{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Din mening om min musik! {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få jeres mening om min musik, jeg prøver at ramme en ny genre, så sig til hvis i kan lide det og hvis der er noget i syntes jeg kan gøre bedre smiley

Jeg syntes at hvis det skal ligge i en stil man kender rammer det nok mest noget Grunge eller rock...

Hjælp mig med at blive hørt, jeres meninger er sindssygt vigtige for mig!

Tak! smiley

Addicting Flower: http://www.youtube.com/watch?v=hLBUMNUZpdA

Be Here: http://www.youtube.com/watch?v=0-owg4t-VnE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din mening om min musik!
  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #1   20. aug 2011 slukkede efter 10 sec.

    jeg syntes allerførst du skal skaffe dig noget ordentlig lyd / indspilnings materialer , det lyder a **** til , og få det andet, lær din stemme at kende, det lyder rigtig rigtig meget som dansk / engelsk altså øv øv øv øv dig omkring udtalelserne omkring det du synger.... men ellers bliv ved med det du gør hvis det er det du elsker !!!


  • #2   20. aug 2011 Tak for din ærlige mening! det respektere jeg! men jeg vil gerne sige, at indspilnings muligheder er der så ikke lige nu, og jeg ved godt kvaliteten er meget ringe, men det er da forholdsvis godt gået af at jeg ene mand sidder og indspiller det hele på en mikrofon til 10kr.... xD

  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #3   20. aug 2011 ja okay smiley men penge = kvalitet smiley så hvis det skal lyde godt, skal du os smide nogen knaster efter det, men hvis du brænder for det, er det jo heller ikke slemt !


  • #4   20. aug 2011 Det gør jeg helt sikkert også! Jeg skal lige have et band op at køre, men jeg smider sangene op nu fordi jeg er lidt ivrig efter reaktion, og om det jeg laver egentlig har noget i sig... men tak! det betyder meget! smiley

  • #5   20. aug 2011 Så mange penge behøver du jo heller ikke at smide efter det. Jeg bruger en kondenser mikrofon til 1600kr og et lydkort til 1100kr som endda har Guitar input så det bare er at spille og så optage smiley

    Med det sagt så synes jeg slet ikke det lyder dårligt : )


  • #6   20. aug 2011 Præcis hvad Zhangar siger.

    Du mangler lyden. Hvis man vil tages seriøst, skal man os vise man er villig til at ofre lidt for det. (dermed ikke sagt, at det ikke er din intention for det kan jeg jo læse at det er).

    Men smid nogle penge i det, så du kan få indspillet det ordenligt. Det lyder ikke dårligt, bortset fra kvaliteten. Men man kan jo først rigtig bedømme det når det hele spiller smiley


  • #7   20. aug 2011 Det er en joke ikke? Det håber jeg sgu

Kommentér på:
Din mening om min musik!

Annonce