952 visninger
|
Oprettet:
Youtube fjerner musikken {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg flere gange lagt videoer på youtube hvor de har fjernet musikken. Videoerne jeg har lagt på, er lavet i windows movie maker. Og musikken må jeg nok indrømme har været downloadet:$
Jeg fik så lige en mail om hvorfor de kan have fjernet musikken. Og det kan enten være fordi jeg ikke har ret til sangene eller fordi det er en forkert fil.(WMP-fil) Men når jeg laver videoer i movie maker synes jeg ikke jeg kan lave dem i andre filer.
Nogen her der kan give mig et ordentlig svar på hvad der går galt?
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Så simpelt er det.
Det har intet med filformater at gøre....
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 188 Svar: 2.236
Hvis det er fordi man ikke har ophavsret på sangen, hvordan kan den samme sang så ligge på 5000 andre personers youtube videoer ?
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 495
At sangen måske ligger på en masse andre videoer er vel fordi de ikke har fået stoppet deres videoer.. det er jo ikke hver evig eneste video de sidder og gennemgår og deres servere kan jo godt lave fejl.. tænk på hvor mange videoer der konstant bliver uploadet!
Jeg er YouTubePartner og jeg kan heller ikke bare lægge musik og andre copyrighted materiale op.
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 111
For det der også undrede mig ved det var netop det at der jo er 1000vis der har videoer med musik og lyrics videoer. Der er da mange lyrics videoer med flere millioner views som lígger der i årvis uden der sker noget..
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 168
Youtube fjerner musikken