{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Musik ekspert søges {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,
Jeg har fået til opgave at fremlægge en sang i musik, hvad vi fremlægger er subjektivt. Jeg tænkte at fortælle lidt om sangens takter osv. men er meget usikker i min sag.

Hvilke instrumenter hører I ellers i sangen? Kom meget gerne med input til hvad jeg kan fortælle om den. Jeg har allerede selv en del, men for ikke at blande min mening ind i jeres svar vil jeg gerne have nogle bud fra jer, før jeg kommer med hvad jeg har smiley

Sangen det drejer sig om: http://www.youtube.com/watch?v=x9RUcpjCft0

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik ekspert søges
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #1   6. dec 2011 Måske relevant at fortælle at vedkommende skal kunne spansk.. Lige et spørgsmål til dig. Har du haft frit valg mellem sange? I så fald - hvorfor i alverden har du valgt en så intetsigende spansk sang?

  • #2   6. dec 2011 Ja, så vidt jeg forstod er det frit valg - vi har ihvertfald hørt alt fra Michael Jackson til Dubstep - Og sangen har jeg valgt fordi jeg syntes den er vildt god, og jeg hører meget spansk musik.

  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #3   6. dec 2011 Ja okay. Kan ikke hjælpe dig da jeg ikke kan spansk. Dog havde jeg personligt valgt en sang med en del mere substans og som er til at grave dybt i smiley Kan som sagt ikke spansk, men minder ikke om en sang som er virkelig dyb.. Good luck smiley

Kommentér på:
Musik ekspert søges

Annonce