{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Jensens snask {{forumTopicSubject}}

Det står klart, efter at Anders Nikolaisen, direktør i Jensens Bøfhus, har sendt en video ud til kædens 700 ansatte, hvori han slår fast, at nogle jobfunktioner skal have en lavere løn.

Det forklares med at ved senere ansættelser så vil deres nyansatte få en lavere løn. Så jeg kigger lidt i krystalkuglen og forudser at man stille og rolig udskifter det gamle personale.

De har endda den frækhed at kalde deres kokke for gastronomer, at have en salat bar og plaske en bøf på en tallerken kræver vis ikke en uddannelse i gastromi - selv et gadekøkken i Vietnam kan levere noget som smager bedre.

Har været der en gang i mit liv og efter at være utilfreds over nr. 2 bøf så jeg var godt pisset af, så jeg lavede den her bevægelse og lyd som når man starter en motorsav - så fik jeg at vide jeg kunne fise af.

I USA kalder man det en motorvejs cafe - herhjemme kalder flere det en opskruet snask.

Men den her finte med at kappe i lønninger - tror jeg kommer til at koste kunder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jensens snask
  • #1   14. feb 2020 Ak ja, og hvis du så ikke blot faldt for mediernes propaganda, ville du kunne se lidt dybere end blot overfladen. Her er der tale om 3F der for en gangs skyld er på færde ved i det skjulte at forsøge at spille Jensens dårlige (hvilket, nuvist, er ret let givet deres historik).

    Prøv at grave lidt dybere næste gang.


  • #2   14. feb 2020 Jeg er absolut bekendt med at 3F ikke bifalder ideen om lavere lønninger, og jeg har intet imod beskidte trick fra 3F - for de må jo ned på samme niveau som Jensens bøvsehus.

  • #3   15. feb 2020 Synes nu nok du er grov i munden polysl
    Jensens bøfhus har jeg været på mange gange, og har fået ganske udmærkede bøffer, en enkelt gang beklagede jeg venligt over, at der var en lidt rigelig stor fedtflomme i min bøf - uden at kny, tilbød de mig straks at få en ny, ydermere til halv pris.

    At de presser lønningerne kan vi dog godt være enig om, at det er lige strengt nok, selvom det er deres eneste chance for at overleve - sagen er jo, at de hænger lige i kanten af vandskorpen, og at de allerede har måttet sælge jeres gode indtægt kilder fra, blandt andet Jensens sovser, som fortsat er en god indtægt for den nye ejer.
    Der er så mange andre der i dag laver lige så gode bøffer som det koncept de slog sig op på.
    Men at kalde Jensens bøfhus en "snask" bare fordi du har været uheldig med din bøf, synes jeg er forkert.


  • #4   15. feb 2020 Å.R

    Det er min subjektive mening som jeg har lov til at mene, det får ikke mig til at ændre på nogen måde - Men der er så også mange andre med negative oplevelser - samt fra fødevarestyrelsen - som at hælde nyt salat oven i det gamle - eller genbruge det fra dagen før. Det er noget forbandet svineri, når man kan forestille sig at nogle har hostet eller nyst over det - speciel er jeg imod buffet som er de rene giftdepoter. Når jeg rejser bruger jeg aldrig buffet selvom det er inc. prisen.

    Man kunne læse at ansatte frygter for deres job, pga. den nye lønpolitik - det er ikke et ideelt klima for ansatte som ikke ved om de er ansat i morgen. Så ja - det er en lorte snask både mentalt og deres håndtering af fødevarer. Muligt de er kommet efter det, men mon ikke der med tiden bliver kottet lidt hjørner for profitten og skider på at folk risikerer at blive syge.


  • #5   15. feb 2020 Forvænt ikke gourmetmad i lavpris restauranter, men hygiejnen skal selvfølgelig være OK.

  • #6   15. feb 2020 Madonna

    Alligevel har de den frækhed at kalde deres kokke for gastronomer - det er en vittighed for så kan alle med en kniv og et skærebræt og et grill, kalde sig gastronomer. Det ville svare til at en som kan kode "hej Delphi" kalder sig programmør - eller en som har lært at parterer en tusse for kirurg.


Kommentér på:
Jensens snask

Annonce