395 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Volbeat"
Volbeat
Sidder lige og hører volbeat - the gardens tale .. synger de både dansk og engelsk? :s forstår det ikk?
Sidder lige og hører volbeat - the gardens tale .. synger de både dansk og engelsk? :s forstår det ikk?
Skrevet af: Maria F - 9. aug 2007
volbeat
hey.. jeg kan ikk finde ud af hvad den sang hedder den som de spillede på roskilde... tror det var den første... hvis det ikk var den eneste... jeg aner det ikke...
hey.. jeg kan ikk finde ud af hvad den sang hedder den som de spillede på roskilde... tror det var den første... hvis det ikk var den eneste... jeg aner det ikke...
Skrevet af: Dan Eiler R - 9. aug 2007
VOLBEAT
nogen der har hørt den her sang Volbeat - The Garden's Tale hvad synes i om den.. jeg synes den er herre stilet og herre fed!
nogen der har hørt den her sang Volbeat - The Garden's Tale hvad synes i om den.. jeg synes den er herre stilet og herre fed!
Skrevet af: Lars K - 11. feb 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.901
sep 2007
Følger: 1 Svar: 68
Mere om deres nye album her:
http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=22773
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 25
Glæder mig emget til albumet
jan 2007
Johnny Cash og Elvis var de meget inspireret af i starten, og nu er det væk... Sådan går det når nogle bands bliver for populære.
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 25
men synes stadigvæk at hvis man vælger nogle af de sange som ikke er super kendte, at det er god musik .
jan 2007
Volbeat