1.365 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
jan 2010
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 72
mar 2007
Følger: 1 Svar: 56
Ja Patrick er jo mega langsom, det var jo slet ikke fordi han affærrede en masse slag ved at dukke sig i den sidste kamp. Men ja det er jo altid nemt at sige om andre.
Dermed ikke sagt at han er en fantastisk bokser eller noget, men tror nok at han skal blive meget bedre. Han er trods alt ung og kan lære en masse og få meget mere erfaring. Det kommer jo ikke af sig selv.
(Kasper Bruun, arh nok ikke større talent, men hver sin mening)
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 29 Emner: 66 Svar: 532
Byttehandlen.. du er da bare en fucking nar, synes du skal lukke røven om ting du ikke ved en skid om?... træt efter 6 omgange.. du jo idiot.. enhver kunne jo e knægten havde kæfter til mere..
og hvad mener du med han tror han er alt for meget??? har aldrig set ham være smart eller sige mere end han kan...
Synes patrick har mest og vise... helt klart en man vil følge!
mar 2007
jun 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 95
mar 2007
maj 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
Du er godt nok sej! jeg vil gerne være lige så sej som dig hvordan bliver jeg det?
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 38
mar 2007
Hvorskaldu H
Haha.. Snakker om noget jeg ikke ved noget om?!?... Min lille ven, Mikkel Kessler er en af mine bekendte, jeg kender det meste af den gamle mogens palle stab..
hahahahah slap nu af ... du godt nok sej ;)... bare jeg var dig .. ærligt så fatter du jo ikke en skid af boksning... bare fordi du har mødt kessler 2-3 gange betyder det ikke at du er hans ven vel champ hahahaha shit... men ærligt hvis du er så gode venner med ham... SÅ GIFT DIG MED HAM!
men du er tydeligvis en idiot.. så lader emnet ligge... seje gangsta
maj 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 196
Dog synes jeg den eneste som skriver fornuftigt herinde må være 'BytteHandlen '
Han er den eneste som ikke bliver tøse fornærmet og skal fyre nogle seje ord afsted, fordi man ikke får ret..
Patrick Nielsen slår hårdt!