{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Koncert {{forumTopicSubject}}

Der er såååå mange debatemner herinde omkring. hjælp hvilken sang er dette?

men jeg tænker om man kunne få en ordenlig debat i gang. Er der nogen af jer der går til koncerter? Festivaler?
Hvad er jeres bedste oplevelse? hvad gjorde den god? hvad var den dårligste, hvorfor?

Skal i til festival i år? hvilke?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koncert
  • #1   12. feb 2011 Bedste oplevelse var Skive Festival sidste år!
    Skal igen i år til Skive festival og diverse Vi Rocker rundt i landet

• #2   12. feb 2011 Har haft en del fede oplevelser, men nogle af de bedste var klart L.O.C til grøn koncert i Valby 2009, det var mest stemningen og at han gav den så meget gas, der gjorde det til en god oplevelse. og Lady Gaga i KB hallen også 2009, er ikke så meget til hendes musik men sceneshowet synes jeg var fantastisk. ved ikke rigtig hvad min dårligste oplevelse er, tror egentlig ikke rigtig jeg har haft nogle dårlige oplevelser

• #3   12. feb 2011 Pink for en del år tilbage var også rigtig god..
    Det var vel i 05.07..

• #4   12. feb 2011 Jeg har haft en dårlig oplevelse og det var Eric Clapton til Skanderborg festival for nogle år tilbage. Du kunne lige så godt sætte en cd på. Der var intet mellem ham og publikum. Der skete intet på scenen, han sad bare med sin guitar i 1½ time og gik af.

• #5   12. feb 2011 Fedeste sceneshow jeg nogensinde har oplevet er 100% Rammstein.
    Deres musik stinker, men det er virkelig voldsomt lavet på scenen!
    Fedeste entertainer nogensinde er helt 100 Green Day.
    De fik så meget publikummet med, og tog endda en random pige op som fik lov til at synge en hel sang!

• #6   12. feb 2011 Ck Rammstein - jeg kunne ikke være mere enig hold da helt fast for et show. Dem skal jeg se igen da.

Kommentér på:
Koncert

Annonce