{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kimer nu ....
  • #1   9. dec 2018 Er altid med på , sjov, festlig, fornøjelig, humoristisk, positiv, glad, en god historie, en sjov vits,

    Holder meget at denne gamle, oftest spillet sang.

    https://www.youtube.com/watch?v=apoFZv5J6xo


  • #2   9. dec 2018 Ja, den var meget populær, det husker jeg godt - af udenlandske, så synes jeg om den her:

    https://www.youtube.com/watch?v=QipqXel5G4g


  • #3   9. dec 2018 Elvis, det er bare jummi! smiley smiley



  • #4   9. dec 2018 Men skal jeg lægge ud med en historie fra december måned, jeg husker ikke årstal som sådan, men det er fra min barndomsjul.

    Jeg er ikke fra et rigmandshjem, pengene var ikke store - og til jul måtte der gerne lige komme lidt ekstra ind, der skulle jo være nogle julegave, jeg tror, det også dengang var hver forældres store ønske.

    Min far var fuld af gode ideer, han tog på Grønttorvet, købt juleblomster, juledekorationer, hvad skulle vi med dem, jo, de skulle sælges, han synes det kunne være en god ide, at sende lille mig med nissehue, tage opgang for opgang og så kunne jeg stå for salget, hans tankegang var perfekt, der blev solgt rub og stub, det var dengang, det var tilladt med dørsalg, jeg husker han var stolt af mig og pengene gik til husholdningen og vi fik en god jul.

    Det er måske derfor, jeg kan sælge sand i Sahara, dengang sagde jeg ikke lige så meget som nu smiley


  • #5   9. dec 2018 Mon der skulle være nogen i blandt os, som husker profilen Limfjorden, han gav den hele armen #2, jeg ved desværre ikke, hvad der blev af ham ??

  • #6   9. dec 2018 Jeg har en forkærlighed til Kim Larsen, vi har gået i samme gård - hans liv var for kort smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=3V9bnbhXKr8&list=PLwRgKAY7LG49WitqmvIafeO1ZutpQL2CI&index=1


  • #7   9. dec 2018 Her er lige lidt humor - lov mig at du lytter til den smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=l1Uwiu8f6cM


  • #8   9. dec 2018 Ja, tak for dig, Kim smiley smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=_I6niEVgCkw


  • #9   10. dec 2018 Sjovt med din lille dør salgs jul, jeg og min storesøster havde den samme oplevelse. Min far var anlægsgartner og også meget ide rig, han sendte os ud for at sælge æbler som han havde købt på en æbleplantage, Og så stod vi der med vores poser med de flotteste æbler i toppen, og de plettede i bunden, det er noget vi drillede ham med da vi blev voksne.
    Men han og min mor, der var gartner og blomster binder/dekoratør, stod oppe på et værelse og lavede 100 adventskranse hvert år, dem solgte de dog selv , også ved dørsalg.
    Ja det var så mit lille bidrag, jeg synes det er en god ide med sådan en juletråd. Måske graver jeg lidt i hjernekisten og vender tilbage, smiley smiley


  • #11   10. dec 2018 PAP - hvad kan det ellers lige være her, synes det kunne blive en sjov tråd, nu kan du lige sove på det smiley smiley smiley - og hvorfor kan du ikke li Kim Larsen, han er da lige ud af landevejen og dejlig dansk smiley

  • #12   10. dec 2018 Hvor er det sjovt, Kisser, og så var I da ikke uden evner, jeg er sikker på, at du godt kan grave lidt i hjernekisten, det er altid sjovt at høre, hvad der har været juletraditioner og andet, vi kan forbinde julen med smiley smiley

  • #13   11. dec 2018 Papvin er faktisk bedre end sit rygte.... smiley

  • #15   12. dec 2018 #13 - ja, men jeg synes det kræver kendskab, tænk at købe en Papvin der indeholder 3 liter og det er det værste sprøjt, men man kunne jo nøjes med 1 liter smiley

