{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Undergrunds rap :) {{forumTopicSubject}}

Heey så er 8 track ude fra TGS smiley tjek numrene ud og giv evt lidt feedback smiley vi er nye i gamet og har brug for alt det ris ros vi kan få

når vi har 12 tracks færdige så ryger det hele til århus og bliver færdigmarsteret smiley men inden vi gør det vil det være fedt og høre hva vi evt kan gøre bedre inden smiley

men tjek det ud og ha en god aften der ude smiley

http://www.youtube.com/user/AHzoR?feature=mhee

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undergrunds rap :)
  • #1   15. jun 2011 Hehe påster vi heller ikke vi er smiley
    men vil man noget med det må man prøve og gøre noget smiley og vi søger netop feedback fra forskellige folk og forskellige steder for at vi kan blive det smiley og der er ingen der tvinger dig til og tjekke hvad jeg poster så tag en chiller

• wweq d
    wweq d Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #2   15. jun 2011 1. optag i et rigtig studie
    2. lav et beat der passer til jeres rap...

• #3   15. jun 2011 Tjaaa det kan måske godt være smiley men man er jo nød til og gøre noget smiley

Angående flows og tydelighed: Ja det er os noget vi arbejder med, angående tydeligheden tror jeg os at det hjælper lidt på det når det ryger til mastring i århus, men nu må vi se smiley

Men vi suger alt kritik til os, det er det eneste man kan gøre hvis man vil blive bedre

og det jo ikke fordi at vi poster det samme track igen og igen, vi poster kun når vi har et nyt track, men okay vi har så os lavet ca 8 på en måned hehe så det virker måske nok lidt voldsomt, men sådan er det.

• #4   15. jun 2011 Vi har ikke råd til og optage i et rigtigt studie så vi må nøjes med det her indtilvidere smiley

men vi har en i århus med sagerne iorden som vil marsster det for os men det bliver først når vi har de 12 tracks vi vil køre med smiley

• #5   15. jun 2011 Prøv at gå fra "kvantitet til kvallitet" smiley

i skal arbejde meget mere på jeres numre

• #6   15. jun 2011 det ikke noget man gider mere en 1 gang.
    så lyder i lidt som en dårlig kopi af niarn på crack...

• #7   15. jun 2011 I er da godt på vej forhold til hvad man kan komme ud for at hører

thumps up!

• #8   15. jun 2011 Sorry, men det er virkelig skidt.

• #9   15. jun 2011 Jeres udstyr er enten lort, ellers er det lorte omgivelser.
    jeres beat passer ikke i nærheden af jeres "flow", det ødelægger alt, om i var gode eller ej.
    jeres tekst handler om absolut ingenting ordentligt, i finder bare ord der rimer og sætter dem sammen.. thumbs down.
    i lyder som om i ligeglade eller lalleglade og gør det fordi i keder jer..

Prøv igen når i har et budskab at komme med, ik rappe fordi i "kan" eller fordi i har et budskab om at i er sejere end de andre fordi i kan drikke hele 4 tuborg dåser.
    Er på ingen måde nede med det der..

• #10   15. jun 2011 Hejsa.

Jeg bemærker at i, i musikken starter godt ud, men med tiden bliver mere trættende at høre på. I taber motivationen i de goder toner, jo længere i rapper.
    Det er næsten som vægttræning. Man starter ud i et rask tempo, hvor alt køre derud af som det skal, men de sidste par kilo er vanskelige at håndtere, da man er udmattet.
    Jeg har det lidt på samme måde når jeg høre det der - hvilket jeg også tror at i har. I skal arbejde med at køre på samme niveau hele vejen igennem, frem for at tabe tråden, og rap-citere resten af teksterne med en forhåbning som "nu vil vi bare være færdige med den her sang, så vi kan slappe af og finpudse den".

(Dette er en smagssag) Personligt er det ikke noget jeg gider at ligge øre til, men hvis det bliver remastered, finpoleret af en professionel, må i godt lige prikke til mig.

• #11   15. jun 2011 Syntes godtnok også det er træls at høre på.
    Det hele ender med at køre sammen i en smøre hvor man faktisk er ligeglad med texten fordi folk ikke kan følge musikken og folk mumler og lyder som om de prøver at stjæle andre folks stil ?

• #12   15. jun 2011 jeg har personligt ikke en skid forstand på dette emne. Men synes det okay på nær det der "klaver" muisk. Og så synes jeg i mister energien efter kort tid. Helt klart bedst de 20 første sek.

• Hey der !
    Hey der ! Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 166
    #13   15. jun 2011 Du beder om folks meninger, her får du min. Den ene a jer lyder som en bai-d på steroider ( ikke på en god måde!!!!!! ) hvad sker der også for jeres stemmer? I går fra mørk til klam lys tone, hørte 20 sek max hvor jeg spolede i sangen. Beatet lyder dårligt ( men det jo nu engang en smags sag ) tror i enten skal droppe jeres "rap" eller lad være med at udgive mere før i rent faktisk kan finde ud af det? Teksterne sutter også max røv. Og jeg ved hvad jeg snakker km, har selv interreseret mig for rap siden jeg har været en lille lort, og har fler venner som rapper undergrund, MED STIL og som faktisk tjener på det. Et godt råd, lad være med St lave en sang hjemme i mors lejlighed inde på værelset det bliver aldrig godt!! Og lær at skriv en tekst med mening ! Og som de andre er inde på jeres flow, i har ikke noget flow, og som det lyder i den sang tvivler jeg på i overhovedet får det!

• Hey der !
    Hey der ! Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 166
    #14   15. jun 2011 Læste lige mit indlæg igennem, det virker lidt hårdt . Men i må tage det til jer , fordi ellers har i ingen fremtid i det her fag. Gør det kun for at hjælpe jer, for det er altså lidt til grin det du linker til.

Kommentér på:
Undergrunds rap :)

Annonce