{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Melodi Grand Prix 2024 {{forumTopicSubject}}

Sikke en "fest", det værste af det værste. Hvorfor skal der gå politik i al ting, hvorfor kan vi ikke bare få lov til at slappe af og se et flot arrangement af fest og farver, hvor vi også kan få lov til at slå hjernen fra, rædselsfulde mennesker, der ikke kan skille skidt og kanel, elsker krig og voldelige demonstrationer.

Min mening er, at når det skal være politisk, så synes jeg DK skal sige fra, det har udviklet sig til, at deltagerne kan risikere livet.

Og en 2. stor begivenhed er, at OL står for døren, skal den også ødelægges, det skulle ikke undre mig smiley

https://www.dr.dk/event/melodigrandprix/jeg-har-aldrig-oplevet-noget-lignende-her-er-eksperternes-dom-efter-kaotisk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Melodi Grand Prix 2024
  • #1   12. maj Jeg ser ikke Melodi Grand Prix mere, har ikke gjort i flere år.

    Musikken er blevet for kedelig, og der er alt for mange dårlige sange. osv.


  • #2   12. maj Kan huske det fra min barndom.
    Det var en stor ting dengang. Mine forældre gjorde meget ud af det smiley
    Men det siger mig ikke noget.

    Hvor imod min mor gjorde meget ud af julepynt og påske pynt.
    Det har fuldt med mig smiley


  • #3   13. maj Jeg så det ikke, men da jeg hørte om al balladen måtte jeg lige ind og streame og fy for den lede for et freak og bøsse show smiley
    Udover rædselsfuld larm var der en satandyrker, crossdressere samt bøsser i lange baner der simulerede bøssesex iført strømpebukser og hofteholder.
    Vinderen var selvfølgelig en “non binær” intetkøn person med hår på brystet og iført lyserød nederdel.
    Det var noget af det mest rædselsfulde møg jeg nogensinde har set og det skidt har nu forvandlet sig fra familieunderholdning til et totalt forbudt for børn show.
    Danmark burde være tilfreds med at være udenfor for 4 år i træk, men desværre tror jeg de prøver igen så næste gang skal vi nok forvente noget i retning af en nøgen bøsse der slår flikflak med et romerlys i røven smiley


  • #4   13. maj Jeg så noget af showet. TV'et var tændt, men jeg fulgte ikke med, for det stod hurtigt klart for mig, at det bestemt ikke var et show, som jeg på nogen måde fik en positiv oplevelse fra. Og det var langt fra en udsendelse, som jeg kunne gå fra med læring eller oplevelse i behold.

    Hele den politiske optakt til showet gav et negativt skær, som hverken gjorde tv-showet eller den politiske dagsorden noget godt.
    Tilhængere af fokus på Palæstina fik masser af medieomtale, men prisen har været høj. Måske endda også for høj, for jeg læser godt nok mange kritiske indlæg på sociale medier mod de demonstrerende.

    Selve tv-showet pakkede sang og musik ind i mere eller mindre odiøse og frastødende optrædender.
    Mænd og kvinder i mindre og mindre kostymer eller delvist gennemsigtigt stof. Mens deres optræden var af den slags, som er direkte frastødende i det lange løb.

    Enkelte - ingen nævnt, ingen glemt - artister kunne vise både godt sceneshow og gode sange.
    Men de druknede overordnet set i et intetsigende og opstyltet show, som efterlod sig en ligegyldighed, så alle indtryk er væk efter et par dage.

    Det er faktisk ærgerligt for alle parter.


  • #5   15. maj Ja, jeg er enig med Jer. Det er i flere år nu, ikke handlet så meget om sang, mere letpåklædte individer og lysshow i massevis. Jeg synes at kunne huske, det ændrede sig drastisk, da Østeuropa kom med, synes de har misforstået ideen med Melodi Grand Prix, ærgerligt og oveni det, så er det også gået hen og blevet politisk smiley

Kommentér på:
Melodi Grand Prix 2024

Annonce