  • #17   13. dec 2018 Ja vi må se at få julebarometeret på smukt, så vi får en dejlig jul, jeg/vi samler kræfter til juledagene, der kommer her nemlig 10 af vores efterkommere, som skal overnatte i 3 dage, der skal et godt bryst til, skal jeg lige love for. De medbringer også 2 hunde der ikke er kommet over hvalpestadiet, de farer rundt og ligner en rullende pels. Så vi skal samle alle de kræfter vi har, Håber på lidt hjælp fra jer, Opmuntrende ord måske, he he smiley smiley

    profilbillede
  • #19   13. dec 2018 #17 - pyha, men du er rutineret, dog kræver det planlægning, der skal da steges nogle stege, skrælles nogle kartofler osv., osv., men hyggeligt, det er det og godt at I har pladsen. Jeg skal til familien i Jylland det glæder jeg mig til, det er ikke så tit, det sker smiley smiley

  • #20   13. dec 2018 Ha ha, ja jeg er vant til det, og jeg laver mad i forvejen og så hjælper de til, men trættende det er det, Det lyder hyggeligt Jetset at du skal over til familien.
    Og Ron det er da skønt med sådan tre meget specielle katte,


    profilbillede
  • #21   13. dec 2018 Ja, 3 dage er også mange dage, jeg skal være i Jylland i 2 dage, det er også nok smiley smiley

  • #22   15. dec 2018 Jeg må konstatere, at det kimer ikke så meget. Når jeg tænker på 10 år tilbage, så kunne sådan en tråd køre på fuld tryk i dagevis, med sjove, humoristiske indlæg og andre kommentarer, ping pong, det var sjovt hyggeligt .....

    Nu har vi alle et 1. værelses m/låg eller vi kommer bare ikke hinanden ved mere. Jeg ved godt, at vi ikke alle sammen er her, men nogen synes jeg at kunne kende.

    Men der er måske en hel anden grund smiley - jeg er gået i tænkebox, for jeg er da ikke parat til en 1. værelses med låg - her er måske nogen, der tapper dig for energi, så når du endelig til tasterne, så er du lige så slatten, som en regnorm ....

    Tænk på, at her er stadig nogen du holder af - ja, jeg kan da ikke forestille mig andet smiley


  • #23   16. dec 2018 Uha ja jetset jeg husker også vores sjove tråde da vi skabte en hel fest med drikkevarer pynt mad og hygge, der var oven i købet en til flere kommentarer dagen derpå med billeder af tømmermændende, Men hvor er alle henne, jeg mindes mange navne som nu ikke skriver mere, det er lidt synd,

  • #24   16. dec 2018 her lidt Santa Claus hygge, med kane og rensdyr,

    profilbillede
  • #25   16. dec 2018 Et juletræ skal vi da også have, kom nu ind i kampen i andre, jetset kan ikke skabe en julestemning helt alene,

    profilbillede
  • #27   17. dec 2018 Nej den der julepynt ser lidt for eksplosiv ud Ron så jeg skal nok lade være med at "pille ved stiften" hi hi . Men jeg vil også ønske en glædelig jul til alle os 4 der stadig holder gang i tråden, ha ha, Men alle andre selvfølgelig også smiley smiley

    profilbillede
  • #28   17. dec 2018 Tak for alle dine julekort, Kisser, det er hygge og god input. Og jo, jeg huske også alle de tråde med fest, farver og andet halløj, det er godt social samvær, det er skøn læsning og godt for alt og bringe en i godt humør ..... smiley smiley - men en del har meldt sig ud og nogle er her stadig, men de er holdt op med at sige noget smiley

    Og Ron, kom nu ind i kampen, du har garanteret også noget, du kan huske fra din barndomsjul eksempelvis, den vil jeg ihvertfald gerne læse om, og der er garanteret også andre som gerne vil, jeg tænder lige et Julelys, HA smiley smiley



    profilbillede
  • #30   17. dec 2018 Tænk engang, at du har legetøjet fra dengang endnu, imponerende og sjovt. Det er dejligt at lege, mit legetøj var dukker, dukkehus og udelegetøj var bolde i alle mulige farver, hinkestene, hønseringe og lerkugler, vi spillede til hul og mur, det var så sjovt, men hvor det er blevet af, det ved jeg faktisk ikke.

