{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Islamfobiske butikker {{forumTopicSubject}}

Sidste år hed det en jule bolle, nu kalder man det en vinter bolle for at stå politisk korrekt med vores nye og gamle atomfysikere. Vi må så ikke håbe at det er en sygdom som smitter over hele Danmark for der findes ikke en vaccine som kan kurerer den slags sindssyge. Så hvis sindssygen tager til så vil vi nok se at navnet jul fjernes og erstattes med vinter.

En spændende fremtid med:

Vinter træ
vinter gaver
vinter lys
vinter sange
vinter pynt
vinter gratiale
Vinter mand
vinter salmer
Børn har ikke julelys i øjnene mere, men vinter lys,

Næste skridt er at få skrevet jul ud af alle bøger, at fjerne alle former for jul i film.

Det mest sjove er at det segment man henvender sig til holder ikke jul, og som sådan total ligeglad hvad bollen hedder bare at melet er halal slagtet samt æggene, saltet, chokoladen,mælken - man kan næsten ikke få armene ned at ren glæde over hvor inkluderende man kan være.



Kommentarer på:  Islamfobiske butikker
  • #1   11. nov 2019 Genialt formuleret Polysl og helt enig.

    For fanden hvor er nogen mennesker langt ude efterhånden smiley


  • #2   11. nov 2019 Cody

    Det er bekymrende at man vil være så inkluderende at det går ud over deres egen kultur. Jeg ved ikke hvad der foregår i hovederne på ledelsen i Føtex hvor billedet er taget. Føtex har mange af anden etnisk baggrund, og fint de tager ansvar, hatten af for det - men man kan også gå for lang i at være for meget inkluderende.


  • #4   11. nov 2019 Ja Polysl - Det er skrup hamrende idiotisk at alting skal være så inkluderende at man slår hjernen fra og lader de politisk korrekte bestemme smiley

  • #5   11. nov 2019 Ja hvem mon har det største problem og jo det tror jeg politikerne har de prøver at være politiskkorrekt men de ender på sidste pladsen og jeg tror altså også at de 99.9% er ligeglade med hvordan vi holder jul smiley

  • #6   11. nov 2019 Lidt interessant læsning hvis man googler..der er mange flere eksempler - men faldt lige over de 2.

    usa
    https://bit.ly/2Cvyggm

    Danmark
    https://bit.ly/33CZZYB


  • #8   12. nov 2019 annella..

    Alt jul fjernet for at gøre alle mere firkantet. Man skal tænke på alle de sindssyge ikke kan tænke ud af boksen.

    Det bringer mig hen til en gammel vittighed..

    En barber annoncerede at han havde opfundet en maskine der kunne klippe alle, en sagde: jo men.....ikke alle hoveder er ens!!

    Nej sagde barberen...men det bliver de.


  • #10   12. nov 2019 Alis #3

    Jeg tror også at store dele af Danmark er et stort spørgsmåls tegn, hvad det skal til for.?

    Imens man har travlt med at kalde alt andet end danske tradition, så kan vi stadig ikke få en mærkning af produkter som er halal certificeret. Det er som om at det segment vil man ikke røre med en ildtang.

    I takt med at butikker og politikere gør Danmark mere kultur neutral, så går man segmenters ærinde.

    Jeg forlanger ikke at segmentet skal spise røde pølser og vifte med det danske flag eller drikke rød sodavand, for at være rigtig dansk. De skal ikke tilpasse deres kultur og vi skal ikke tilpasse vores kultur til dem. Det er jo ikke ret svær at forstå.

    Uheldigvis har vi så nogle hjerneskadede som mener noget andet, at dansk kultur skal gøres sterilt så det passer ind i EU kassen.


  • #11   15. nov 2019 wow...det var hurtigt at man fik lavet både vinterboller og juleboller. så er den kamel barberet...fra Føtex.

Kommentér på:
Islamfobiske butikker

Annonce