{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Jens K
Jens K
Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332

Musik til en LAAANG køretur. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg skal køre til sydfrankrig her om nogle dage og jeg ville høre om der er nogen af jer der kan komme med nogle gode bud på musik jeg kan høre derned smiley

Jeg vil sige at jeg er ret åben for alle genre bortset fra hård rock og techno, hardstyle og den genre smiley

Og det må meget gerne være nyt smiley

Jeg ved godt der ofte kommer emner som denne men har kigget alle de seneste igennem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Musik til en LAAANG køretur.
  • #1   9. jul 2011 Eric Clapton
    Dire Straits
    The Baseballs
    Red Hot Chili Peppers
    Foo Fighters

- Er det noget i den stil du er ude efter? smiley

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#2   9. jul 2011 Jaa det kan sagtens være sådan noget! smiley Men er meget åben overfor forslag smiley Har selv fundet
    Kashmir - Splittet til atomer
    Band of Horses - No ones gonna love you
    Adele
    L.O.C.
    WIz khalifa

Jaa en masse blandet smiley

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#3   9. jul 2011 Og jeg har også sådan noget Gilli ft. Kesi, hvis i kender det smiley

• #4   9. jul 2011 Du skal i hvert fald, mht. Red Hot Chili Peppers have hele Stadium Arcadium! smiley
    - Og en enkelt sang mere med dem, som hedder Soul to Squeeze smiley *savle savle*
    Øhh..
    .. Ellers bare, hvis du er en "downloader", så bare hent alt indenfor Indierock og poprock, så tror jeg du er godt kørende smiley

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#5   9. jul 2011 Hvad er alt inden for Indierock og poprock? smiley Hører ikke rigtig sådan noget til hverdag så kender ikke rigtig de forskellige kunstnere smiley
    Så hvis du kan nævne nogle af dem ville jeg blive super glad! smiley

• #6   9. jul 2011 Altså..
    .. The Blue Van er rimelig okay, ikke så meget min stil, men meget cool alligevel smiley
    - Kashmir er selvfølgelig godt, så alt med dem burde også kunne bruges.. smiley
    - Og hvis du er til det lidt mere "alternative", så anbefaler jeg John Frusciantes "The Empyrean" album! Den får 18 stjerner ud af 10, hvis det står til mig! smiley
    The Rumor Said Fire er også ganske geniale! smiley

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#7   9. jul 2011 Okay mange tak, jeg vil se om det er noget der falder i min smag smiley

• #8   9. jul 2011 Det lyder helt fantastisk smiley

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#9   9. jul 2011 Hvis der er andre der har nogle gode bud i andre genre må i også gerne komme med dem! smiley Det er ikke kun den genre som der bliver snakket om ovenover smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #10   9. jul 2011 Normaltvis hører jeg de tungere elektroniske genrer - hardcore / Speedcore / industrial osv. Ligeledes med Metal - death / black / melodisk death osv.

Når jeg kører bil nyder jeg dog at høre noget helt anderledes musik. Blød rock som f.eks Coldplay må være mit favorit musik at køre til. Bliver ALDRIG træt af coldplay, og det er i et tempo, så man også kan koncentrere sig om at køre smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #11   9. jul 2011 Og kan da sagtens lige nævne nogle fantastiske numre fra Coldplay:
    The Scientist
    Talk
    Viva La Vida
    In My Place
    Fix You
    A Rush Of Blood To The Head
    Listen er endeløs!!!

Btw. Adele er også fornuftig, elsker sangen Set Fire To The Rain

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#12   9. jul 2011 Jeg kan godt lide god house men det andet bliver sku lidt for meget smiley Jeg har lige fundet et par gode coldplay sange jeg skal have med smiley

Kommentér på:
Musik til en LAAANG køretur.

Annonce