    Men jeg har gemt alt, had der var mine børns legetøj, det er oppe på loftet, det er sjovt at have smiley


  • #31   18. dec 2018 Ja lige meget hvad nogle siger, så kunne vi lege og bruge vores fantasi, man var fuldstændig opslugt at sine lege, og jeg tror at meget af det de kalder ADHD er noget der accelererer i takt med at der ingen fordybelse i eget sind, finder sted, nu er det overfladisk tilrettelagte elektroniske input børnene får. og de rører sig ikke nok. så overvægt er også et problem. Nå det var jo ikke lige en god julestemning , Jingle bell jingle bell

  • #32   18. dec 2018 her kommer så den friske frilufts julemand. God jul til alle,

    profilbillede
  • #33   18. dec 2018 Ja, men vi må også se sådan på det, at hvordan skal vores børn blive bedre, de vokser op med forældre, der stort set går rundt med deres SmartPhone, I-pad og samtidig med de er opslugt, så svarer de deres børn uden øjenkontakt, det er nok for meget af det gode, hvor har jeg set en del med barnevogn og en far/mor går med deres SmartPhone, ingen kan åbenbart være 100% tilstede.

    Men jeg kan godt se det smarte i en Bærbar/I-pad, når der skal skrives opgaver, så er det smart og børn/unge kan bare betjene det og så kan de gemme deres opgaver, de bliver aldrig "krøllede" smart smiley

    Det er nogle andre børn vi har, jeg synes, de er meget vidende og formulere sig godt og mange har også 2 hjem, det er jo mere almindeligt end undtagelsen og dermed også en anderledes barndom end den jeg kendte til. Men det kan være svært for mange familier at få det til at hænge sammen her i denne højtid, det vil jeg gerne tro.


  • #34   18. dec 2018 Her er en meget sigende og nutidens Jul, god tekst smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=Mv6FViYatkU


  • #35   19. dec 2018 Mon der er nogen her på BB, som kan forklare mig, hvorfor der kun står en https://www.youtube og ikke som i de gode gamle dage, hvor der var hele kassetten, det gav et bedre overblik og som fortalte om det havde interesse, som det er nu, er vi jo pisket til at klikke og først der, finde ud af, om det havde interesse !!!!!!

  • #37   19. dec 2018 Jamen, så skal jeg måske skrive hele CD'en fremfor en www adresse, forstår du det så smiley smiley

  • #38   19. dec 2018 PS - jeg kan også se, at der er en aktiv Hjadm der opretter tråde og deltager i div. Statusbeskeder, måske han kan forklare smiley

  • #42   20. dec 2018 For et års tid siden var jeg sammen med noget familie. Vi var 19 hvoraf 7 var børn i forskellige aldre.
    Jeg glædede mig rigtig meget til at se dem især børnene, og det var rigtig hyggeligt, men de havde næsten alle hver deres Ipad, og ivrigt slog de sig ned for at spille spil. Men ikke sammen.

    De var også meget ivrige for at vise mig deres spil, og jeg foreslog om vi ikke kunne finde et hvor vi alle, altså mig og børnene smiley kunne være med og hygge os med.

    Men det var ganske enkelt ikke muligt, for de kunne ikke blive enige. Så jeg spillede lidt her og dér med dem.

    Jeg elsker at spille brætspil, er ligeglad med at vinde, bare man har det sjovt og kan grine sammen.





  • #44   20. dec 2018 Jeg synes det er sjovt at spille Trivil Pursuit.



  • #46   20. dec 2018 Trivil Pursuit handler om Parat Viden, uhaaa, hvor kan man blive afsløret - jeg synes det er en fantastisk spil - dog synes jeg også om kortspil, det er godt socialt samvær og spænding, jeg elsker at vinde smiley smiley smiley

  • #48   4. jan 2019 Når vi spiller sammen er det "Besserwisser" "Trivial Prusuit" eller et nyt spil der hedder "Hint" det er sjovt, i de andre skal man have en stor paratviden,

  • #49   4. jan 2019 Hjerternes fest er slut, og jeg sparede en Julefrokost her, det var ikke min vilje, men julestemningen nåede bare ikke til BB.

    2018 har været særdeles anderledes på rigtige mange måder, det kan vi nok blive enige om smiley


Kommentér på:
Det kimer nu ....

Annonce