt min Harman kardon avr130 til min lille søster for kun 1300.

nu går jeg bare og venter på at min pioneer 1018 kommer hjem.
    GAAAL jeg glæder mig. smiley

• #14   15. okt 2008 har selv z-5500 smiley og har ikke haft bedre! Kører det nu så det er sat som sorround til fjernsynet men er stadig koblet til både tv, computer, playstation og dvd smiley dejlig mange muligheder!! køb det!

• #15   15. okt 2008 Kan jeg ikke lige få en til at måle højden på bassen ? Vil lige se hvor den skal stå..

Kommentér på:
Bedste 5.1 anlæg til 2000,-?

Annonce