{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Jensens lorte sted {{forumTopicSubject}}

Hyg jer med kød grisekød der er 6 år gammel- det er netop det Jensens lortested gør.

Alle normale mennesker ved at grisekød holder sig 3 mdr. i fryseren - men her er tale om 6 år gammelt grisekød.

På tide at der sker en global boykot af det lortested. Man kan også læse at man har fyret en masse medarbejdere - og lur mig om de ikke er dem på den gamle overenskomst. Så man kan starte en ny som man har på "Flammen" dårlige løn, dårlig overenskomst. en besparelse på millioner for det lortested.

Min uvilje stammer fra en oplevelse hvor jeg fik en bøf som ville være et godt stk læder for en skomager. Ny bøf- som var halvrå - en ny som var gennemstegt. Man kan åbenbart ikke lave noget perfekt. Måske de skulle have besøg af Kniven på struben.. De har heller ikke humor da jeg med første bøf lavede den her lyd med bevægelse af en motorsav. pru pru....mmm Fik at vide jeg var ubehøvlet og kunne gå hvis jeg ikke var tilfreds med sålelæder som var hentet nede hos skomageren.

En salatbar som både børn og voksne rager i med ske og børn med hænderne. Man hælder frisk salat oven i det gamle så det gamle i bunden er så slatten at man ikke kan bruges det til andet som en puck i ishockey.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jensens lorte sted
  • #1   15. apr 2020 Helt enig Poly

    Det kan godt være at Jensens Bøfhus var godt engang, men det er længe siden.

    Var der igen for ca. 2 år siden, og fik ben, det var bare så sejt, meget lidt kød på, og bare smagte dårligt. Kommer det aldrig mere.

    Bordere blev ikke tømt som de skulle, men var fyldt op med brugt beskidt bestik, tallerkener og glas.

    Det er virkeligt et værd at besøge.


  • #2   15. apr 2020 Min bedste oplevelse i Odense var den "gamle Kro" men den er så lige gået konkurs - jeg har været der flere gange og aldrig blevet skuffet - dog en episode en gang hvor jeg havde inviteret min søster og kæreste på mad, de kom med smør nok til at smøre 3 franskbrød men kom med en kurv med 3 flutes skiver.

    Jeg spurgte om vi ikke kunne få mere brød - og skulle nok betale for det. Formærmet kom tjeneren ind med 2 kurve fyld med brød som en protest. Nå ja alle kan have en dårlig dag - så jeg lod den fare.



  • #3   15. apr 2020 Vil du have ordentlig mad Polysl, så tag ind på Hereford Beefstouw

    Husk den tykke tegnedreng smiley


  • #4   16. apr 2020 Å.R

    Har fået nogle frokoster hos Hereford Beefstouw - fin mad. De gange jeg har været der, har det være fisk - og så er det rimelige priser.


Kommentér på:
Jensens lorte sted

Annonce