{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Musik {{forumTopicSubject}}

Hører i musik efter hvad humør i er i ?

Skifter i meget i genre eller høre i altid det samme ?

Hvad hører i mest af lige nu ?

(:

Jeg kan jo starte :

1) Hvad humør jeg er i smiley Er jeg ked af det hører jeg triste sange (sjovt nok) .. Er jeg pisse sur kører der Rock på fuld drøn eller lamende musik der ikk gir nogen menning..

2)Tokio Hotel er altid med på cd'en, mp3'eren eller mobilen :)<3 Men hører lige fra Justin timberlake til Nightwish .. Jeg kan høre stortset alt (: (tror jeg nok)

3) TH, Avril, Løvernes Konge, US5, Cascada og 30 seconds to mars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Musik
  • #1   24. aug 2007 Argh jeg hører jo en del forskelligt,, rock ,metal,,,

Hører ikke så meget musik efter humør,, okay jeg gemmer måske de mere positive sange når jeg er sur men tjae smiley

Lige nu høre jeg lit disturbed, dope, ca´radle of filt red warszawa, magtens korridorer,, tjae en del mere smiley

Har det sådan jeg mst bare hører et par sange fra de forskellige bands.

• #2   24. aug 2007 Avril er ogs en af mine favortitter smiley

• mehmet m
    mehmet m Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 92
    #3   24. aug 2007 skifter hvis jeg ikke kan lide det musik.

Høre mest LP

• #4   24. aug 2007 Ja det gør jeg da !

Trivium til når jeg ligesom er i godt humør og har brug for at der er noget gang i den !
    Så hvis jeg f.eks. er lidt nedern så tænker jeg "Trivium det hjælper" så tænder jeg for Trivium og vupti så er jeg i godt humør igen =)
    Hvis jeg så lige har spist noget slik og sidder foran computeren og keder mig så tænker jeg "lidt Trivium det vil sgu sikkert hjælpe ! " Så vupti så er man i endnu bedre humør og man får lyst til at gå uden for og stå på rulleskøjter =) Og vupti så er man udenfor !
    Så tænker man, "Lidt Trivium kan sikkert give mig mere energi = mere fart" og vupti ! så er man fyldt med energi, godt humør, man kommer i god form og man får hørt noget Trivium !

• #5   24. aug 2007 Jamen det lyder jo fantastisk ! man kan bruge det til alt, det er simpelthen så fantastiskt lavet at man kan komme i godt humør når man er i skidt humør ! og i bedre humør når man er i godt humør ! og når man er i godt humør kan man komme i super humør ! og når man er i super humør kan man komme i fantastisk humør ! og når man er i fantastisk humør kan man komme i....... Forstår du hvor jeg vil hen ad hihi =)

• #6   24. aug 2007 Mht. genre skifte har jeg snart hørt Trivium i hvert fald over et halvt år, og er ikke blevet trætte af dem endnu, men har kunnet lide heavy metal i omkring 3 år nu =)

• #7   24. aug 2007 Jacob ! : Jeg valgte faktisk at finde noget af deres musik efter du havde snakket så pænt om dem smiley

Sys det er okay faktisk hører en del til en af deres sange.. smiley

• #8   24. aug 2007 Katja ! SÅDAN ! sådan skal det sgu bare være =) hvilke numre har du så hørt ?
    Der er nogle du bare kan starte med at kigge på her !
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Der var lige en start i hvert fald =)

• #9   24. aug 2007 Den jeg bedst har kunnet lide indtil vivdere er Dying in your arms, men skal da lige lytte til dem du har der smiley

• #10   24. aug 2007 Arhhh okay =) der er også Dying in your arms med !

ellers er der et nummer der minder lidt om dying in your arms som hedder This world can´t tear us apart, det er også vildt fedt !

• #11   24. aug 2007 Hørtre lige the Rising,, den var osse okay smiley

Skal d lige høre This world can´t tear us apart så smiley

• #12   24. aug 2007 Den er oss fed smiley

• #13   24. aug 2007 Ja ikke ? det er et super fedt band !
    Hvis du vil se guitaren på nogle af numrene så har min bror og jeg indspillet dem som video klip herinde =)

Bare fortsæt med at høre TRIVIUM ! jeg må vidst i seng =)

• #14   24. aug 2007 Hoppper osse i seng om lidt smiley

Kommentér på:
Musik

Annonce