{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
179 visninger | Oprettet:

Musik til skituren {{forumTopicSubject}}

Hey.. dem af jer der høre musik mens i står på ski, hva høre i? og evt, dem af jer der ikke høre noget, hva kunne i forstille jer, kunne være fedt? gerne link til youtube/videogoogle
mangler ideer. rock frabedes smiley
(min stavning er ikke god.. der er jeg godt klar over, så det behøves ikke kommentar)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Musik til skituren
  • #1   21. jan 2009 lad være med at høre når du kører smiley du skal være opmærksom på hvad der sker omkring dig, smiley

• #2   21. jan 2009 Men coldplay ;D

• #3   21. jan 2009 ja, er også afsted med en ven, så jeg kan ikke høre musik hele tiden, men hvis man lige pludselig kommer til en bakke der bare indbyder til musik. så bliver man lidt nødt til det smiley dont you think?

• #4   21. jan 2009 Har du været afsted før Mads?. Jeg tvivler stærkt på at du kommer til at hører musik, og hvem gider i øvrigt at slæbe rundt på mp3 afspilleren deroppe. Det er i øvrigt også ret så dumt at hører musik imens. Men ved aldrig hvad der kan ske sådan nogle steder. Der er så mange andre ting man skal være opmærksom på smiley

• #5   21. jan 2009 Det er fedt at høre musik ned af pisten, man får ligesom noget mere energi i kroppen. Det skal bare være noget musik, der bare pumper, og ikke sådan noget klassisk tis.

Kommentér på:
Musik til skituren

Annonce