{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Punk ? {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoom!
Jeg tænkte på er der nogle af jer der ude der høre punk / ska / punk rock / emo musik altså bare der henne af?

Hvorfor høre i det ?
Jeg høre punk / emo fordi jeg syntes selv at meget andet musik er intetsigende og ikke fortæller noget af mening (fx. Fergie med london bridge. Hvad er meningen med sådan en sang) Ud over det kan jeg godt lide at der altid er gang i punk musik.

Hvad betyder musikken for jer?
Selv syntes jeg at musikken spiller en stor rolle, den får mig til at slappe af og jeg nyder at høre musik som punk og emo.

Måske kunne i suplere til dem jeg høre:
Alkaline trio
Hot water music
Bayside
Sences fail
Autopilot off

Hvis der er nogle der har spørgsmål til musikken er i også velkommen til at skrive, eller hvis i har en mening


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Punk ?
  • #2   27. jul 2007 christian L:
    Hvorfor det ? Bands har som Bayside og alkaline trio er da glad musik bare fordi det er punk betyder det ikke at det er sørgeligt musik

    # Bjørn A # ^
    Jeg tror ikke rigtigt du har nogen ide om hvad punk er så. Bands som Alkaline trio, Bayside, Sences fail og Autopilot off Laver mest kærligheds musik. eller musik om hvordan man kan være forelsket. Det musik man høre behøves ikke linkes sammen med hvem man er.
    Det er LAMT at skære i sig selv og alle dem jeg kender der høre punk tager også meget afstand fra det. Det er folk med psykiske problemer der skære i sig selv ikke folk der lytter til lykkeligt kærligheds punk.
    og nej de skriger ikke du tager dig bare ikke til til at lytte til hvad de synger for typisk for punk er instrumenterne dominerende og derfor skal man høre musikken meget for at høre hvad de synger


  • #3   27. jul 2007 # Bjørn A # ^
    Du er da en kegle. slå "emo" op før du udtaler dig om det. emo står for emotional. og det betyder ikke at man er ked af det man har bare en følelse som bliver udtrykt igennem musik for et eksempel kærlighed


  • #4   27. jul 2007 Og bjørn du har da ikke for meget hjerne når du skriver
    "Alt er for sjov og jeg fralægger mig alt ansvar.
    Der er 1 mening med livet fyr den af og drik dig stiv."
    Som profil tekst. Det er da bare barnligt at melde sig sådan ud af samfundet og tro du kan leve sådan. du burde tænke dig lidt om før du dømmer folk fordi du har tydligt problemer selv at tage dig af


  • #5   27. jul 2007 # Bjørn A # ^,
    Gå ind og se min profil. Jeg kommer fra nordjylland og har intet med folk fra sjælland at gøre. Jeg går ikke rundt og skære i mig selv eller besætter bunkere. Det er en klar brud på den danske lovgivnign og er at sætte sig mod samfundet og det er jeg imod


  • #6   27. jul 2007 # Bjørn A # ^
    Se der nu løber du så den Qlimax freak du er. pumpet op på stoffer ud for at ødelægge dit liv uden nogen form for ansvar og ligger alt hvad der hedder fornuft bag dig.
    Når du siger et må du være klar til at forsvare din mening ellers kan du ligeså godt holde din kæft


  • #7   27. jul 2007 A N N E.
    Klamme. ?
    Hvorfor er de så det. Hvad er der nu galt med dem. skal jeg syntes du er klam fordi dit ansigt er deformt som "scream" og du kaster håndtegn som du ikke engang ved hvorfor du gør ?


  • #8   27. jul 2007 Jeres svar beskriver meget godt jeres inteligens

  • #9   27. jul 2007 Folk har jo hver sin smag. har personligt ikke hørt punk, så vil ikke udtale mig om dette, men jeg er ikke meget for rock. Jeg er mere til tecno musik, men som sagt, alle har deres favorit.

  • #10   27. jul 2007 mit musik for tiden er

    AFI
    The Offspring
    Green day
    the living end
    bad religion
    Riddlin kids


  • Lars A
    Lars A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 15
    #11   27. jul 2007 Ole B

    Fed musiksmag. Hører de samme kunstnere som dig + mange andre kunstnere. Specielt vild med Alkaline Trio. Har dog nogle andre kunstnere jeg synes du skulle prøve at lytte til. De falder sikkert også i din smag.

    Anberlin
    Billy Talent - Total fed koncert på Train fornylig
    Breaking Benjamin
    Daphne Loves Derby
    Feeder
    Funeral For A Friend
    Hawthorne Heights
    Hey Mercedes
    Paramore
    Silverstein
    Underoath

    Som folk sikkert også selv kan regne ud bestemmer personers musiksmag ikke deres personlighed i livet. Så klassicering af folk efter musiksmag passer ingen steder hen, der findes jo også religiøs punk og emo (hvilket jeg selv synes lyder meget malplaceret).


  • #12   28. jul 2007 christian L
    Nix det var det ikke

    Lars A:
    Tak for det, det var sådan et svar jeg kiggede efter smiley
    Jeg kigger på musikken mandag eller noget, det kunne jo være det var noget der kunne høres smiley


Kommentér på:
Punk ?

Annonce