{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

nivolo -
nivolo -
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 87

nogen der spiller guitar? {{forumTopicSubject}}

jeg har længe gerne ville spille guitar. Jeg tog ned i den lokale musik butik, hvor jeg forklarede at jeg gerne ville købe en el guitar og begynde og spille, men at jeg er venstre håndet. Han sagde at jeg bare skulle købe en højre hånds guitar da jeg aldrig har spillet før. Er der hold i dette eller ville han bare sælge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der spiller guitar?
  • Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #1   14. sep 2010 Kan du skam sagtens. Strengene skal bare sættes omvendt så smiley men du kan få en billigere el-guitar, som er højrevendt, end én venstrevendt. Det er nu en okay idé hvis det nu alligevel ikke er noget alligevel smiley

• nivolo -
    nivolo - Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 87
    #2   14. sep 2010 det var ikke dette han mente:) han mente at hvis jeg var helt ny kunne jeg ligeså godt lære det med højre da jeg aldrig har spillet før

• Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #3   14. sep 2010 Årh .. Ja , det er jo svært at sige .. Det kan jeg ikke svare dig på smiley det er kun dig der kan det ..

• #4   14. sep 2010 umiddelbart vil jeg mene at det kan du godt lære. Dog med risiko for at du aldrig vil blive så god som du ville kunne være blevet med en venstredrejet... men derfor kan det nu godt være at det ingen betydning har alligevel...

Selv er jeg højrehåndet og ville umiddelbart ikke give mig i kast med at lære det på en venstredrejet.
    Det er sgu svært at sige. men man kan nu om dage få så billige startkits, så man tror det er løgn (kvaliteten er naturligvis også derefter) Men så kan du jo se om det er noget for dig og om du overhovedet kan med det og vurdere om du i stedet skal have en venstredrejet. Ellers søg på dba.dk

Kommentér på:
nogen der spiller guitar?

Annonce