{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Ægte hip-hop? {{forumTopicSubject}}

Ja.. Jeg ved ikke om der er flere hip-hop junkies end mig herinde på forummet - og jeg skal lige skynde mig at sætte en stor, fed streg under hip-hop.
Efterhånden som jeg har kigget det her forum igennem et par gange, har jeg set at folk til tider spørger om fed musik, og sågar om fede hip-hop tracks. Jamen jamen, fred med det; mine bekymringer opstår når jeg ser hvilke kunstnere der bliver disket op med, når der bliver spurgt efter hip-hop kunstnere. Det er navne som 50 Cent, Young Buck, Fat Joe og så fortsætter det ellers derud af. Er det kun mig der forbinder det med rapstandard langt under det acceptable? For mig er ægte hip-hop gammelt, dusty 90's hip-hop - der taler jeg blandt andet om eksempelvis produktioner af Jay Dee, jeg snakker De La Soul, The Shape of Broad Minds, Big Pooh osv. osv. Alt det andet gøjl som "gangster-rappere" som 50 Cent disker op med er for meget et sørgeligt forsøg på at opnå at forhøje deres ry som lede hårdkogte rappere der ikke gider en skid, og som egentlig kun kan rappe om hvor frygtelig deres barndom var og ellers er der fyret godt op for ego'et når de fortæller om alle de kællinger de knepper på grund af deres fame.
Er jeg virkelig den eneste der ikke fatter en skid af, at folk synes netop dét er hip-hop?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ægte hip-hop?
Kommentér på:
Ægte hip-hop?

Annonce