{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Har du også fået for meget på sidebenene i julen? {{forumTopicSubject}}

Har du også fået for meget på sidebenene i julen?

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE15104817/saadan-taber-du-dig-paa-en-let-maade-og-holder-maaske-vaegten-bagefter/

"Sådan taber du dig på en let måde og holder måske vægten bagefter.

Frank Henriksen fra Aarhus har stor erfaring som fysisk træner. Her er hans simple opskrift på, hvordan du taber dig – uden at skulle lave fundamentalt om på dit liv. Han fortæller også om det, han kalder guldkaramelkuren."

Svaret er bare lidt mindre mad, lidt mere aktivitet!

Plejer du f.eks. at spise 4 frikadeller, så skal du kun spise 3 i stedet osv.!

Jeg tror at jeg vil afprøve det!

Hvad med dig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du også fået for meget på sidebenene i julen?
  • #1   4. jan Ja ja den er fin du smiley

    Især det der mere aktivitet mindre mad…
    Det hænger jo ik sammen smiley jo mere aktiv man er jo mere sulten bliver man smiley


  • #2   4. jan 1 Kitty

    Jo da, det faktisk ret godt sammen, for så skal man selvfølgelig ikke spise mere, selv om man er mere aktiv!

    Hvis man vil slanke sig, er der kun en vej, og det er at komme i et kalorie underskud i forhold til den aktivitet man laver!

    Hvis man ikke spiser færre kalorie med mad, ja så kan man ikke blive slankere!

    Årsagen til at folk bliver for tykke, er netop at de spiser alt for mange kalorier og bevæger sig alt for lidt!



  • #3   4. jan Eneste som virker er Keto, altså for mig, det virker langsomt men jeg har tabt 16 kilo over de sidste år og det går stille og roligt længere ned.

  • #4   4. jan Det er slet ikke rigtig det du skriver smiley
    Jo mere aktiv du er jo mere forbrænder du og jo mere har du brug for ny brænd stof. Du kan godt spise meget bare det er det rigtige du spiser.
    Den der frikadellerne er jo også sådan lidt. Bob Bob.
    Så lad være med at få det til at lyde som om den ligger lige til højre benet smiley


  • #5   5. jan 3 jojo

    Jeg læser på nettet:

    "Hvad må man ikke spise på keto-kur? Sukker og meget stivelsesholdige madvarer kan ikke kombineres med diæten. Du skal altså vinke farvel til pasta, ris, brød, kage og alkohol."

    Det er så også det Frank Henriksen fra Aarhus på JP mener, bare spis mindre og gå en tur!

    1. Frank Henriksens første anbefaling er, at man spiser en lille smule mindre. I hans kur er der hverken forbud mod hvidt brød eller pasta. Det afgørende er, at portionerne skal være mindre. F.eks. tre frikadeller i stedet for fire frikadeller.

    Man skal altså ikke lave helt om på ens madvaner, men blot spise mindre af de forskellige fødevarer!

    Så er den også hjemme på sigt og uden slankemidler!

    4 Kitty

    Jeg siger ikke at det er nemt, men det kræver selvfølgelig en vis selvdisciplin at spise lidt mindre af det man ellers plejer at spise på en dag!







  • #6   5. jan Polle
    Jeg følger ikke helt kuren, så det er ikke rigtigt en Keto kur.

    Spiser ikke for ca. kl. 16.00, kun en kop kaffe med fløde om morgen.
    Spiser så alt jeg har lyst til til ca. 20.00

    Jeg spiser i forvejen ikke ret meget sukker og søde sager.

    Fordel "altså for mig" er at maven ændrer sig og bliver mindre, dermed får man hurtigt mætheds fornemmelse.

    Den måde virker fint for mig og jeg har fået meget mere energi, samt at blodsukker nivo er faldet drastisk.

    Jeg har nu tabt 16 kilo, og vil gerne komme af med 3 eller 4 kilo mere, og regner med at det sker indenfor de næste to måneder.
    Andre må gøre det på deres måde, men det her virker for mig smiley


  • #7   5. jan 6 jojo

    Ok Ikke en helt og rigtig Keto kur så!

    Hvis det virker for dig på den måde du bruger, er det selvfølgelig helt ok!

    Jeg vil dog og er nu i gang med at afprøve ham der Frank Henriksens forslag!

    Det vil sige:

    Lidt mindre middagsmad end før!
    Nul kager til kaffen!
    Nul desserter efter middagsmad!
    Kun et stykke rugbrød plus et stykke franskbrød til aften, lidt pålæg på rugbrød og ost på franskbrødet!
    Kun et æble til aften!
    Kun tre øl på en uge i stedet for 6 øl før!
    Kun meget lidt rødvin i bunden af et glas til middagsmad!
    Derudover kun dansk vand eller poste vand som væske!

    Jeg er derefter spændt på om dette giver et resultat på sigt-he-he! smiley


Kommentér på:
Har du også fået for meget på sidebenene i julen?

Annonce